وظیفه ی ما در عروج زمین به بعد پنجم(چالش آرزو های خوب)

چاکرا

چاکرا

سلام بر شما مهربانان و خالقان زمین طلایی جدید

تغییرات بزرگی در سطح انرژی زمین در حال اتفاق افتادن هستند و روح زمین (گایا) در حال بیدار شدن و قدرت گرفتن هست. گایا خواستار صعود به بعد پنجم هست و قطعا این اتفاق رخ خواهد داد و تنها چیزی که تغییر میکند زمان این رخداد و شیوه ی آن است.

برای صعود به بعد پنجم زمین باید پاکسازی شود و روح زمین این کار را خواهد کرد و هر چیزی را که بخواهد مانع صعودش شود را با کمک انرژی های ابعاد بالاتر از سر راه بر می دارد و پاکسازی میکند. حتی ممکن است شهرها و تمدن بشری هم در این رخدد از بین بروند که این به هیچ وجه مطلوب نیست. این احتمال در صورتی رخ میدهد که بشریت برای صعود زمین مانع محسوب شوند و نتواند با انرژی های جدید بعد پنجمی خود را هماهنگ کند. خب ما هم دقیقا برای همین اینجا هستیم که با اشاعه آگاهی و عشق و نور هموار ترین و مناسب ترین خط زمانی را واقعیت ببخشیم.

ما چه کاری باید برای خلق زمین جدید انجام دهیم؟

ما وظیفه داریم که همیشه روی ارتعاشات مثبت و سازنده باشیم و به بهترین شرایط و احتمالات برای آینده با توجه و تمرکزمان انرژی دهیم. ما باید همیشه بهترین چیز ها فکر کنیم زیرا ما با فکر کردن و تصور کردن آینده خود را خلق میکنیم. ما نباید در مدیتیشن ها و تفکرات خود از بین رفتن فقر ظلم تاریکی و چیزهای منفی را تصور یا آرزو کنیم زیرا با این کار چیزهای منفی بیشتری را جذب میکنیم. بلکه باید همیشه آرزوی سلامتی برکت عدالت عشق و نور را برای خودمان و همه داشته باشیم و توجه مان را تنها روی چیز های مثبت قرار دهیم.

“ما هر آنچه را که به آن فکر کرده، چه خوب چه بد، جذب خود می‌کنیم. ”

همه ی افراد قطعا آرزوی صلح و عشق را از صمیم قلب دارند ولی نمیتوانند زمین را آزاد و در عشق تصور کنند زیرا تصاویر منفی بعد سومی در اثر تکرار با عمق نا خودآگاه این افراد نفوذ کرده و حک شده. این تصاویر باعث میشود افراد ناآگاهانه خودشان را در تاریکی و ارتعاشات پایین آماده کنند. حتی ممکن است این افراد در مدیتشن های جمعی شرکت کنند و به زمین نور بدهند ولی تا وقتی که از این باور های محدود کننده بعد سومی که خلاص نشوند هنوز اسیر ماتریکس هستند و مانند دستگاهی برای جذب و ساخت بیشتر ظلم و تاریکی میمانند.

اگر کسی موفقیت را بطلبد اما خودش را برای شکست آماده کند، به آنچه برایش تدارک دیده است، می رسد.

پس فقط آرزو کردن کافی نیست و ما باید تصاویر آرزو های مطلوب خودمان را در خیال ببینیم آن ها را درونی سازی و به عمق ناخودآگاه بفرستیم. در واقع ما باید خودمان و ذهن ناخودآگاهمان را مجددا و با باور های مثبت برنامه نویسی کنیم. این مهمترین راه برای رسیدن به ارتعاش عشق بی قید و شرط و صعود به بعد پنجم است.

 

برای برنامه دهی مجدد به ناخودآگاه مان ما از تکرار جملات تاکیدی و مثبت استفاده میکنیم و با تصاویر ذهنی مثبت آن ها را ثبت میکنیم. جملات تاکیدی باید با در مورد آرمان های والا و با فعل حال و حس خوب استفاده شوند. مانند:

جهان در صلح است.

همه ی مردم در برکت و فراوانی زندگی میکنند.

تنها عشق حاکم جهان است.

همه ی مردم شاد و خوشبخت هستند و کاری که دوست دارند را انجام میدهند.

یک روش دیگر برای جذب شرایط مطلوب شکرگزاری هست مانند:

خدایا شکر که عشق و صلح بر جهان حاکم هستند.

خدایا شکر از تمامی نعمت و فراوانی هایی که به ما ارزانی داشتی.

خدایا شکر که همه شاد هستند.

خدایا شکر که تنها نیکی و خوبی در این دنیا وجود دارد و همه چیز بر اساس قوانین عشق است.

استفاده از جملات بالا در تمام طول روز توصیه میشود مخصوصا در حالت خلسه(آلفا) که در مدیتیشن و شب قبل از خواب و صبح بعد از بیدار شدن ایجاد میشود.

برای رسیدن به عشق بی قید و شرط و به جریان انداختن قانون جذب و کارما مثبت, آرزو کردن است. آرزوی نیکو داشتن برای دیگران اولین نفر بر روی خود ما تاثیر میگذارد و سودش به خودمان میرسد.همین حالا همه افرادی که از دستشان ناراحت بودید را ببخشید و برایشان بهترین ها را آرزوها را بکنید و نتیجه اش را در زندگی خودتان مشاهده کنید.

برای دشمن خود برکت بطلبید تا او را خلع سلاح کنید . از این طریق ، مهمات او را از چنگش می ربایید و تیرهای او را به برکات بدل می کنید.

هر آرزویی که از صمیم قلب و مطابق با طرح الهی بیان شود قطعا به واقعیت میپیوندد پس ما از این به بعد در بهترین زمان ها برای زمین و تمام ساکنان آن آروزی سلامتی ,برکت ,سعادت ,شادی ,هماهنگی ,یگانگی ,صلح ,عشق حقیقی و آگاهی میکنیم تا فرایند عروج زمین به بعد پنجم در بهترین خط زمانی و به ساده ترین و هموار ترین شکل انجام پذیرد و ما آزادی سیاره مان و پیروزی نور را جشن بگیریم.

رهایی نزدیک است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *