نکاتی در خصوص اکستنشن همراه با بافت مو

مو

مو

طبق یک نظریه عمومی نباید از چسب‌ها، ضمیمه‌ها و نوار برای اتصال اکستنشن دائمی استفاده کرد. تنها گزینه مجاز برای بهینه‌سازی سلامت و دوام اکستنشن، خود مو است. در روش‌های اکستنشن پیشنهادی تنها از میل قلاب استفاده می‌شود. اگر در استفاده از میل قلاب حرفه‌ای نباشید در نصب اکستنشن موهای خود با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوید. اگر موفق به این‌کار نمی‌شوید از یک فرد حرفه‌ای در زمینه اکستنشن با قلاب کمک بگیرید.

برخلاف روش‌های دیگر اکستنشن، این نوع بافت به انتهای بافت موهای شما متصل می‌شود. دقت داشته باشید نباید تحت هیچ‌گونه شرایطی اکستنشن را در ریشه مو قرار داده و ببافید. تمامی این روش‌ها برای اکستنشن موقت بوده و با رشد موهای شما رشد می‌کند. اگر شما اکستنشن را بافته و به حال خود رها کنید مانند تشکچه‌ای تمام سر را می‌پوشاند و معمولا برای تبدیل شدن به بافت‌های جداگانه هیچ نشانی از اکستنشن ندارند. مطمئن باشید که یک فاجعه عظیم رخ می‌دهد. مطمئنا شما تمایلی ندارید که روی موهای‌تان اکستنشن میکروفیوژن متصل و بافته شود و ریشه‌های موهای‌تان زیر این تشکچه رشد کنند.

پیج اینستاگرام محصولات زیبایی

همان‌طور که قبلا گفتیم هر فردی که صرفا بخواهد اکستنشن را در منزل و با دست‌های خود انجام دهد صلاحیت و مهارت مورد نیاز برای این کار را ندارد. در چنین مواردی که دسترسی به یک فرد حرفه‌ای ممکن نیست باید وسایل و نخ مناسب به کار ببرید. به هر حال باید برای پیشگیری از رشد قارچ ناشی از نخ‌های دائمی از نخ نامرئی بسیار نازک یا فیبرهای مصنوعی در اکستنشن استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *