نینتندو ایده‌های بسیار خوبی برای نسخه بعدی بازی The Legend of Zelda دارد

بازی The Legend of Zelda

سری‌ بازی The Legend of Zelda را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه در تاریخ بازی‌های ویدئویی دانست و جدیدترین نسخه آن، The Legend of Zelda: Breath of the Wild، توانست چندی پیش جایزه بهترین بازی سال را کسب کند.

 

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild به همراه کنسول نینتندو سوئیچ حدود یک سال است که وارد بازار شده‌اند و حالا توسعه دهنده این عنوان در فکر نسخه‌های بعدی این مجموعه است.

کارگردان بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، «هیدمارو فوجیبایاشی» (Hidemaro Fujibayashi)، اعلام کرد که هنوز برنامه‌ ساخت نسخه بعدی از این مجموعه قطعی نیست ولی تیم ایده‌های زیادی دارند تا در این عنوان پیاده کنند.

من نمی‌توانم بگویم که ما بر روی یک دنباله کار می‌کنیم یا یک بسته الحاقی دیگر، ولی من به شخصه تعداد زیادی ایده جدید و انگیزه بالایی دارم.

زمانی که بر روی بازی اصلی و بسته‌های الحاقی کار می‌کردیم، مدام ایده‌‌های جدید و متفاوتی به ذهنمان می‌رسید و دوست داشتیم چیزهای مختلفی را در بازی پیاده کنیم. صحبت کردن با مردم و دیدن واکنش آن‌ها باعث می‌شود انگیزه‌های من افزایش یابد تا ایده‌های جدیدی به بازی اضافه کنیم.

با توجه به موفقیت‌هایی که Breath of the Wild کسب کرده است خیلی از طرفداران و حتی اعضای نینتندو نیز علاقه‌مند به ساخت دنباله آن هستند تا با ادامه دادن همین روند، یک عنوان شاهکار دیگری خلق کنند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *