کشف نگاره های موجودات فضایی و یوفو ها در آثار باستانی مایاها

آثار باستانی مایا ها یا فریبی دیگر؟

اخباری از آثار باستانی مایا ها:

آثار باستانی مایا ها

آثار باستانی مایا ها

از اواخر سال ۲۰۱۱ داستان هایی متنوع در سراسر دنیای وب مبنی بر کشف شدن سنگ نگاره ها و کتیبه هایی در مقبره قدیمی مایا ها گفته شد.

این آثار شماهایی از هواپیماهایی نعلبکی شکل و صورت هایی که دارای چشمانی بزرگ مانند بیگانگان (که ما به این شکل می شناسیم ) بودند. بر طبق آخرین اخبار؛ این آثار در دهه گذشته توسط یک تیم باستان شناسی داخل ساختمان هایی که مایا ها در طول دوره زمانی خود آن ها را ساخته بودند کشف شد.

در اتاق های داخلی مقبره ای در منطقه ای از مکزیک؛ مجموعه ای از مجسمه ها, ماسک ها و پلاک ها که ارتباط مایا ها با موجودات فرازمینی را اثبات کرده و باعث شد تا آن ها را به رسمیت بشناسیم و همچنین این مطلب را از اطلاع عموم مخفی نگاه داشتیم.

اما ظاهرا مخفی! چرا که علاقه شدید جامعه جهانی در مورد تقویم مایا ها و پایان دنیا در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ باعث شد, تا حکومت مکزیک دست به افشای تعدادی عکس بزند تا به فهم ما در مورد آن تاریخ شوم و مواجهه با موجودات بیگانه کمک کند.

اینجا مثالی از آنچه در وب گزارش داده شده بود نمایش داده شده:

سنگ نگاره

سنگ نگاره

سنگ نگاره زیر سیاره ای با اتمسفر که یک ستاره دنباله دار و یا هر شی آتشین دیگر توسط سفینه ای از موجودات فرا زمینی دوست منحرف شده است را توصیف می کند.

آیا این اتفاقی است که در گذشته رخ داده است؟ و یا احتمالی که در آینده رخ خواهد داد؟ آیا این ها به ۲۰۱۲ مربوط است؟آیا می توانید به چشمانتان اعتماد کنید؟

در مورد این مطلب که حکومت ها آن را «افشا» نامیدند شک و تردید هایی وجود دارد.اگر این عکس ها در بالا معتبر باشند که ممکن است به واقعیت تبدیل شوند.در حالی که این نوعی قصه به نظر می رسد اما سایتی چون ویوزون با اشتیاق تمام اجازه می دهد تا تحقیقاتی انجام شود تا پس زمینه این ادعا ها آشکار شود.

در ویدئویی که در پایین آورده شده (توسط نسیم حرمین) و خواهید دید که نسیم بر پاورپوینتی بر روی کاوش خود که بصورت اساسی و هندسی و رابطه ای بین زمان, فضا و جهان متمرکز شده بود را توضیح میدهد.

من اولین باری که این ویدئو را دیدم چند سال پیش بود که خیلی جذاب و سرگرم کننده بود.

مشاهده کلیپ

نسیم در توضیحاتش, ذکر می کند که چگونه تئوریش را به کارشناسان برجسته در فیزیک و ستاره شناسی معرفی کرده , و چطور آن ها تحت تاثیر قرار گرفته اند و چطور تز او هنوز در جریان بررسی است.

اما من متعجب شدم چرا افشایی به این اهمیت سر و صدایی نکرد.

در این ویدئو نسیم یه حاضرین می گویند شما اولین نفراتی هستید که این چیز ها را میبینید پس بیایید ما هم نگاهی به آن بیاندازیم!

واقعیت یا خلاف آن بر عهده شما.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *