موجودات غیر ارگانیک

جن، دانستنی ها و داستانهای واقعی از جنیان

موجودات غیر ارگانیک چیستند ؟! موجودات غیر ارگانیک چیستند ؟!

موجودات غیر ارگانیک که از جمله ما آنها را جن ، همزاد و…. می نامیم اینها موجوداتی هستند که در این دنیا زندگی میکنند مثل همانطوری که ما زندگی میکنیم اما با شکلی دیگر و نمی توان وجود انها را منکر شد مثل اینکه یک همزادی بگوید انسانی در این دنیا وجود ندارد .

 این موجودات بسیار علاقه مند به ارتباط با انسانها هستند به این علت که ما در ذات خود با آنها متفاوت هستیم ما انسانها چیزی داریم که آنها ندارند و همینطور آنها امکاناتی دارند که ما نداریم اما چیزی که ما داریم ارزش بیشتری در کائنات دارد و آنها به این دلیل خود را نزدیک میکنند .

در شرایط مختلف قابل رویت هستند که بستگی به حالات طرف دارد اگر قبل اینکه چشم سوم یا چشم دیدن شما باز گردد انها را بشکلی مختلف بسته به درون خود خواهید دید که البته درانجا هم از چشم سوم نگاه میکنید اما کامل نه ! اگر برای ارتباط با شما بیایند بیشتر سعی میکنند بشکل یکی از آشنایان شما ظاهر شوند که شما ارتباط عاطفی با آن شخص دارید البته ممکن است تجربه شخصی دیگر متفاوت باشد . نکته قابل توج این است که همانقدر که حسن دارد ضرر هم دارد پس داشتن یا نداشتنش فرقی نمی کند .

 

از محاسنش میتوان کمک در رویا دیدن ، خبر از اتفاقات آینده ، همراهی با شما ، و تکمیل کردن کالبد اختری نام برد و مضراتش میتواند به شما در مسائل مادی کمک کند ه میتواند ظرف یک شب همه چیز را در زندگی شما بهم بریزد .

یکی از عات هایی که درگذشته ها از جاهای تاریک مثل زیرزمین ها و …. میترسیدند و جن و… میدیدند که بیشتر در شب اتفاق می افتاد که علت اصلی آن این است که در اثر ترس پیوندگاه انسان جابجا میشود و میتواند اگر نیروی ترس زیاد باشد کارهایی کند ماورا طبیعه اما بر اثر یک ترس از محیطی تاریک پیوندگاه به جایی میرود که این موجودات قابل رویت میشوند و چون آنها از انرژی که دراثر ترسیدن رویت میشود لذت میبرند پس ما چیز های عجیب و غریب و به شکل وحشتناکترین چیزهایی که در خیالمان می آید آنها را می بینیم و انها فقط تصویر درون ما را نشان میدهند و جالب این است که اگر در شرایط دیگری به آن مکان برویم اصلا این شکلها را نمی بینیم . و در صورت اینکه چشم سوم باز نشده باشد بصورت سنگینی بر فرق سر یا سوزش ناف و… آنرا احساس میکنیم .

در مورد بختک که میگویند موجودی است که بروی انسان می افتد که یک داستان از روی ناآگاهی است . بختک در اصل یک جدایی مابین کالبد جسم و کالبد اختری است که جسمو کالبد از هم جدا شده اند اما آگاهی مابین جسم و کالبد مانده و دراین حالت بر اساس عادت انسان میخواهد بر اثر حرکت عضلات دست یا پا را تکان دهد و هیج جیز تکان نمی خورد .علت این است که آگاهی در حالت کالبد اختری است و شما با‌ قصد به عملی میتوانید کاری انجام دهید و آنجا همه چی فقط با نیروی قصد به حرکت می آید و شما اگر در این حالت قرار گرفتید زور نزنید فقط قصد به عملی کنید و آنرا صدا بزنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *