چگونه مشتری بیشتری را با فنگ شویی به تجارت خود جذب کنیم

فنگ شویی دفتر کار

شما احتمالاً هنر باستان چینی فنگ شویی را می دانید و حتی ممکن است آن را در خانه خود نیز امتحان کنید. آنچه ممکن است شما ندانید این است که یک سری توصیه ها وجود دارد که می توانید چگونه طبق فنگ شویی مشتری بیشتری را با فنگ شویی به تجارت خود جذب کنید .

باید توجه داشته باشید که این هنر باستانی مبانی خود را بر اساس حرکت مناسب انرژی در فضاهایی که در آن زندگی می کنیم، بنا می کند.

چگونه با توجه به فنگ شویی مشتری بیشتری را به تجارت خود جذب کنیم

باید بدانید که دستورالعمل فنگ شویی، مربوط به هماهنگی انرژی، در مورد همه مشاغل، صرف نظر از کاری که انجام می دهند، نیز صدق می کند. خوب، آنچه مهم است این است که انرژی به درستی جریان یابد.

به همین دلیل، از آنجا که رفاه مادی و فراوانی مالی، انرژی هایی هستند که می توانند فعال و بهبود یابند، می توانید انرژی تجارت خود را فعال کنید تا مشتری بیشتری وارد شود.

بنابراین، طبق گفته فنگ شویی، ما به شما خواهیم گفت که چگونه مشتری بیشتری را به تجارت خود جذب کنید.

مرحله اول: ورودی و محیط کسب و کار شما

طبق دانستنی های فنگ شویی، برای دانستن چگونگی جذب مشتری بیشتر به مشاغل خود، لازم است ابتدا ورودی محل و محیط خود را تجزیه و تحلیل کنید.

آیا در نزدیکی درب ورودی سطل های زباله دارید؟ آیا درب دیده نمی شود یا فاقد نور است؟ آیا نام فروشگاه شما قابل مشاهده است یا برعکس، فروشگاه های همسایه بیشتر از دیگران برجسته هستند؟

اگر هرکدام از سوالات پاسخ مثبت دارند، لازم است که برای بهبود انرژی ورودی مناسب به تجارت خود به کار بپردازید.

اطمینان حاصل کنید که ورودی شما نه تنها از نظر روشنایی و نور، بلکه از نظر نظم و تمیز نیز برجسته باشد.

تصور کنید که مشتری بالقوه ای هستید، آیا آن فروشگاه اولین گزینه شما خواهد بود؟

همان احساسی که هنگام تصور خود به عنوان مشتری داشتید در انرژی نیز یافت می شود و از آنجا می توان فهمید که آیا تجارت شما جریان انرژی کافی دارد یا خیر.

مرحله دوم: اینکه تجارت شما همیشه تمیز و منظم باشد

به گفته فنگ شویی، توصیه دیگری برای اینکه بدانید چگونه می توانید مشتری بیشتری را به کار خود جذب کنید، تمیز و مرتب نگه داشتن فضا است.

این تنها ورودی نیست که باید همیشه بی عیب و نقص باشد، در داخل آن نیز ضروری است که نظم و پاکیزگی برجسته باشد.

اینکه هیچ جعبه انباشته ای در گوشه، کاغذهای پیشخوان، لباسهای باز نشده، کابلهای برقی در معرض دید و غیره وجود ندارد.

مرحله سوم: به حرکت صحیح انرژی کمک کنید

آیا وقتی وارد کار خود می شوید، آینه ای در روبرو از شما پذیرایی می کند؟ یا اینکه جلوی درب ورودی یک پنجره بزرگ یا یک درب خروجی وجود دارد؟

در این صورت، در حالت اول جریان حرکت انرژی درست می باشد یا در حالت دوم تقریباً بلافاصله خارج می شود.

طبق نظر فنگ شویی، برای جذب مشتری بیشتر به تجارت خود ضروری است که به انرژی کمک کنید تا به درستی حرکت کند.

آینه ها را از دید بردارید یا یک گیاه پر برگ را در نزدیکی درب ورودی (صندوق فروش) یا درب عقب قرار دهید و به این ترتیب انرژی به طور هماهنگ در سراسر محل کسب و کار شما گردش می کند.

مرحله چهارم: به صدا و بو توجه کنید

با توجه به فنگ شویی (Feng shui)، در لیست توصیه هایی برای دانستن چگونگی جذب مشتری بیشتر به تجارت خود، نمی توانیم صدا و بو را نادیده بگیریم.

فکر کنید که شما قصد خرید چیزی را دارید و فروشگاه مملو از جمعیت و با موسیقی بلند است. شاید شما ترجیح می دهید در زمان دیگری برگردید یا به فروشگاه دیگری جهت خرید بروید.

برای انرژی نیز همین اتفاق رخ می دهد، بنابراین سر و صدای زیاد یا بوهای نامطبوع آن را راکد کرده و انرژی را “غیر فعال” می کنند.

بنابراین هنگام انتخاب موسیقی و یا میزان صدای آن بسیار مراقب باشید و به همین ترتیب مطمئن شوید که کل کار شما همیشه بوی مطبوعی دارد.

همچنین می توانید زنگ ها یا تلفن های همراه را در ورودی فروشگاه قرار دهید، صدای هارمونیک آنها جریان مناسب انرژی را در تجارت شما فراهم می کند.

مرحله پنجم: میز یا صندوق پول خود را در موقعیت مناسب قرار دهید

علاوه بر جذب مشتری بیشتر، می خواهید درآمد خود را افزایش دهید. به همین دلیل، بسیار مهم است که میز یا صندوق پول شما در محل مناسبی به درستی قرار بگیرد.

برای این منظور، فنگ شویی توصیه می کند که موقعیتی از موضع قدرت را انتخاب کنید، یعنی در گوشه سمت چپ دورتر از درب.

مطمئناً باید نسبت به درب ورودی کنترل دید داشته باشید و پشت به آن نکنید.

مرحله ششم: یین و یانگ

در آخر، به یاد داشته باشید که تعادل بین یین و یانگ به شما راهنمایی می دهد تا بدانید چگونه می توانید مشتری های بیشتری را طبق فنگ شویی به کسب و کار خود جذب کنید.

بسته به فعالیتی که ایجاد می کنید، به سراغ رنگها و چراغ هایی بروید که افراد را به ورود به محل زندگی شما دعوت می کند.

به عنوان مثال، اگر کتابفروشی دارید، محیطی دنج و ساکت ایجاد کنید که به مشتریان می گوید در آنجا می توانند با آرامش بخوانند.

شما قبلاً نکات بسیار خوبی برای دانستن چگونگی جذب مشتری بیشتر به تجارت خود طبق فنگ شویی دارید، بنابراین آنها را عملی کنید!

آیا تجارت من باید مانند یک بازار شرقی باشد؟

به گفته فنگ شویی، چیزی که افراد علاقه مند به دانستن چگونگی جذب مشتری بیشتر به مشاغل خود بسیار می پرسند این است که آیا آنها باید مکان خود را با اشیا شرقی تزئین کنند.

پاسخ بطور قطع منفی است، حرکت انرژی به اشیایی که در بازارهای چین خریداری شده اند بستگی ندارد.

با این حال، اگر دکوراسیون شرقی را دوست دارید، در استفاده از آن آزاد هستید و مطمئناً به شما در جذب مشتری بیشتر کمک خواهد کرد.

آیا شما از این تکنیک ها استفاده میکنید؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *