کریستال های فرازمینی – راز جمجمه های کریستالی

نیروهای موجود در جمجمه های کریستالی

جمجمه کریستالی

جمجمه کریستالی

یک جمجمه کریستالی ۲۰ پاوندی در محل زندگی یک افسر عالیرتبه اس اس نازی یافت شد برخی از محققین معتقدند که این جمجمه زمانی متعلق به “هاینریش هیملر” هوادار شرور “آدلف هیتلر” بوده است .

مردی که نابودی میلیونها نفر از مردم را در دوران جنگ جهانی دوم پیش بینی کرده بود .

من شخصا فکر می کنم که شاید “هاینریش هیملر” برای خودش یک جمجمه کریستالی فراهم کرده نازیها به شدت علاقمند به دست آوردن دانش باستان بودند و بخشی از این دانش باستانی هم در جمجمه های کریستالی نهفته بود.

در روزهای آخر جنگ جهانی دوم نازیها به شدت درگیر تولید سلاحهای عجیبی بودند و این میتوانست سرنوشت جنگ را تغییر داده و آنها پیروزمند جنگ بشوند.

نازیها و خصوصا “هیتلر“، عاشق جادو بودند

جای هیچ سوالی هم نیست که همه بربریت و دیوانگی او، در جادو به کار می رفت و نا امیدانه اسیرش بود.

چون معتقد بود که قدرت بی نظیری برای نازیها به ارمغان میاره اونها در اصل به دنبال شکار هر چه بیشتر این آثار و عتیقه ها بودند تا امتحان کنند و بفهمند .

که آیا این آثار مقدس مذهبی حاوی قدرتهای خارق العاده ای هستند که بتونند از اونها بر علیه متفقین در جنگ جهانی دوم استفاده کنند یا نه نازیها بسیار علاقمند به پجمجمه و تصویرهای اون بودند.

خصوصا علاقمند به دانش باستانی بودند گزافه گویی نیست که علاقه اونها به افسانه های جادویی و روایات قومی این بود که از قدرت بی نظیر جمجمه های کریستالی با خبر بودند.

آیا ممکن است که طبق اعتقاد بسیاری از نظریه پردازان فضانوردان باستانی هوادار “هیتلر”، “هاینریش هیملر” به یک جمجمه کریستالی دست یافته بود تا آن را مستقیما بر علیه مخالفان رایش سوم به کار ببره؟

نقل است در حکایات که بشر باید با موفقیت برای دانش نهفته در جمجمه های کریستالی آماده باشه چون این دانشی نیست که بشه از اون سوءاستفاده کرد یا به نفع خود از اون بهره برد.

در ماجرای “هاینریش هیملر” ما مردی را می بینیم که میخواد قدرت خودش را به دیگران تحمیل کنه و سوال این هست که آیا او میخواد از این جمجمه ها استفاده کنه تا دیگران را به کارهای به خصوصی وادار کنه؟

گفته شده که جمجمه های کریستالی میتونند نیت انسان را تغییر بدهند و این سلاح بسیار قدرتمندیست که میتونه بر علیه سایر انسانها به کار گرفته بشه .

آیا جمجمه های کریستالی مثل همان که “هاینریش هیملر” آن را به دست آورد حقیقتا تشدید کننده انرژیهای خوب و بد هستند؟ در اینصورت می تواند به مالک آن قدرتهای بالقوه ویرانگری ببخشد؟

شاید پاسخ را بتوان با مطالعه دلیل ممکن برای اینکه اصولا چرا این آثار مذهبی اسرارآمیز به شکل جمجمه انسان طراحی شده اند به دست آورد.

ممکنه که ساختن یک کریستال به شکل دقیق جمجمه انسان یک جور کیفیت انرژی زایی داشته باشه .

اعتقاد بر این بوده که جمجمه کریستالی انسان به معنای برتری روح نسبت به مرگ است حتی میتونیم این احتمال رو بدیم که جمجمه کریستالی وقتی روی میدان انرژی انسان تمرکز کنه.

بتونه به عنوان فرمی از نیروی محرکه فردی مورد استفاده قرار بگیره تا یک تجربه فرافیزیکی را شکل بده و او بتونه فرکانس میدان زیستی خود را در داخل مغز خودش بالا ببره و به این سطح فرافیزیکی برسه .

یک مطلب جالب در باره جمجمه کریستالی این هست که خود کریستال، یک شئ شفاف هست اما اندیشه ای که پشت اون نهفته است، اندیشه سیاهیست .

و شما نور و تاریکی را در یک سمبل و در کنار هم می بینید و نوعی خرد از دیدن چنین در هم آمیختگی حاصل میشه.

یک پل بین نور و تاریکی مفهوم جمجمه در سرتاسر دنیا چیز رایجی هست برای تاکید بر روی مرگ یا دنیای دیگر و یا همان دنیای پس از مرگ

در این افسانه ها، یک دنیای دیگری همه بعد از مرگ به اونجا سفر می کردند و این دنیا کاملا به موازات دنیای ما بوده

در بین بوداییهای تبتی ، جمجمه ها خیلی قدرتمند هستند .

معنای بسیار بسیار عمیقی دارند چون سمبل مرگ هستند و همچنین سمبل برتری مرگ یا چیرگی نیستی هستند.

در عین حال سملبی هستند که به معنای اهمیت حیات است آیا ۱۳ شئ باستانی کریستالی به فرم جمجمه انسان تلاشی برای توضیح آن است که شاید آنها واجد قدرت مرگ و زندگی باشند؟

در اینصورت، منبع چنین قابلیت شگرفی چیست؟ و چرا قرنها از دسترس بشر خارج بوده اند؟

نظریه پردازان فضانوردان باستانی معتقدند که شاید پاسخ را بتوان در یک تمدن باستانی گمشده یافت تمدنی که یک شبه نابود شد :

آتلانتیس و اسراار جمجمه های کریستالی

آتلانتیس

آتلانتیس

در دو دیالوگ مشهور تیمائوس و کریتیاس “افلاطون”، فیلسوف مشهور یونانی قرن چهارم از قاره ای گمشده به عنوان جزیره ای که به دست پوزیدون خدای دریاها کشف شده است یاد می کند.

اتلانتیس، حداقل آنطور که افلاطون توصیفش کرده به لحاظ تکنولوژیک بسیار پیشرفته بوده.

سیستم قضایی و قوانین بسیار پیشرفته ای داشته اما علاوه بر یک شگفتی تکنولوژیک ،مدلی اخلاقی و فلسفی از یک تمدن میرا هم بوده بر اساس قول نظریه پردازان فضانوردان باستانی اتلنتیسی ها هم از اشیائی کریستالی استفاده می کرده اند.

نه تنها برای مهار کردن انرژی، بلکه همچنین به منظور ذخیره کردن اطلاعات مهم چیزی بیشتر شبیه به یک کامپیوتر .یکی از حکایات و افسانه های اتلنتیس این هست که روحانیون اشیاء و دانش مقدس باستانی اتلنتیس را برداشته .

و اون رو به اشیاء و از جمله جمجمه های کریستالی منتقل کردند و یا اونها رو رمز بندی کردند.

طبق افسانه ها، قاره اتلنتیس به شکلی اسرار آمیز در هزاران سال پیش ناپدید شده است
اما اگر اتلنتیس واقعا وجود داشته باشد آیا ممکن است که تعدادی از شهروندان آن جان به در برده باشند؟

و آیا ممکن است که جمجمه های کریستالی نیز به همراه همانها نجات یافته باشند؟

آیا این امر می تواند توضیح دهد که چرا ۱۲ تا از سیزده جمجمه یاد شده در اقصی نقاط جهان یافت شده اند؟

نظریه پردازان فضانوردان باستانی معتقدند که پاسخ این سوال مثبت است و به عنوان شاهد این مدعا ، به شباهتهای عجیبی که بین مایاهای باستانی و تبتی های امروزی موجود است، اشاره دارند.

آنچه که ما به آن برخورد کردیم این هست که در همه مکانهایی در دنیا که به عنوان پناهگاه از اونها نام برده شده ، جمجمه های کریستالی هم یافت شده .

به خصوص در تبت به خصوص در تبت و در دنیای مایاها از این دو منطقه خصوصا به عنوان پناهگاههایی که با تمدن اتلنتیس مربوط بوده اند .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *