نورهای اسرار آمیز در ناحیه جنگلی “داور” در آرکانزاس ، آمریکا

strange-light

الان برای سال هاست که نورهای مرموزی در ناحیه ای بنام  داور در ایالت ارکانزاس در امریکا توجه مشتاقان فرازمینی ، یوفولوژی و پدیده های پارانورمال را بخود جلب نموده است . تعدادی کثیری از این افراد هر شب به ده کیلومتری داور در راسلویل ، ارکانزاس رفته و اگر خوش شانس باشند نمایان شدن این نورهای اسرارآمیز را به تماشا خواهند نشست و غریو شادی سر داده و از شدت هیجان در پوست شان نخواهند گنجید .

این نورها گاهی اوقات چشمک زده و گاهی بشکل فانوس یا نور فلاش دیده می شوند و آنقدر پرنور هستند که کوههای اوزارک را روشن می کنند . نکته عجیب در مورد این نورها این است که آن ها از سال ۱۸۰۰ میلادی تا کنون گزارش شده اند ، یعنی حدود ۲۰۰ سال است که کسی نتوانسته علت این پدیده مرموز را کشف نماید .

نورهای اسرار آمیز

فقط حدس و گمانه زنی هایی در مورد آن ها وجود دارد که مثلا برخی می گویند در دویست سال پیش معدن زغال سنگی در آن جا فروریخته و تعداد زیادی معدن کار کشته شده اند و این نورها ارواح آن معدن کاران است که مشعل در دست دارند . برخی کلا آن را یک هوکس دانسته و می گویند ساختگی است ، برخی دیگر آن را انعکاس نور می دانند ، اما تا کنون کسی نتوانسته ادعایش را ثابت کند و این نورها کماکان پدیده ای اسرارآمیز باقی مانده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *