ویروس کرونا | مقاله ای تکان دهنده و شگفت انگیز درباره ویروس کرونا!

کرونا و فروپاشی سیستم مالی جهانی

کرونا

هنوز بیماری « ویروس کرونا » تو چین جدی نشده بود که تقریبا همه رسانه ها شروع کردن به پرداختن به این ویروس جدید! و الآن تقریبا هر رسانه ای تو دنیا در مورد این بیماری حرف میزنه و احتمالا در مورد علائم ویروس کرونا ، خطرات و راه های پیشگیریش چیزای زیادی شنیدی. اما یه چیز را هرگز به تو نمی‌گویند!

اما واقعیت ویروس کرونا چیست؟

یه سوال ازت دارم! چقدر به قدرت تلقین باوری داری؟

مثلا اگه عمیقا باور داشته باشی که غذایی می خوری مسموم و کشنده هست یا به شکلی آلوده شده، چه اتفاقی رخ میده؟

گه بدونی غذات توش سوسک یا چیزی بوده حتی اگه در واقع هم نبوده باشه، احتمالا نمی خوریش یا اگه بخوریش بهت حالت تهوع یا حس بدی دست میده و صرفا به خاطر این که فکر می کنی موقع پختن غذا یه سوسک رفته توش! بله فقط فکر می کنی اما اگه بخوریش به نظرت بعدش چی میشه؟؟ تو معدت به چی تبدیل میشه؟ اگه باور داشته باشی که غذا سمی یا کشنده هست چی؟

حالا ارتباط این قضیه با ویروس کرونا چطوری می تونه باشه؟

دوست خوبم یادت باشه هر نوعی از اختلال ها فقط تو ضمیر ناخودآگاه ما ایجاد می‌شه و فقط با ذهن درمانش می شه. البته نمی‌گم رعایت بهداشت و مسائل پزشکی بی تاثیر است اما داستان یه جور دیگس!

این ویروس کرونا کاملا ریشه روانی داره و به محض ایجاد تشنج و استرس سطح کورتیزول خون شما را بالا می‌برد و با پایین اومدن ایمنی و دمای بدن، بستر مناسب برای رشد هر نوعی از بیماری رو ایجاد می‌کند.

نقش احساسات و عملکرد هیپوتالاموس

یادت باشه “هیپوتالاموس” در قسمت پشت سر ما انسانها مرکز کنترل تمام آنزیم ها و تمام پروتین های بدن ما است.

جالب اینجاست این قسمت فقط از احساس قلبی ما و فقط با دو احساس غم و شادی دستور میگیره.

وقتی استرس داری و ناراحت هستی دقیقا آماده میشی که هر ویروسی اذیتت کنه.

و وقتی احساس آرامش داری و شاد هستی هیپوتالاموس به پپتاید های ساختار اسید آمینو ها و زنجیره های پروتئنی دستور میده آنزیم دوپامین، اکسوتوسین و آندرفین ترشح کنند که متابولیسم و دمای بدن به کلی بالا میره و سخت ترین نوع ویروس ها رو از بین می بره.

پس هر نوعی از بیماری عملا فقط و فقط با قدرت ذهن خودت درمان میشه چون چند صد نمونه خودشفادهی ویروس کرونا با قدرت ذهن در کشور های مختلف داشتیم. جالب اینجاست در بدن خیلی از انسان ها این ویروس وجود داره؛ اما چون نمی‌تونه مقابل نیروهای ایمنی بدن دوام بیاره و چون قدرت آنزیم خیییلی زیاد تره، این ویروس فورا نابود میشه و به عنوان پادزهر در بدن باقی می‌مونه.

بیماری های ویروسی با آنتی بیوتیک درمان نمی‌شوند پس نبندین خودتون رو به قرص

چون هر نوع قرصی فقط در عرض ۳ دقیقه در کبد خنثی میشه. مهم اینه تو موقع خوردن قرص چه احساسی به هیپوتالاموس میدی که چطور برای تو آنزیم ترشح کنه و تو رو ایمن تر کنه.

جادوی باور و تلقین

سعی کن با خوردن مواد گرم حس خوش طبعی خودت رو رعایت کنی و به بدنت دائما بگو ” بدن من کارشو بلده”

چون این جمله رو وقتی میگی، اگر بدنت رو زیر دستگاه آنسفالوگرافی و میوگرافی و کاردیوگرتفی بذارن؛ فرکانس ذهن و قلب و اعضای بدنت کامل نشون میده. چقدر شار آنزیم های قدرتمند و شفا دهنده رو داری که خاص ترین میکروب ها رو فورا ذوب میکنه .

یادت باشه اگر همین الان ویروس کرونا رو بدن آدم های خونگرم تزریق کنند و این افراد از لحاظ روحی و روانی به قدرت بدنشون اعتماد داشته باشند کمتر از ۷ دقیقه ویروس کرونا درونشون کشته میشه و هرگز برای بار بعد مبتلا نخواهند شد. پس نشون بده چقدر به خودت ایمان داری چون تو این بازی ضعیفا می‌میرن و اصلا شوخی هم نداریم.

از کرونا بیش از حد نترسید اگر که سالم هستین. ویروس کرونا از ویروس آنفولانزای موجود در حال حاضر کشنده تر نیست. ‏در واقع با این ویروس افرادی در خطرن که این زمینه استرس و ناراحتی و افسردگی و بیماری های روان رو دارن پس به سیستم ایمنی اعتماد کنید. سیستم ایمنی انسان ۱۰ به توان ۱۰ سلول! ایمنی حرفه ای داره که هر کدوم فقط به یه ویروس یا باکتری و… حمله میکنن. یعنی یه ارتش مجهز درون بدنت داری که کارش اینه اون ۷ ۸ تا ویروس رو ترور میکنه عزیزدلم.

سیستم ایمنی بعد از کشف ویروس چند روزی شروع میکنه به تولید لشکر و بعد به این ویروس حمله میکنه. آدم سالم معمولا با رعایت احساس خوب درمان میشه خودش!

ویروس کرونا در کودکان

به دلیل خونگرم بودن و سیستم باوری بسیار قوی در کودکان زیر ۱۰ سال ویروس کرونا توشون به شکل یه سرماخوردگی و یا چند تا عطسه کوچک و با آب ریزش ساده دیده می‌شه و اصلا هیچ خطری نداره واسشون.

اینقدر شایع پراکنی نکنید. چون این تشنج شما رو آماده بیماری میکنه. اخبار کامل قطع بشه و سعی کنید خوش بین باشید. اینکه صرفا یه آمبولانس دیده میشه که لباس مقابله با بیماری های میکروبی تنشونه و با چندین نفر ماسک زده باشن دلیل این نیست که مورد کرونایی دارن .

رسانه ها از تلویزیون و رادیو و فضای مجازی گرفته تا جمع های دوستانه و خانواده دارن مرتب در مورد این بیماری ویروس کرونا صحبت می کنن. ما هم که دوست داریم خبر های دست اولی که می شنویم رو بریم برای جمعی که توش هستیم تعریف کنیم و نشون بدیم از بقیه بیشتر می دونیم از صحبت در مورد این مواد غذایی سرطان زا و تلقب ها و کلاهبرداری هایی که در صنعت مواد غذایی میشه گرفته تا ویروس کرونا و به شدت روی این ویروس متمرکز هستیم. به نظرتون این روند چه نتایجی توی زندگی ما به دنبال داره؟

آیا هنوزم فکر می کنی باید توجه کنیم و آگاه باشیم که همیشه رعایت کنیم که مبادا مریض بشیم و کرونا بگیریم و باعث میشه سالم و سلامت بمونیم؟ چیزهایی که در مورد قانون جذب و تلقین گفته میشه صرفا چیزایی ماورایی و ذهنی نیستن بلکه توی دنیای فیزیکی با علم و تجربه میشه ثابت کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *