۶ استراتژی برای غلبه بر موانع درخواست

موفقیت

بهترین راه برای درخواست آنچه که میخواهید، فکر کردن در مورد آنچه شمامی خواهیداست قبل از آنکه واقعا آن را انجام دهید. دلیل اصلی این است که بسیاری از مردم نتوانستند آنچه را که میخواهند انجام دهند، این است که آنها بیش از حد از اینکه از درخواست و یا درخواستهای خود به عنوان قاعده کلی یا چیزی – به جای یک سری از مذاکرات و مصالحه، از آنها انتظار دارند، نگران هستند. اما زمین میانی وجود دارد. در اینجا استراتژی هایی برای کمک به شما در شروع فرایند «درخواست» و جلوگیری از ناراحتی در صورتی که همه چیز دقیقا همانطور که برنامه ریزی شده انجام ندهد.

مراحل موفقیت

۱٫ به شما بگویم هیچ چیز برای ترس وجود ندارد جز اینکه از خودتان باید بترسید.

ترس از مجازات و یا رد کردن دلیل این است که اکثر مردم تردید دارند که از آنچه می خواهند بپرسند. آنها از اینکه اندام عاطفی خود را از دست می دهند، ناامید می شوند، اگر می افتند، می ترسند. استراتژی: قبل از درخواست خود، وقت زیادی را صرف کنید تا اهمیت آنچه را که می خواهید، به خودتان یادآوری کنید. به خودتان بگویید تنها چیزی که مهم است این است که آیا شما نقاط خوب و مفصل را ایجاد می کنید یا خیر. با توجه به شایستگی درخواست شما، نه به نحوی که به دیگران ظاهر می شود، بسیاری از ترس های اولیه شما از بین می روند..

۲٫ قبل از اینکه سعی کنید دیگران را به فروش برسانید، خودتان را فروخته اید.

دو عنصر مهم در امر درخواست آنچه شما می خواهید و آن را دریافت می کنید، اعتماد به نفس و عزت نفس است. به استثنای اینکه به قلب خود اعتقاد داشته باشید که در نهایت از طرف دیگر برنده خواهید شد، به احتمال زیاد در اولین نشانه مقاومت ، مقاومت خواهد شد.

استراتژی: واکنش عاطفی شدید به هرشکل تقریبا مانع از ماموریت شما  خواهد شد، و باعث می شود طرف دیگر شما  نقاط ضعف شما را به طور جدی متوجه شود.

از همان ابتدا خودتان را بفهمید که ممکن است بلافاصله چیزی را که میخواهید دریافت نکنید. این بیانیه همان است که گفت که شما هرگز موفق نخواهید شد، که می تواند به روحیه و عزم شما آسیب برساند. در عوض، شما فقط با واقعیت مواجه می شوید – پذیرش این واقعیت است که شما ممکن است با یک شکست روبرو شوید. با تأیید این امکان، اگر درخواست شما از بین برود، شما شگفت زده نخواهید شد و یا ناراحت نخواهید شد.

۳٫ درسازماندهی افکار خود شما نمیتوانید انتظار داشته باشید که نتایج مورد نظرتان را دریافت کنید، اگر طرف دیگر درخواست شما را درک نکرده باشد.

استراتژی: دقیقا همان چیزی را که میخواهید بنویسید سپس نقاط خود را نقد کنید تا استدلال شما روشن و مرتب شود و بتواند به آسانی مرتبط باشد. تمرین کردن در جلوی یک آینه یا بحث در مورد نکات با دوستان برای اطمینان از اینکه آنها منطقی هستند و شما چیزی را ترک نکرده اید.

 

۴٫ وقتی پرسیدید، از قلب خود سوال کنید.

درخواست های مهم همیشه بهتر می شود زمانی که کسانی که آنها را پرشور، دوستانه، مودب و  همراه فرض می کنید. درچنین موضعی دشوار است که مقاومت کند. این شانس موفقیت شما را افزایش می دهد … یا حداقل احتمال شگفتی که طرف مقابل یا نگرش شما درخواست شما را خراب می کند را کاهش می دهد.

استراتژی: به شیوه ای مشتاق و باصدایی ملایم ولطیف بپرسید. حفظ تماس چشمی برای نشان دادن این که شما معنی درخواست خود را درک می کنید، بلکه احترام و تحسین را برای کسی که با آن صحبت می کنید، نشان می دهد. به طور کلی، شما در شرایطی که مردم را به راحتی احساس می کنید، شانس بسیار خوبی برای کسب آنچه که می خواهید، به شما نشان می دهند و به آنها نشان می دهید که واقعا از آنچه درخواست می کنید هیجان زده می شوید.

۵٫ آماده برای مقابله با مقاومت باشید!

حتی اگر همه چیز را درست انجام دهید، ممکن است هنوز مقاومت کنند. فردی که می پرسید ممکن است قبل از تصمیم گیری نهایی تصمیم گیری کند … یا ممکن است بخواهد پاسخ خود را ارائه دهد، امیدوار است که از موقعیت خود عقب نشینی کنید، زمانی که زمان زیادی برای فکر کردن داشته باشد خوبست اما شاید او فقط بخواهدبگوید نه!!!

استراتژی: اگر کسی با درخواست شما مقاومت کند یا تقاضای شما را به چالش بکشد، آرام و مهربان باشید. آرامش وخلق و خوی خوب  خود را از دست ندهید یا دلسرد نشوید به جای مشاهده مقاومت  فرد به عنوان یک پایان بد و ناموفق، اهمیت ندهید وآن را به عنوان بخشی از گفت و گو ادامه دهید. هر یک را به یک بعدی ترجمه کنید. هیچ چیز به معنای توقف نیست – شایدبه این معنی است که هنوز نه…

۶٫ هنر از گفتن با تشکر از شما یاد بگیرند.

آیا شما چیزی را که می خواهید دریافت می کنید یا نه، می گویند متشکرم قدردانی فرد دیگری را برای کمک به آنچه شما می خواهید و یا بیشتر از آنچه که می خواهید، در آینده ای که می خواهید، به شما نشان می دهد.

استراتژی: با تشکر از طرف به طور مستقیم به دنبال راهکار و یا شخص و پیگیری دیگری یا مجدد توجه داشته باشید . در برخی موارد، گل یا هدیه ممکن است مناسب باشد.

یادگیری هنر ابراز محبت و قدردانی از زحمات دیگران  شما را وادار به تمرکز بر مثبت می کند. همچنین شما را از توجه زیادی ناراحتی محروم خواهد کرد، که دشوار است بتوانند در برابر شما در طولانی مدت به این شکل بتوانند مقاومت کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *