نسخه فیزیکی بازی Rocket League در نینتندو سوئیچ گران‌تر از دیگر پلتفرم‌هاست

بازی Rocket League

سازندگان بازی بازی Rocket League به تازگی اعلام کرده‌اند که دارندگان کنسول نینتندو سوئیچ برای تهیه نسخه فیزیکی این عنوان باید بهای بیشتری را نسبت به دیگر پلتفرم‌ها این بازی بپردازند.

همانطور که می‌دانید استفاده از کارتریج‌ها پس از عرضه پلی استیشن ۱ و روی آوردن سونی به استفاده از سی دی به شدت کاهش پیدا کرد ولی شرکت نینتندو همواره در حال کوشش برای بازگرداندن کارتریج‌ها به جایگاه سابقشان بوده است. در همین راستا نیز می‌دانید که کنسول هیبریدی نینتندو سوئیچ اولین دستگاهی است که پس از کنسول خاطره انگیز نینتندو ۶۴ برای اجرای بازی‌هایش از کارتریج به جای دیسک استفاده می‌کند. اما استفاده از این قطعات کوچک و ریز علاوه بر مزایای زیاد از جمله سرعت بالا، مقاومت در برابر خرابی و کوچک و قابل حمل بودن، معایبی را نیز به همراه خود دارد که یکی از اصلی‌ترین‌ آن‌ها قیمت بسیار بالاتر آن‌ها نسبت به دیسک‌هایی است که دیگر تولید کنندگان کنسول‌های بازی، آن‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهند.

کارتریج‌های کنسول نینتندو سوئیچ

در همین راستا، به تازگی سازندگان بازی Rocket League اعلام کرده‌اند که علاقمندان به این عنوان، باید پول بیشتری را برای خرید این بازی در پلتفرم نینتندو سوئیچ بپردازند. آن‌ها همچنین اعلام کردند که با توجه به فشار‌های وارده بر تولید کنندگان کارتریج‌ها به منظور کاهش قیمت این قطعات، هزینه ساخت آن‌ها در عوض کاهش، افزایش یافته است. پس به این ترتیب بازیکنان و دارندگان کنسول نینتندو سوئیچ باید برای عنوانی مثل بازی Rocket League هزینه‌ای بیشتر که بین ۱۰ تا ۲۰ دلار خواهد بود را پرداخت کنند و این در حالی است که قیمت تمام شده این عنوان در دیگر پلتفرم‌ها مانند پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان، ۴۰ دلار است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *