پی سی مارک ۱۰ برای آزمون کامپیوترهای شخصی عرضه شد

 

نسخه‌ی جدید نرم‌افزار بنچمارک پی‌سی‌مارک توسط شرکت فیوچرمارک برای کامپیوترهای شخصی در دو نسخه‌ی رایگان و پیشرفته عرضه شد.

علاقه‌مندان به دنیای کامپیوترهای شخصی، قطعا با نام پی‌سی‌مارک (PCMark) آشنا هستند؛ نرم‌افزاری معروفی که برای بنچمارک و آزمون عملکرد کامپیوترهای شخصی استفاده می‌شود. روز گذشته، نسخه‌ی جدید این نرم‌افزار با نام پی‌سی‌مارک ۱۰ در دو نسخه‌ی رایگان (Basic Edition) و پیشرفته (Advanced Edition) عرضه شد؛ قیمت نسخه‌ی پیشرفته، ۲۴ دلار است. نسخه‌ی رایگان پی‌سی‌مارک ۱۰، فقط آزمون اصلی این برنامه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و نتایج را به‌صورت آنلاین نشان می‌دهد؛ اما نسخه‌ی پیشرفته، سه نوع آزمون مختلف، تست‌های شخصی‌سازی شده، نمودارهای نظارت بر وضعیت قطعات کامپیوتر و امکان مشاهده و ذخیره‌ی نتایج به‌صورت آفلاین را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

پی سی مارک ۱۰

طبق گفته‌ی شرکت سازنده‌ی این برنامه یعنی فیوچرمارک، نرم‌افزار پی‌سی‌مارک ۱۰ صرفا برای ویندوز ۱۰ طراحی شده است. این نرم‌افزار سریع‌تر از نسخه‌های پیشین است و زمان انجام آزمون‌ها هم نصف شده است. به‌علاوه، رابط کاربری پی‌سی‌مارک ۱۰ در مقایسه با پی‌سی‌مارک ۸، کاربرپسندتر شده و می‌توان تنها با چند کلیک، بنچمارک را اجرا کرد. نسخه‌ی رایگان و پیشرفته‌ی پی‌سی‌مارک ۱۰ از طریق وب‌سایت فیوچرمارک، قابل دانلود است؛ اما کاربران استیم می‌توانند نسخه‌ی پیشرفته‌ی این برنامه را از طریق فروشگاه اینترنتی محبوبشان خریداری کنند.

آیا شما هم از این نرم‌افزار استفاده می‌کنید؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *