پیام آوران عشق

قاصدک

گل های زرد رنگ و زیبایی که در فصل بهار به صورت انبوه و خودرو در تمام مناطق سیاره زمین میرویند و پس از مدتی به اشکال منظم هندسی تبدیل میشوند، نمایانگر ساختاری سه بعدی از شبکه کریستالی سیاره زمین هستند که شما آنها را با نام قاصدک یا پیام آوران عشق میشناسید.

آنها در واقع نوعی کار گرید یعنی انتقال انرژی در شبکه انرژی گایا را انجام میدهند. بذرهای این گیاه توسط عنصر باد که همان حکمت و دانایی سیاره زمین هست، هزاران کیلومتر سفر میکنند تا به مکان مورد نظر برای فرود برسند.

دمنوشی که از گل، ساقه و حتی ریشه این گیاه تهیه میشود، میتواند در به رقص در آمدن دی ان ای پیشرفته و مترقی انسانی و دیگر مراکز انرژی بدن و در نهایت به رفع انسداد های انرژیکی و بالانس در چاکرا ها بسیار کمک بکند.

این گیاه در دهه اخیر مورد توجه دانشمندانی که در خدمت نور هستند و با نیت کمک به بشریت کار میکنند، قرار گرفته است و در بسیاری از رسانه های علمی معتبر به عنوان یکی از ۱۰ گیاه دارویی که میتواند ظرف مدت ۴۸ ساعت سلولهای سرطانی را مورد حمله قرار بدهد، معرفی شده است.

این هدیه الهی در ایران باستان به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده دارویی که نگاهبانان آتشکده ها برای ارتباط با گآیا (روح سیاره) می نوشیدند، مورد استفاده قرار میگرفته

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *