نسخه سفارشی شاسی‌ بلند شورولت تاهو معرفی شد

 

نسخه سفارشی میدنایت خودروی شاسی‌بلند شورولت تاهو مدل ۲۰۱۸ با تزئینات بصری ویژه، برای فروش در نمایندگی‌های مجاز آماده شده است.

اکنون قلم‌موی میدنایت ادیشن (Midnight Edition) برای رنگ‌آمیزی نسخه سفارشی شاسی‌بلند شورولت تاهو (Tahoe) مدل ۲۰۱۸ وارد شده است. از اوایل بهار امسال، نسخه سفارشی میدنایت شاسی‌بلند شورولت تاهو در نمایندگی‌های مجاز برای مشتریانی که خواهان نگاه شریر و نافذ شاسی‌بلند جدید خود هستند، ارائه می‌شود.

نسخه سفارشی تاهو سال گذشته به‌عنوان یک گزینه جدید برای شاسی‌بلند معمولی شورولت تاهو معرفی شد. از آن‌جا که مدل استاندارد تاهو دارای سه ردیف صندلی است، نوع سفارشی یک ردیف را حذف می‌کند تا فقط دو ردیف برای سرنشینان فراهم شود. در این صورت فضای بار بیش‌تری (حدود ۱۵۳۰ لیتر) برای مشتریان فراهم می‌شود تا انواع کالاهای مورد نیاز خود را در آن جا دهند.

به‌طور خاص، میدنایت ادیشن روی تریم سطح LS نسخه سفارشی شورولت تاهو ساخته می‌شود که با رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی، تایرهای آف‌رود گودیر رانگلر دیوراتک، جلوپنجره مشبک سیاه، لوگوی سیاه‌رنگ صلیبی شورولت و رکاب جانبی جدید عرضه خواهد شد. همچنین از آینه‌های جانبی انحصاری نسخه میدنایت استفاده می‌شود که برای تزئین هرچه بیش‌تر فضای بیرونی با رنگ مشکی به کار می‌رود. این آینه‌ها در نسخه میدنایت کلرادو ZR2 نیز مورد استفاده قرار گرفته‌اند که برای مشاهده می‌توان به سایت سازنده مراجعه کرد. برند جی‌ام‌سی (GMC) برای کراس‌اور‌های آکادیا (Acadia) و ترین (Terrain) از نسخه مشکی مشابه بهره گرفته است.

CHEVROLET TAHOE

خریداران می‌توانند نسخه سفارشی شاسی‌بلند شورولت تاهو را با هر دو سیستم محرک عقب یا چهار چرخ محرک انتخاب کنند. در هر صورت، تاهو مجهز به پیشرانه ۵.۳ لیتری خورجینی هشت سیلندر خواهد بود که ۳۵۵ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. توان خروجی پیشرانه از طریق یک جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک ۶ سرعته به چرخ‌ها متصل می‌شود. سایر امکانات استاندارد در شاسی‌بلند شورولت تاهو شامل سیستم اطلاعات و سرگرمی ۸ اینچی با صفحه نمایش لمسی مجهز به اپل کارپلی و اندروید اتو، نقطه اتصال اینترنت وای‌فای ۴G LTE، استارت از راه دور، سیستم نگهداری در خط، ترمز اضطراری خودکار و یک دوربین پشتیبان است. قیمت نسخه استاندارد شاسی‌بلند شورولت تاهو مدل ۲۰۱۸ از ۴۵,۹۹۵ دلار شروع می‌شود و انتخاب نسخه سفارشی میدنایت می‌تواند ۶۶۰۰ پوند بر قیمت پایه بیافزاید.

با استفاده از گزینه سفارشی به‌طور کلی و نسخه متمایز بصری میدنایت، شورولت انتخاب‌های زیادی برای خریداران شاسی‌بلندهای سایز بزرگ ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد که شاسی‌بلند تاهو با بهره‌گیری از نسخه‌های سفارشی قصد دارد موفقیت‌های بزرگی برای شورولت رقم بزند. این در حالی است که میزان فروش شورولت تاهو در سه‌ماهه نخست ۲۰۱۸، نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۱۷ رشد چشم‌گیری داشته است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *