نقد و بررسی گوشی Mi MIX 2

 

201709110949114675

به گزارش پایگاه خبر تکنولوژی اینفو ،گوشی Mi MIX 2 وارد بازار شد ولی آمادگی لازم را نداشت تا به عنوان یک رقیب سرو صدایی به پا کند .زیرا برنامه ها و سرویس های گوگل از دست رفته بودند اما مشکل حل شد .

 در اینکه گوشی Mi MIX 2 یک گوشی زیباست شکل نیست و یکی از گوشی هایی است که با فلز و سرامیک طراحی شده و ترکیب حیرت آوری را بوجود آورده است .

این گوشی با نمایشگر بزرگ خود و بهره مندی از IPS LCD یک زاویه دید بسیار عالی را در اختیار کاربران قرار میدهد . نکته دیگری در Mi MIX 2 استفاده از بلندگو در زیر گوشی است و کیفیت خوب صدای را در این گوشی شاهد هستیم.

xiaomi-mi-mix-2-8gb128gb-dual-sim-unibody-ceramic-011

Mi MIX 2 در بخش دوربین ضعیف عمل کرده و این مشکل هنگام ضبط فیلم اشکار است ، کیفیت صدا هنگام فیلمبرداری به طوری است که انگار شما صدا را با کیفیت ۹۶ کیلوبیت بر ثانیه ضبط میکنید که بسیار پایین است و امیدواریم تا این شرکت با بروزرسانی نرم افزار خود این مشکل را رفع کند.

xiaomi-mi-mix-2-8gb128gb-dual-sim-unibody-ceramic-012

به طور کلی این گوشی در میان گوشی های هم رده خود گوشی خوبی است و عملکرد بالایی دارد. باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری میتواند یک روز کامل گوشی را روشن نگه دارد ، حتی اگر از برنامه های سنگین و برنامه هایی که مصرف باتری بیشتری نیاز دارند استفاده شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *