گیاهان آپارتمانی برای رفع چشم زخم

پرورش گیاه آگلومنا

در این مقاله چندتا از بهترین گیاهان دفع کننده ی انرژی منفی رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجود اون ها یه فضای مثبت خلق کنید.

 داشتن گل و گیاه در خونه میتونه تاثیر بسیار مثبتی روی حال و هوای اهالی خونه داشته باشه و یه جورایی همه رو به شوق بیاره چون فکرش رو بکنید که یه گوشه از خونتون تبدیل بشه به یه بهشت رویایی و یا اصلا چرا یه گوشه، هر گوشه از خونتون رو پر کنید از گل و گیاه مناسب اون قسمت مثل گیاهان آپارتمانی مخصوص روی کابینت و یا گیاهانی که میشه اون ها رو توی پذیرایی، حموم و.. استفاده کرد چون میدونید که هر گل و گیاهی برای خودش شرایط نگهداری مخصوصی داره مثلا در جواب این سوال که چه گلی برای دستشویی مناسب است باید به سراغ اون دسته از گیاهانی برید که میتونن در مقابل رطوبت از خودشون مقاومت نشون بدن و اصلا رطوبت رو خیلی دوست دارن.

بنابراین خیلی مهم هست که قبل از اقدام به نگهداری از گل و گیاه به این موضوع فکر کنید که آیا شرایط نگهداری اون ها با شرایطی که شما دارید همخونی داره یا نه مثلا شاید شما شاغل هستید و خب از قضا گیاهان رو خیلی دوست دارید ولی خب وقت و حوصله برای این که به اون های رسیدگی کنید رو ندارید که در این حالت باید به سراغ گیاهان آپارتمانی کم دردسر برید که با شرایط شما بسیار هماهنگ هستن و میتونید به زیبایی و راحتی هر چه تمام تر اون ها رو پرورش بدید و از زیباییشون بهره مند بشید. حالا در ادامه بریم به سراغ موضوع مقاله ی امروز که در خصوص گیاهان آپارتمانی رفع کننده ی چشم زخم هستن یعنی اون گل هایی که انرژی منفی رو دفع میکنن پس با ما همراه باشید برای معرفی چندتا از بهترین اون ها.

ساکولنت ها و کاکتوس ها برای هر انرژی منفی دوای درد هستن

این روزا خیلی ها اقدام به نگهداری از کاکتوس ها و ساکولنت ها کردن و فضای خونشون رو با این گیاهان خاص زینت میبخشن اما نکته ی اصلی که درباره ی این گیاهان وجود داره این هست که کاکتوس ها و ساکولنت ها میتونن انواع انرژی و احساسات منفی رو دفع کنن که از هر دری که منفی بره بیرون مطمئن باشید مثبت میاد داخل و اتفاقات خوبی رقم میخوره. توی فنگ شویی میگن که ساکولنت ها قادر هستن که انرژی بد رو که در اطراف شما وجود داره رو جذب کنن و بعد از زیاد شدن احساسات منفی جلوگیری میکنن. البته که یکی دیگه از خوبی این دسته از گیاه ها این هست که تنوع بسیاری دارن دارن چه در رنگ، چه اندازه و چه در ظاهر که به همین علت دست شما رو در انتخاب باز نگه میدارن و این امکان رو براتون فراهم میکنن که با توجه به دکور و  دیزاینی که توی خونتون دارید به سمت خرید اون ها برید.

 

کالاتیا هم زیبا هم قوی در مقابل چشم زخم

کالاتیا رو میشه یکی از زیباترین گیاهان آپارتمانی بشمار آوورد که برگ های پهن، خوش رنگ و زیبای اون در شب بسته میشن و در روز و صبح هنگام باز میشن که این رو میشه یکی از ویژگی های بارز این گیاه بشمار آورد که اون رو بسیار خاص کرده. شما با نگهداری کالاتیا در منزلتون با هر بار نگاه کردن به برگ های خاص و باطراوت اون احساس سرزندگی خواهید کرد و از این همه شگفتی های خلقت به وجد میایید به همین علت این گیاه به علت ظاهر جذابی که داره یکی از انتخاب های طراحان دکوراسیون هستش این روزا که باهاش فضاهای داخلی رو بی نهایت شیک میکنن. اما برسیم به دلیل اصلی که این گیاه رو در لیست این مقاله اسم بردیم یعنی خاصیت اون در دفع انرژی های بد و منفی و جایگزین کردن شادی و سرور به جای اون ها که این ویژگی کالاتیا رو کامل و اون رو تبدیل به یکی از بهترین ها کرده.

 

گیاه پول چینی کار مهمی تری از پولسازی انجام میده

پول چینی از اون دسته از گیاهان هست که با انرژی مثبت رشد میکنه و میتونه مود شما رو بی نهایت تغییر بده و حال و هوای خونتون رو از این رو به اون رو کنه. در خصوص خاص بودن این گیاه باید بگیم که نباید اون رو در معرض نور مستقیم خورشید قرار بدید تا ببینید که چه عملکردی از خودش نشون میده و تبدیل میشه به خورشید تابان خونتون اون هم با برگ های غیر معمول و زیبایی که داره و خیلی ها معتقد هستن که از طریق همین برگ ها غم و ناراحتی رو جذب و بار شما رو سبک تر میکنه و شما به تنهایی مجبور نخواهید بود که انرژی های منفی رو به دوش بکشید!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *