چگونه فایل های صوتی و تصویری را از تمام سایت ها دانلود کنیم؟

چگونه فایل های صوتی و تصویری را از تمام سایت ها دانلود کنیم؟

سایت های بی شماری برای تماشای ویدئو یا گوش دادن موسیقی به صورت آنلاین وجود دارد. برخی سایت ها امکان دانلود را به کاربران می دهند، اما برخی دیگر برای دانلود کردن فیلم یا موسیقی یا مجبورید عضو شوید یا پول پرداخت کنید یا به وسیله ی ترفندهای مختلف فایل مد نظر را دانلود کنید.

راحت ترین روش را معرفی می کنیم: نصب افزونه ای به نام Flashgot روی مرورگر فایرفاکس که می توانید از اینجادانلود و روی مروگرتان نصب کنید. این افزونه فعلا فقط برای فایرفاکس عرضه شده است.

پس از نصب، هنگامی که در صفحه ای، یک فایل صوتی یا تصویری پخش می شود، آیکون برنامه (بالا سمت راست که با فلش مشخص شده) شروع به چشمک زدن می کند که می توانید با کلیک روی آن و انتخاب کیفیت مورد نظر، ویدئو یا فایل صوتی را دانلود کنید. به همین راحتی.

از این روش می توانید برای دانلود ویدئوهای اینستاگرام هم استفاده کنید.

*سوالی که ممکن است بپرسید این است که چرا این پلاگین؟ برنامه Internet Download manager یا IDM هم که فایل های صوتی و تصویری را در صفحات وب شناسایی و دانلود می کند. در پاسخ به این سوال این که نرم افزار IDM، گاهی نمی تواند فایل های صوتی یا تصویری را در برخی از سایت ها شناسایی کند، در صورتی که این پلاگین قادر است تمامی فایل ها را در تمام سایت ها سریعا شناسایی کند.

چگونه فایل های صوتی و تصویری را از تمام سایت ها دانلود کنیم؟

توجه: اگر مایل هستید که فایل مورد نظر را با نرم افزار Internet Download Manager یا IDM دانلود کنید، هنگام دانلود با فایرفاکس، به بخش Downloads فایرفاکس بروید (با Ctrl+J)، روی فایلی که در حال دانلود هست، کلیک سمت راست را بزنید و Copy Download Link را بزنید و در نرم افزار IDM، پیست (paste) کنید و دانلود کنید.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. صلح دوست گفت:

    بسیار ممنونم که آگاهی واطّلاعات خود را بی منّت در اختیار هموطنان قرار میدهید .

    چرخ گردون گر دو روزی بر مراد ما نگشت
    دائمأ یکسان نباشد حال دوران غم مخور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *