معنای عدد زندگی – ۳۳

عدد شناسی

عدد شناسی

کسانی که دارای مسیر زندگی ۳۳ هستند توانایی بالایی برای راهنمایی دیگران دارند.

استاد بزرگ
مسیر زندگی ۳۳ ، مانند ۱۱ و ۲۲ ، یک شماره اصلی در نظر گرفته شده است .

 

با این حال ، مانند تمام شماره های استاد ، ممکن است فرصت و منابع درونی را برای دستیابی به تمام پتانسیل خود پیدا کنید یا نکنید. اگر این کار را بکنید ، نسل های دیگر به یاد شما می ماند. اگر این کار را نکنید ، هنوز هم یک نفوذ قدرتمند و معنوی بر دیگران خواهید داشت.

 

معنوی همیشه به معنای مذهبی بودن نیست.

برخی از روشن ترین معلمان ما هرگز داخل معبد یا کلیسا را ​​ندیدند. در واقع ، بیشتر آنها را بدعت گذاران و کافران می دانستند. حقیقت این است که دانش معنوی یک تجربه درونی است. تجربه ای که با این وجود می تواند برای اطرافیانتان قابل مشاهده باشد. اگر این تجربه را می دانید ، مسیر خود را می فهمید.

شما مهربانی زیادی دارید و می خواهید در خدمت دیگران باشید. شما نگران ضعیف و مستضعف هستید. شما شفا دهنده و یاور دیگران هستید. شما قادر به آسایش بخشیدن به نیازمندان هستید و اغلب شانه ای برای گریه دیگران فراهم خواهید کرد.

وظیفه شما در زندگی این است که به جای اینکه یک گوش دلسوز باشید ، ابزارهای لازم را برای کمک به دیگران واقعاً توسعه دهید. شما باید تعادل بین کمک و تداخل را پیدا کنید.

به همین ترتیب ، شما باید هنر ظریف مشاوری را بیاموزید که می داند چه موقع مبارزه را به دیگران واگذار می کند و چه زمانی باید از تجربیات و درس های لازم زندگی بگذرد. شما به طور طبیعی متعادل هستید. بنابراین ، شما به خوبی پشتیبانی می کنید تا دیگران را در زمان آزمایش مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهید.

ارزانسرای آرایشی

در ذات شماست که مسئولیت را بپذیرید – غالباً جای خالی دیگران را پر می کنید – و از فداکاری های شخصی دور نشوید.
در بعضی مواقع ممکن است احساس فشار بیش از حد بر دیگران داشته باشید. با این حال ، عشقی که دیگران به شما می دهند پاداش شایسته شما است.

شما سخاوتمند ، مهربان و جذاب هستید. شما اغلب حتی مورد ستایش قرار می گیرید که شما را گیج می کند. فروتن هستید و در عین حال غرور عمیقی دارید. شما خوب و برازنده حرکت می کنید ، اما برای حفظ فرم باید تلاش کنید. بدنبال ورزش بدنی باشید و شیرینی و لبنیاتی را که میل می کنید محدود کنید تا خود را چاق و چله نگیرید.

شما سعی می کنید هماهنگی را در خانواده یا گروه حفظ کرده و نیروهای واگرایی را متعادل کرده و با هم ترکیب کنید. شما به دنبال ازدواج هستید و اغلب پدر و مادری شگفت انگیز هستید و به کودکان گرما ، محافظت و درک می کنید. در جوانی باید مراقب باشید که به دلایل اشتباه شریک زندگی را انتخاب نکنید.

اجازه ندهید احساسات بر تصمیم شما تأثیر بگذارد ، به ویژه تصمیماتی که شامل انتخاب همسر است. شما باید مورد نیاز باشید ، اما باید یاد بگیرید که بین کسانی که می توانید به آنها کمک کنید و دیگران که با مراقبت شما ضعیف تر شده اند ، تفاوت قائل شوید.

از این گذشته ، در ذات شماست که به خواهر و برادران ضعیف تری در میان ما جذب شوید. وسوسه و خطری که برای شما ایجاد می کند این است که خود را ناجی دنیا بدانید و بار دیگران را بر دوش خود حمل می کنید.

 

شما دارای استعداد موسیقی ، و همچنین در هنرهای تجسمی و نمایشی هستید.
با این حال ، به دلیل تمایل به فداکاری ، یا ناتوانی در درک کامل استعدادها ، ممکن است خلاقیت شما سرکوب شود. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید در این زمینه ها سرآمد باشید. برعکس ، شما استعداد دارید و با تلاش می توانید در تعدادی از زمینه های هنری موفق شوید.

شما در تجارت نیز استعداد قابل توجهی دارید. شما از جذابیت و جذابیت زیادی برخوردار هستید ، که به طور موثر از آنها برای جذب مردم و حمایت از نیاز خود استفاده می کنید.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. مریم مارانی گفت:

    من تمنا خیلی ممنون از این علم واگاهبی که در اختیار ما میگزارین از نظر من ودیدکاه من هم همین برداشتم از کاینات دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *