چاکراها در کجا دچار گرفتگی هستند؟

چاکرا

چاکرا

چگونه انسداد چاکراها را برطرف کنیم

چاکرا ها مراکز انرژی هستند که در کالبد غیر فیزیکی ما وجود دارند. این مراکز در حال چرخش هستند. چاکراها از دو طریق غده درون‌ریز و سیستم عصبی بر جسم اثر متقابل دارند.

از وظایف چاکراها می توان به کنترل، تقویت و مسئولیت درست کار کردن کالبد جسمانی و اعضای مختلف آن اشاره کرد. غده های درون‌ریز به وسیله بعضی از چاکراهای اصلی تنظیم می‌شوند و انرژی می‌گیرند. با کنترل و دستکاری چاکراهای اصلی می‌توان غده درون‌ریز را تحریک یا مهار کرد. تعداد زیادی از مشکلات و بیماری ها، تا حدودی ناشی از خوب کار نکردن چاکراها هستند. با تست باز بودن چاکرا ها می توان از وضعیت کارکرد آن ها مطلع شد.

 

اکنون که به برخی اطلاعات بنیادی در زمینه ی چاکرا ها دست یافته اید، از شما درخواست می کنم جهت تعمقی ژرف تر، با صداقت هر چه‌ تمام تر به پرسش های خودیابی که‌ در ادامه می آید، پاسخ دهید. این پرسش نامه برای این طرح‌ شده تا شما را در دستیابی به شناخت از چاکراهای خود و کشف تأثیرهای مربوط به برخی از آنها در زندگی تان، یاری کند. پس با هوشیاری و دقت تست باز بودن چاکرا ها را انجام دهید.

این دانسته ها شما را در یافتن جاهایی که احتمالا انرژی های شما مسدود و بلوکه شده اند، توانا می سازد. نخستین گام به سوی کشف خود و تندرستی تان، شناختن محل گرفتگی انرژی است. پس از آن می توانید برای رفع انسداد و متوازن کردن چاکراها از روش پاکسازی چاکراها، بهره بگیرید.

به یاد داشته باشید، انرژی شما به طور پیوسته در حال حرکت است و روز به روز تغییر می کنند. بنابراین همان طور که برخی از مشکلات را حل کرده و آنها را کنار می گذارید ممکن است بعداً به این پرسش ها ، پاسخ های متفاوتی بدهید.

در اینجا ۲۱ پرسش به عنوان ( تست باز بودن چاکرا ) برای شما آورده شده است که به کمک آن می توانید چاکراهای خود را بررسی کنید.

 

بله یا خیر گفتن به پرسش ها به خودی خود نشانه خوب یا بد بودن چاکراها نیست. پس با صداقت کامل به پرسشها پاسخ دهید.

بنابراین مثلاً همه ی «آری» هایی که به چاکرای دوم مربوط می شود، در پایین ستون دوم جمع خواهد شد. هنگامی که پرسش نامه را تکمیل کردید، ستون های با بیشترین پاسخ «بله»، مراکز انرژی چاکرایی را نشان می دهد که بیشتر از حالت تعادل خارج شده است.

به خاطر داشته باشید که پاسخ های شما روز به روز، لحظه به لحظه، بر اساس وضع روحی شما، میزان تمرین تان و عوامل دیگر تغییر خواهد کرد. پس تست باز بودن چاکرا ها همیشه برای شما مفید است و هر از گاهی که نیاز می بینید می توانید از آن استفاده کنید.

تست باز بودن چاکرا ها

۱ – آیا احساس سبک مغزی یا«تو خالی» بودن می کنید؟

۲- آیا احساس خستگی یا کمبود انرژی دارید؟

۳- آیا از پذیرفتن تعهد می ترسید؟ الف) مالی ب) جنسی پ) احساسی

 

۴- آیا بیش از حد می خورید، مثلا برای آرامش بخشیدن به خودتان؟

۵- آیا احساس می کنید بیش از حد نسبت به دیگران حساس شدید؟

۶- آیا تاکنون از تمایلات جنسی خود دور شده اید؟

 

۷- آیا از اینکه از کنترل خارج شوید وحشت دارید؟

۸- آیا دچار سوهاضمه یا در معرض آن هستید؟

۹- آیا تغییر کردن برای شما دشوار است؟

 

۱۰- آیا از بس به دیگران توجه می کنید از خودتان غافل شده اید؟

۱۱- آیا از اطرافیانتان راضی هستید؟

۱۲- آیا از به زبان آ.ردن عقیده مخالف می ترسید؟

 

۱۳- آیا اغلب از التهاب گلو و حنجره و یا گوش درد و تیرویید رنج می برید؟

۱۴- آیا می کوشید عواطف و احساسات منفی را سرکوب کنید؟

۱۵- آیا از کلمات بصورت سپر دفاعی استفاده می کنید؟

 

۱۶-آیا اغلب از سردردهای متناوب رنج می برید؟

۱۷- آیا دید ضعیفی دارید؟

۱۸-آیا به ندرت خواب های خود را به یاد می آورید؟

 

۱۹-آیا بر این باورید که جستجو برای زندگی معنوی وقت تلف کردن است؟

۲۰- آیا در حدس و گمان خود تردید دارید؟

۲۱-آیا درباره ی ماموریت تان در زندگی سردرگم هستید؟

 

تست چاکرا

 

دوستان تست باز بودن چاکرا ها به شما در شناخت بیشتر خود و انرژی درونی تان کمک می کند. پس پیشنهاد میکنم که با شناخت چاکراها و استفاده از این تست و انجام پاکسازی هفت چاکرا سلامتی و آرامش بیشتر را تجربه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *