پرانیک هیلینگ یا همان پرانیک هیلینگ یا همان انرژی درمانی چیست؟ و چگونه می‌توانیم با آن بیماری‌ها را درمان کنیم؟ چیست؟ و چگونه می‌توانیم با آن بیماری‌ها را درمان کنیم؟

باز کردن چاکرا دست

پرانیک هیلینگ یا همان انرژی درمانی چیست؟ و چگونه می‌توانیم با آن بیماری‌ها را درمان کنیم؟

در اینجا برای آشنایی دوستان عزیز، به معرفی پرانیک هیلینگ می پردازیم.
پرانیک هیلینگ روشی پیشرفته و قدرتمند از انرژی درمانی است که با کار روی هاله اتری، چاکراهای اصلی و فرعی و همچنین کانالهای انرژیکی بدن، بیماریها و مشکلات بیمار در سطح بدن اتری و چاکراهای او یافته شده و درمان می گردد. با انتقال انرژی به نقاط ضعیف، سرعت بهبودی حدود ۱۰ برابر بیشتر می شود.

در این سبک، درمانگر – بر خلاف تصور همگان – انرژی پرانا یا همان انرژی حیات، چی ( چین) یا کی( ژاپن) را از بدن خود به بیمار منتقل نمی کند بلکه از هوا با تنفس پرانیک دریافت می نماید. منابع اصلی انرژی برای درمانگر عبارتند از: ۱-زمین ۲- خورشید ۳- هوا . برخی منابع دیگر نیز برای درمانگرهای پیشرفته وجود دارد.

همچنین چیزی که در پرانیک هیلینگ اهمیت زیادی دارد پاکسازی قبل از انرژی دادن است، که سبب می شود برون ریزیها و واکنشهای رادیکالی هنگام انرژی دادن وجود نداشته باشد ( دوستانی که ریکی کار کرده اند با برون ریزیهای دردناک و طاقت فرسای آن آشنایی دارند)

در مطالبی که در اغلب سایتهای فارسی مرتبط با پرانیک هیلینگ مشاهده می گردد، آنرا به ۳ دوره تقسیم بندی نموده اند در حالی که پرانیک هیلینگ ۵ دوره دارد که ذیلا مشاهده می کنید:

چگونه با انرژی درمانی می توانیم بیماری ها را درمان کنیم؟

۱- پرانیک هیلینگ مقدماتی و متوسطه:

در این دوره درمانگر با چاکراهای فرعی و اصلی آشنا شده، توانایی اسکن هاله و چاکراها به کمک دستهایش را به دست می آورد، پاکسازی عمومی و موضعی را فرا می گیرد، درمان با پرانای سفید را و درمان از راه دور و درمان دستوری را می آموزد، و مدیتیشن خاصی بنام مدیتیشن دو قلب در این دوره آموزش داده می شود که درمانگر باید آنرا منظما اجرا نماید(مشابه مدیتیشن گاشو در ریکی)، و در نهایت اینکه روش درمان حدود ۴۰ بیماری توسط این تکنیکها آموزش داده می شود.

۲- پرانیک هیلینگ پیشرفته:

در این دوره درمانگر کار با پراناهای رنگی را فرا می گیرد. کار با این پراناها بسیار موثرتر و پیشرفته تر از پرانای سفید بوده اما به مهارت و دقت بیشتری نیاز دارد. تکنیکهای خاص که برای پاکسازی با این پراناها و همچنین کار با این پراناها بطور مستقیم روی چاکراها آموزش داده می شود، درمانگر را برای درمان همه بیماریهای فیزیکی حتی سرطان آماده می سازد. در این دوره مدیتیشنهای گوی و هرم و تان تین آموزش داده می شود.

۳- روان درمانی پرانیک:

در این دوره با استفاده از پرانای خاص بنفش الکتریکی یا بنفش الهی، درمانگر کار روی مشکلات روانی را فرا خواهد گرفت. به دلیل اینکه مشکلات این سطح ناشی از موجودات هوشمندی بنام غیر ارگانیکها در دهانه چاکراها می باشد، روشهای معمولی اسکن و انرژی دادن روی آنها جواب نخواهد داد و این موجودات به سادگی مخفی شده و پاکسازی نمی گردند. به کمک بنفش الکتریکی می توان این موجودات را پاکسازی نموده، مشکلات پرده محافظ چاکرا را ترمیم نموده و حتی برای چاکرا سپر ایجاد نمود.در این دوره مدیتیشن TC یا آگاهی برتر نیز آموزش داده می شود. با انجام منظم و صحیح تمرینات این دوره، درمانگر به تجربیات جدیدی منجمله فعال شدن کندالینی خواهد رسید.

۴- کریستال درمانی پرانیک:

در این دوره درمان پرانیک به کمک انرژی سنگها و کریستالها آموزش داده می شود. خواص کریستالها، پاکسازی، شارژ و تقدیس کریستالها و روشهای پاکسازی و انرژی دادن به کمک کریستال آموزش داده می شود. تکنیکهای خاص برای برنامه ریزی کریستال، گرفتن غیر ارگانیکها توسط کریستال و کار روی چاکراها و کانالها توسط کریستال در این دوره آموزش داده می شود.

۵- دفاع روانی پرانیک:

در این دوره حملات روانی و دفاع در مقابل آنها به درمانگر آموزش داده می شود.انواع حملات از قبیل طلسم، چشم زخم و خون آشامان انرژیکی، توده های انرژیک هوشمند، نفوذ هیپنوتیک، تسخیر و سلطه در خواب، وودو، جادوی سیاه و حملات غیر ارادی و همچنین روشها و تکنیکهای مقابله با این نوع حملات مانند بستن هاله، ایجاد سپر، قطع کردن ریسمانهای اتریک و ذهنی، استفاده از اشیا جهت منحرف نمودن و دفع حملات، تکنیکهای استخراج و غیره آموزش داده می شود.

کارورز پرانیک هیلینگ پس از ۳ سال به درجه استادی پرانیک هیلینگ خواهد رسید و قادر خواهد بود کلیه بیماریهای جسمی، روحی و روانی را به کمک این سیستم شفا بخشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *