معرفی ۵ بازی دخترانه برای کامپیوتر که سرگرم کننده هستند

بازی دخترانه برای کامپیوتر یکی از انواع بازی هایی است که در بین دختران طرفداران زیادی دارند. زیرا اغلب بازی های کامپیوتری موجود در بازار به دلیل محتوای اکشن و اغلب خشن خود معمولا به سختی می توانند دختران را به خود جلب کنند. همین امر باعث شده است که سازندگان این گونه بازیها تمهیداتی بیندیشند تا این بخش از گیمرها را نیز از دست ندهند. در نتیجه ایجاد بازی های رایانه ای دخترانه یکی از بیشترین مخاطبان را داراست در ادامه می خواهیم شما را با چند تا از بهترین بازی های کامپیوتری دخترانه آشنا کنیم.

لیستی از بازی های کامپیوتری دخترانه  :

۱- بازی دخترانه برای کامپیوتر دکتری (Wendys Wellness)

Wendys Wellness

Wendys Wellness

بازی Wendys Wellness یکی از بازی های کامپیوتری دخترانه است که امروزه کودکان از سنین کم به بازی با کامپیوتر میپردازند و والدین آنها نگران این وضعیت هستند. یکی از روش هایی که به کمک آن میتوانید به کودکتان کمک کنید تا از دنیای دیجیتال استفاده مناسب کند، نصب بازی های آموزنده و تاثیر گذار است. بازی هایی که در ذهن کودک حس علاقه به یک شغل، مانند پزشکی را ایجاد میکند. در این بازی شما یک کلینیک ورزشی و درمانی دارید. ورزشکاران حرفه ای به کلینیک شما میایند و شما باید آنها را برای ورزش های حرفه ای آماده کنید. شما باید آنها را از تمامی لحاظ چک کنید و سپس مشکلات عضلانی آنها را برطرف کنید. این بازی دارای محیط بسیار خوبی است و مناسب کودکان نیز میباشد.

۲- بازی دخترانه برای کامپیوتر آشپزی (Cooking Simulator)

Cooking Simulator

Cooking Simulator

به سرآشپز نهایی تبدیل شوید. کنترل آشپزخانه ای به شدت منظم و واقع گرایانه را با انواع لوازم مختلف آشپزی در اختیار بگیرید. بیش از ۶۰ دستورالعمل غذایی را آزاد کنید و به استاد تپخ آن ها تبدیل شوید یا از ده ها مواد غذایی مختلف استفاده کنید تا هر آن چه را که می خواهید بپزید. Cooking Simulator بیش از ۱۵۰ اچیومنت استیمی را شامل می شود. می توانید در حالت های sandbox یا career بازی کنید.

مهارت های مختلفی برای آزاد کردن وجود دارد و فرآیند پیچیده آشپزی را مشاهده خواهید کرد. فیزیک واقع گرایانه، گرافیک سه بعدی بی نظیر، وجود لوازم متنوع برای پخت و پز از جمله ویژگی های این بازی است. مواد خوراکی، بسته به فعالیت هایی که روی آن ها انجام می دهید، طعم، رنگ و ظاهرشان تغییر می کند. هر بار که سیب زمینی ها را قاچ می زنید، استیک ها را می چرخانید، یا سوپی را می جوشانید، فیزیک واقع گرایانه ای به آن اعمال می گردد. به محض این که تمام فرآیند آشپیزی را آموختید می توانید شروع به توزیع دیش های غذا کنید. شما از مبانی ابتدایی شرع خواهید کرد و به تدریج نحوه پختن دیش های پیچیده تری را می آموزید تا مشتریان خود را راضی نگه دارید و تعداد بیشتری از آن ها را به رستوران خود جذب کنید.

۳- بازی دخترانه برای کامپیوتر فانوس (Lantern)

Lantern

Lantern

Lantern یکی از بازی های کامپیوتری دخترانه است که شما را به دنیایی متفاوت می برد. با باد فانوس را کنترل کنید و او را به هر جا که ذره ای عقش باقی مانده است هدایت کنید.  با احیای حیات مجدد به جهان، مجددا جهان را رنگارنگ و زیبا کنید. Lantern  بازی آرامی با ایجاد احساساتی مثبت درحیطه زندگی می باشد. روزی روزگاری پرنسسی که خیلی ناراحت بود و احساس افسردگی و ناراحتی می کرد انقدر به غم و غصه اش ادامه داد تا هر چیزی که دور و اطراف او بود خاکستری شد و حیات از آن رخت بست. افسانه ما از جایی شروع می شود که فانوسی دوست داشتنی در دهکده ای کوچک و بسیار دور روشن می شود. پیام های قدرتمند عشق را به عاشقان ابدی برسانید و در جهانی که از کشور های شرقی برگرفته شده است راه خود را بیابید. با گسترش گرما و شادی فستیوال لذت بخشی را برای دیگر افراد رقم زنید. قابلیت واقعیت مجازی نیز توسط این بازی پوشش داده می شود.

۴- بازی دخترانه برای کامپیوتر سوپر عروسک (SUPER DOLL MAKEUP TRANSFORM)

SUPER DOLL MAKEUP TRANSFORM

SUPER DOLL MAKEUP TRANSFORM

سوپر عروسک یکی از بازی های رایانه ای دخترانه با سه مرحله جذاب و زیبا است. در این بازی شما سه مرحله پیش رو دارید در ابتدا باید رنگ بسازید و در مرحله بعدی باید لوازم آرایش دلخواه خود را انتخاب کنید و پس از آن خودتان را آرایش کنید
این بازی آنلاین دخترانه جدید میکاپ را میتوانید به صورت رایگان با کامپیوتر و یا موبایل و تبلت خود بازی کنید
شما در این گیم دخترانه باید چهره یک دختر خانوم را میکاپ کنید و به او در آرایش کردن کمک کنید
وقتی بازی به اتمام رسید میتوانید تصویری که ساخته اید را در کامپیوتر و یا موبایل خود ذخیره کنید و به عنوان تصویر زمینه از آن استفاده کنید
اگر دوست دارید بازی های آنلاین دخترانه بیشتری را بازی کنید به دسته بازی دخترانه مراجعه کنید

سوپر عروسک می خواهد به تغییر ابرقهرمان او نگاه کنید! این یک فرصت شگفت انگیز به آن لذت ببرید با رنگ ها و سبک های مختلف از آرایش است. این بازی جدید خلاقیت شما را به بهترین شکل ممکن نشان می دهد ، بنابراین makeover را با یک جلسه اسپا کوتاه شروع کنید. هنگامی که صورت سوپر Doll تمیز و بی عیب و نقص است ، می توانید با رژ لب ، سایه چشم و نقاشی های صورت بازی کنید. فراموش نکنید که ایجاد مورد علاقه خود را ذخیره کنید!

۵- بازی دخترانه برای کامپیوتر کندال و کایلی (KENDALL & KYLIE )

KENDALL & KYLIE

KENDALL & KYLIE

KENDALL & KYLIE که یکی از بازی های کامپیوتری دخترانه است به کندال و کایلی بپیوندید و در یک ماجرای بزرگ و جدید مسیر خود را انتخاب کرده و به یک ستاره تبدیل شوید، داستان از آن شماست!

خودتان باشید، خود را بیان کنید! از میان صدها نفر با آخرین سبک‌ها، شخصیت خود را ایجاد کنید و عکس‌های سفارشی از نسخه دیجیتالی خود را به اشتراک بگذارید.

دنبال‌کنندگان شما منتظرند! یک زندگی را در مد، رسانه و… آغاز کنید، اثر خود را بگذارید و دنباله‌روهای خود را افزایش دهید. با دوستان خود ارتباط برقرار نمایید، لایک کنید، به اشتراک بگذارید و برای موفقیت به یکدیگر کمک نمایید.

یک بازی فراگیر را بر روی تبلت اندرویدی خود تجربه کنید! در این نسخه از بازی در رویداد Hop To It می‌توانید جایزه‌های ویژه بگیرید، با کندال و کایلی به هالیوود بروید، لباس‌های بیشتر را در فروشگاه امتحان کنید و همچنین تعدادی از مشکلات بازی نیز رفع شده‌است.

 

۶- بازی دخترانه برای کامپیوتر طراحی جادویی باربی (Barbie Magical Fashion)

Barbie Magical Fashion

Barbie Magical Fashion

در بازی Barbie Magical Fashion  شما می توانید به یک شاهزاده خانم ، پرنسس و حتی یک پری دریایی نیز تبدیل شوید . این بازی را می توان در واقع یک خانه مد نیز نامگذاری کرد . لباس های بسیار زیبا و جذاب را طراحی کنید و سپس آن ها را بپوشید و به ک پرنسس تبدیل شوید . آیا آماده هستید تا سفر جادویی خود را آغاز کنید ؟ سر خود را با وجود کلاه و عینک های آفتابی سفارشی ساخته و آن را تزیین نمایید . در طول مراحل هدیه های جادویی متعددی به شما داده خواهد شد . از طریق لوازم جانبی پر زرق وبرق و منحصر به فرد چهره خود را به یک چهره عروسکی تبدیل کرده و آن را سفارشی سازید .

شما چه بازی های رایانه ای دخترانه دیگری می شناسید؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *