چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم

چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم ؟ بی شک اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب کاربران ایرانی است. برخی از کاربران ایرانی ساعات زیادی صرف گشت و گذار در این شبکه اجتماعی می کنند به دلایل مختلف قصد حذف اکانت اینستاگرام خود را دارید. در این مطلب قصد آموزش حذف کردن دائمی اکانت اینستاگرام را داریم و بعد از حذف دائمی دیگر امکان برگشت اکانت نیست.

نکاتی که قبل از شروع حذف اکانت باید بدانید:

  • پس از حذف اکانت تمام اطلاعات اکانت شما از سرور اینستاگرام حذف می شود.
  • برگشت عکس ها، دوستان و سایر اطلاعات اکانت امکان پذیر نیست.
  • بعد از حذف دائمی اکانت اینستاگرام استفاده از آن User Name برای شما و برای سایر افراد امکان پذیر نیست.
  • اگر قصد دارید با ایمیل آن اکانت، مجدد اکانت دیگری بسازید قبل از شروع حذف دائمی از Edit Profile در صفحه پروفایل ایمیل اصلی را با یک ایمیل جعلی تعویض کنید.
  • اگر با مطلع شدن از شرایط حدف دائمی اکانت اینستاگرام از حذف دائمی منصرف شدید به شما پیشنهاد می کنیم آموزش حذف موقت اکانت اینستاگرام را مطالعه کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را حذف کنیم ؟

در مرحله اول به دلیل عدم وجود امکان حذف دائمی اکانت اینستاگرام در اپلیکشن این شبکه اجتماعی باید به بخش مخصوص حذف دائمی اکانت در سایت رسمی اینستاگرام به آدرس زیر مراجعه کنید. اگر قصد دارید این مراحل را با موبایل انجام دهید پیشنهاد می کنیم از مرورگر کروم (که به صورت پیش فرض روی اکثر گوشی های اندورید نصب است) یا مرورگر سافاری (که مخصوص محصولات کمپانی اپل می باشد) استفاده کنید.


صفحه رسمی حذف دائمی اکانت اینستاگرام


صفحه ورود به اکانت اینستاگرام

صفحه ورود به اکانت اینستاگرام

پس از ورود با صفحه ای مشابه تصویر بالا مواجه می شوید. اطلاعات اکانتی که قصد دارید به صورت دائمی حذف کنید را وارد کنید و روی Log in کلیک کنید.

در مرحله دوم در کادر ? Why are you deleting your account از میان گزینه های موجود دلیل حذف اکانت را انتخاب می کنید. به شما پیشنهاد می کنیم جهت تسریع در کار گزینه Something else را انتخاب کنید. پس از انتخاب گزینه کادری به نام To continue , please re-enter your password نمایان می شود که نیاز است پسورد اکانت را مجدد وارد کنید.

در مرحله سوم صفحه رو به سمت پایین اسکرول می کنیم تا دکمه Permanently delete my account نمایان شود. سپس روی این دکمه کلیک کنید.

در مرحله چهارم پس از طی مراحل بالا و کلیک روی دکمه Permanently delete my account پنجره ای مانند تصویر زیر برای شما باز می شود. درصورتی که از حذف دائمی اکانت اطمینان دارید روی دکمه OK کلیک کنید.

پس از مشاهده پیام زیر اکانت شما با موفقیت حذف شده است. از این به بعد اکانت برگشت اکانت و یا ساخت مجدد اکانت با اسم و ایمیل آن توسط شما یا افراد دیگر امکان پذیر نیست.


برخی از سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید:

  • بدون داشتن یوزرنیم و پسورد صحیح امکان حذف اکانت وجود ندارد.
  • افراد دیگر فقط درصورت داشتن رمز شما می توانند اکانت شما را حذف دائمی کنند.
  • در صورتی که رمزعبور خود را فراموش کردید در مرحله اول با کلیک روی Forgot password می توانید رمز خود را عوض کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *