۴ گام مهم در راه اندازی سایت

۴ گام مهم در راه اندازی سایت

۴ گام مهم در راه اندازی سایت

راه اندازی سایت در شروع آن خیلی مهم است که فقط باید با تجربه های زیاد بدست بیاید ما اینجا چند قدم کوچک شروع اولیه سایت را به شما آموزش میدهیم. با ما همراه باشید.

انتخاب نام وب سایت

انتخاب دامنه مناسب برای سایت اولین قدم در طراحی یک وب سایت است. زیرا در حقیقت دامنه ای که انتخاب میکنید عنوان و نام سایت محسوب میشود.  گام بعد تهیه و انتخاب هاست مناسب برای پیاده سازی یک سایت است . نوع هاست که ویندوز یا لینوکس باشد را زبان برنامه نویسی سایتتان مشخص میکند.

قالب وب سایت

پوسته یا قالب سایت به عنوان رابطی گرافیکی بین کاربر و سایت عمل میکند، پس از مهمترین ارکان راه اندازی طراحی سایت است. طراحی قالب گرافیکی سایت باید متناسب با ایده و زمینه فعالیت سایت باشد تا منو ها و بخش های مختلف ، کار با سایت را برای کاربر راحت و دلچسب تر کند.

وارد کردن محتوای وب سایت

در پنل طراحی سایت وردپرس تمامی مراحل مربوط به وارد کردن محتوای سایت از ابتدا تا آخر را به راحتی قابل انجام است. با داشتن پنل طراحی سایت وردپرس می توانید تمامی منوها و صفحات را بر اساس آخرین استانداردهای سئو تغییر دهید و کاملا مستقل خواهید شد.

آپلود وب سایت

در نهایت باید وب سایت خود را آپلود کنید. در طراحی و پیاده سازی سایت در نظر داشته باشید که وب سایت در حقیقت شناسنامه شرکت شماست و هرچه قوی تر باشدکاربران خود را بیشتر و بیشتر مجذوب خود میکند. شما برای پیروزی در این میدان فقط ۴ تا ۷ قانیه وقت دارید و اگر در این مدت زمان نتوانید کاربر خود را جذب کند او به سراغ رقبای شما خواهد رفت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *