پرفروش‌ترین بازی‌های شبکه پلی‌استیشن در دسامبر ۲۰۱۷ مشخص شدند

شبکه پلی‌استیشن

بی‌تردید طی تعطیلات سال نو میلادی فروش بازی‌ها و کنسول‌ها افزایش چشم‌گیری دارد به نحوی که سونی توانست طی این مدت بیش از ۵٫۹ میلیون پلی‌استیشن ۴ به فروش برساند. حالا لیست پرفروش‌ترین بازی‌های شبکه پلی‌استیشن در دسامبر ۲۰۱۷ اعلام شده است.

همانند بسیاری از جدول فروش‌های چند ماه اخیر، بازی Call of Duty: WWII در صدر این لیست قرار گرفته است. بازی خوش‌ساختی که توانست ۸ هفته پرفروش‌ترین بازی بریتانیا باشد و باری دیگر سری Call of Duty را به پول‌سازترین مجموعه بازی طی یک سال تبدیل کند. در جایگاه دوم Gang Beasts به چشم می‌خورد که کمی عجیب است زیرا با توجه به تخفیفات اعمال شده در اواخر دسامبر، بازی‌های بسیاری می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند و در این جایگاه قرار بگیرند.

بازی Star Wars: Battlefront II هم توانسته در شبکه پلی‌استیشن هم فروش قابل توجه‌ای در دسامبر داشته باشد و جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. بازی فوق‌العاده محبوب Grand Theft Auto V در رتبه چهارم به چشم می‌خورد تا این ساخته راک‌استار سال ۲۰۱۷ را در وضعیتی مناسب به پایان برساند. در پایان شما را به مشاهده لیست ۱۰ بازی پرفروش شبکه پلی‌استیشن دعوت می‌کنیم.

  1. Call of Duty: WWII
  2. Gang Beasts
  3. Star Wars: Battlefront II
  4. Grand Theft Auto V
  5. Madden NFL 18
  6. FIFA 18
  7. Need For Speed: Payback
  8. Rocket League
  9. Human: Fall Flat
  10. NBA 2K18

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *