۸ مرحله اتحاد دوباره شعله دوقلو

جفت روحی

جفت روحی

اتحاد دوباره شعله های دوقلو

بطور کلی هشت مرحله در روابط شعله دو قلو وجود دارد که هر قل آن را طی میکند، تا به آخرین مرحله یعنی اتحاد دوباره و بهم پیوستگی را تجربه کنند.

مراحل پیوند شعله های دوقلو

۱-اشتیاق برای یکی شدن
۲-ملاقات با یکدیگر
۳-عاشق شدن
۴-رابطه رویایی
۵-آشفتگی
۶- تعقیب و گریز
۷-تسلیم و رها شدن
۸-اتحاد دوباره

ارتباط دوباره با نیمه گمشده

۱- اشتیاق برای یکی شدن

اشتیاق برای یکی شدن طولانی ترین مرحله برای شعله های دوقلوست، این مرحله بخشی از زندگی ماست که باور داشتیم کسی وجود دارد که برای ما مناسب است و همواره در انتظار آن فرد خاص، نیمه گمشده خود بودیم؛ گویا میدانستیم که بخشی از وجودمان را روزی ملاقات خواهیم کرد و در انتظار آن روز بودیم. هنگامی که آن فرد، نیمه گمشده مان، شعله دوقلوی خود را میبینیم به خود خواهیم گفت: “بالاخره او را پیداکردم.”

مطمئنا قبل از ملاقات با شعله دو قلوی خود میتوانید روابط شادی را با جفت های روحی خود تجربه کنید و چندبار هم عاشق شوید، اما همیشه شکافی را در خود احساس کردید شکافی که جز با پیوند با شعله دوقلو پر نمیشود، شما همواره حس میکنید که چیز دیگری باید باشد گرچه نمیدانید چیست اما همواره این خلا را حس میکنید، مثل نئو در ماتریکس.

۲- ملاقات کردن

شعله های دو قلو، میتوانند یکدیگر را در خواب، آسترال یا دنیای فیزیکی ملاقات کنند، ممکن است زمانی که همدیگر را در رویای خود دیده باشند را حتی بیاد نیاورند، اما بیشتر آنها در دنیای فیزیکی همدیگر را ملاقات میکنند، ممکن است آنها آنلاین یا حتی فقط یک قطعه عکس از همدیگر را ببینند و یا باهم صحبت کنند یا در لحظه ای نگاهشان قفل یکدیگر شود. در هرصورت آنها در همان ملاقات اول متوجه میشوند که چیزی در این رابطه متفاوت و حسی از اینکه “من او را میشناسم” به آنها دست میدهد. درباره یکدیگر کنجکاو هستند و تمایل دارند زمان بیشتری را باهم بگذرانند، بعد از ملاقات اول، ملاقاتهای بیشتری در راه خواهد بود.

۳- عاشق شدن

معمولا زمانی که چند بار شعله های دوقلو یکدیگر را ملاقات کردند اتفاق میفتد، گرچه برخی نیز در همان نگاه اول عاشق میشوند.

آنها مجذوب یکدیگر میشوند و میخواهند زمان بیشتری را باهم طی کنند پس عاشق شدن اتفاق میفتد. آنها احساس میکنند که تا حالا چنین رابطه عمیقی را با کسی تجربه نکرده اند و نمیتوانند با کس دیگری هم آن را تجربه کنند.

۴- رابطه رویایی

در این مرحله که در واقع خوشی بعد از مستی ست، شعله های دوقلو حس میکنند که ” این رابطه بقدر شیرین و زیباست که بیشتر به افسانه ها شبیه هست تا واقعیت”

بله! آنها بعد از عاشق شدن و چشیدن از این جام شراب، حسابی سرمست میشوند و به نظر می آید که هیچ چیزی نمیتواند رابطه آنها را خوشه دار کند و تا ابد به یکدیگر پیوند خورده اند، آنها احساس امنیت و کامل بودن میکنند، از همه چیز خشنود و راضی هستند. رابطه جنسی فوق العاده و فراتر از توصیف ها را باهم تجربه میکنند. این مرحله دقیقا شبیه به قصه های پریان همه چیز غیراقعی و رویایی بنظر میرسد.

۵-آشفتگی

این مرحله ای ست که در آن مشکلات شخصی، نقص ها و ضعف ها پدیدار میشوند! نگران نباشید این مرحله هم بخشی از برنامه بوده که از ازل خودتان طرح آن را ریخته بودید برای رسیدن به عشق بی قید و شرط و پیشبرد طرح الهیتان در زمین.

شعله دوقلو چیست؟

فقط با خودتان صادق باشید و مثل گذشته با عشق و مهربانی رابطه تان را پیش ببرید.

این مرحله ممکن هست چند روز تا چندماه و چند سال طول بکشد و مدت زمان آن بستگی به خودتان دارد. همانطور که در مقاله جفت روحی و شعله های دوقلو گفته شد، شعله های دوقلو برای اینکه بتوانند درونشان را از خاطرات ناگوار، احساسات گیرافتاده، نقاط ضعف و آلودگی ها پاک کنند آیینه یکدیگر میشوند و خود واقعی شان را در یکدیگر پیدا میکنند که این میتواند بسیار ترسناک و باعث نگرانی شان باشد.

ما عادت کرده ایم با افرادی ارتباط برقرار کنیم که ما را تکمیل میکنند، دوست داشتن و ارتباط داشتن با این دسته از افراد که جفت های روحی ما هستند بسیار راحت تر است تا اینکه با فردی باشیم که کاملا شبیه ماست و نقاط ضعف ما را پوشش نمیدهد بلکه کاملا آن را به ما نمایش میدهد؛ خصوصا اگر آنها با خود واقعی خویش مشکل داشته باشند و به صلح و عشق نسبت به خود نرسیده باشند.

شعله های دوقلو از آنجایی که آنها نیمی از وجود یکدیگر هستند میتوانند شخصیت و احساسات یکدیگر را بخوانند و این هم برای برخی ترسناک هست و حس میکنند که عریان و بدون حفاظ مقابل فردی ایستاده اند و دیگر نمیتوانند حود واقعیشان را پنهان کنند، مواجه شدن با خود واقعیشان چالش های سختی را برای آنها در پی دارد که ممکن است آمادگی آن را نداشته باشند، آنها میتوانند باهم بمانند و از این چالش ها باهم گذر کنند و درونشان را بوسیله یکدیگر شفا دهند و یا فرار کنند و رابطه را ترک کنند.

این مرحله اغلب بعد از رابطه جنسی رخ میدهد.

مراحل ارتباط شعله دوقلو شامل ۸ مرحله اصلی می باشد
چرا؟
زمانی که شعله های دوقلو با یکدیگر رابطه جنسی برقرار میکنند، زخم های قدیمی با فشار و زور بیشتری نمایان میشوند و همانطور که سیستم چاکراهای خود را به استراک میگذارند (که به همین دلیل خیلی زود باهم احساس صمیمیت میکنند) در عین حال بلاکیج ها نیز منفجر میشوند، به خاطر همین تشدید ممکن است ناراحتی ها پیش آیند

بطور مثال:
ممکن است یکی از شعله های دوقلو حرفی بزند یا کاری کند و همین باعث تحریک قل دیگر بشود و ناگهان یه جنگ تمام عیار بینشان شکل بگیرد، معمولا دو شعله دوقلو بقدری بر روی خود و ویژگی هایشان کار نکرده اند که بتوانند در این شرایط به خوبی با مشکلات مواجه شوند. اغلب فردی که نمایانگر انرژی الهی مردانه (قل مذکر) میباشد، زودتر از کوره در میرود. ممکن است شعله های دوقلو یکی از راههای زیر را انتخاب کنند:

-فرار کنند
-سکوت کنند
-مقابله به مثل کنند

برای اینکه این مرحله را درک کنید مثالی میزنم:

یکی از قل های شعله دوقلو کاری را میکند که قل دیگر ناراحت میشود در حالیکه وقتی به خلوت خود میرود متوجه میشود که اصلا از کار شعله دوقلویش ناراحت نشده بلکه این تلنگری بوده که باعث شده احساس نا امنی کند، او احساس را سالها درون خود داشت و هرگز متوجه آن نشده بود تا زمانیکه شعله دوقلویش آن را به او نشان داد. خوشبختانه شعله دوقلوی شما باعث میشود زودتر از جنبه های وجودی خویش و احساسات گیر افتاده خود آگاهی پیدا کنید تا بتوانید آنها را شفا دهید.

۶- تعقیب و گریز

در این مرحله ممکن است هر دو شعله دوقلو از هم فراری باشند یا یکی فراری و دیگری تعقیب کننده باشد.

تعقیب کننده فردی ست که مدام به قل دیگر خود فکر میکند و نمیتواند دست از فکر کردن و بیشتر فهمیدن درباره نیمه دیگر خود بردارد و د اینباره رفتاری وسواس گونه دارد و تلاش میکند که قل فراری اش را بازگرداند تا جایی پیش میرود که انرژی ذهنی اش تخلیه میشود و برمیگردد به شخصی که بوده و بعد تبدیل میشود به فردی که انگار اشتباهی انجام داده و این بار شروع میکند به فرار کردن و این چرخه مدام در هر دو قل شعله دو قلو تکرار میشود و در هربار تکرار چرخه، انرژی آنها به سمت متعادل شدن پیش میرود تا به هماهنگی کامل و تعادل برسند.

اصطلاح تعقیب کننده و فراری یک اصطلاح گیج کنندست این فقط یک دینامیک انرژی بین آنهاست که در واقع سوئیچ کردن انرژی میباشد.

پس هر زمان که فرد نتواند نزدیک شعله دوقلوی خود بماند، یعنی انرژی خیلی بیشتر از حد تحملشان هست و به تعادل نیاز دارند، به همین خاطر شعله های دوقلو اغلب دوره جدایی را تجربه میکنند.

توجه کنید فردی که رابطه را قبول میکند لزوما تعقیب کننده نیست فرد میتواند در عین حال فراری هم باشد.

مراحل آخرین ازدواج کیمیاگرانه

فراری
اجازه بدید از احساس فرد فراری بیشتر بگویم، در مرحله قبلی گفتیم که فرد احساس میکند دیگر نمیتواند خود واقعی اش را پنهان نگه دارد و باعث میشود د کنار شما احساس در هم شکستگی و آسیب پذیری پیدا کند؛ این مواجه شدن فرد با خود واقعی اش، چالش هایی را ایجاد میکند که فرد مجبور میشود از دایره ی امن خویش بیرون بیاید، در این مقاله هم ذکر کردیم که ذهن انسان ها تمایلی به تغییر ندارد بنابراین آژیر خطر فرد روشن میشود، در این صورت فرد یا حمله میکند یا فرار! پس قل شعله دوقلو، قل دیگرش را سرزنش میکند زیرا احساس میکند که او زندگی اش را زیر و رو کرده و کنترل اوضاع از دستش خارج شده و او را مسبب احوال متناقض خود میداند که او را بشدت گیج کرده است، پس شروع به فاصله گرفتن از قل دیگرش میکند. آنها از مواجه شدن با خود و پذیرش خود و همینطور تغییر کردن فراری هستند. اما این الزامی ست.

عشق بی قید و شرط

برای رسیدن به عشق بی قید و شرط لازم هست که تمامی باورهای محدود کننده، احساسات گیر افتاده، تروماها، آسیب ها، چرخه های سمی و عادات غلط را رها کنیم و با تمام جنبه های وجود خویش که به نحوی آنها را نادیده با سرکوب کردیم آشتی کنیم، برای رسیدن به عشق بی قید و شرط اول باید عشق را درون خودمان با پذیرش خویش پیدا کنیم.

آیا شعله های دوقلو میتوانند تا ابد از یکدیگر فرار کنند؟
غالبا نه! ضعف در حویشتن دوستی فرد را تبدیل به فراری میکند و از طرفی تمایلش به دوست داشته شدن توسط نیمه دیگرش و کششی که بین آنهاست او را تبدیل به تعقیب کننده میکند.

چگونگی پایان دادن به چرخه تعقیب و گریز

قبلا اشاره کردیم که هر تغییری در یکی از قل های شعله دوقلو باعث تغییر در قل دیگر نیز میشود.

با کار کردن بر روی خود و بالا بردن ارتعاشات میتوان بر قل دیگر هم تاثیر گذاشت، اگر تعقیب کننده ای وجود نداشته باشه قطعا فراری ای هم وجود نخواهد داشت، هیچ نیازی به تعقیب نیست زیرا تغییرات درونی هر قل بر دیگری نیز اثر میگذارد، اما اگر تعقیب کننده باشید مانند دو قطب موافق آهن ربا همدیگر را دفع میکنید. پس نترسید و ریلکس باشید و به نشانه های که کائنات بر سر راه شما قرار میدهند توجه کنید.

برای پایان دادن به این چرخه به مشکلات درونی خود بپردازید و در جهت پذیرش خود و عشق به خویشتن گام بردارید.

مراحل ارتباطشعله های دوقلو

آیا شعله دوقلوی فراری، تعقیب کننده را دوست دارد؟

بله اگر آنها واقعا شعله دوقلوی یکدیگر باشند ور هر حالی یکدیگر را دوست خواهند داشت، در حالیکه اگر شعله دوقلوی بکدیگر نباشند فردی که به اشتباه تصور میشد قل فراری ست، به زندگی خود ادامه خواهد داد.

۷- تسلیم

بعد از مدتی هردو متوجه خواهند شد که بطور ناامید کننده ای درمانده اند، بعد از به تعادل رسیدن انرژی بین آنها دیگر نه تعقیب کننده هستند و نه فراری بلکه در وضعیت ثابتی هستند یعنی باور به اینکه آنها بالاخره بهم بازخواهند گشت تا سفر معنویشان را با یکدیگر شروع کنند، در مرحله تسلیم انرژی شعله های دوقلو پالایش یافته است.

۸- اتحاد دوباره شعله های دوقلو

این آخرین مرحله روابط شعله های دوقلو است آنها بعد از طی این مسیر در نهایت با یکدیگر متحد شدند و همچنان در مسیر پیشرفت، رسیدن به کمال و عشق بی قید و شرط و اجرای طرح زندگی همراه یکدیگر خواهند بود، انرژی بین شعله های دوقلو باعث پیشرفت تصاعدی آنها میشود.

ذکر چند نکته
در روابط شعله دوقلو خشونت، کتک زدن سواستفاده جسمی و روانی و خیانت جایی ندارد، زیرا که آنها بخشی از وجود یکدیگر هستند، حتی در سخت ترین شرایط و بزرگترین بحث ها و جدال ها حاضر به آسیب زدن به همدیگر نیستند.

بنابراین اگر هرکدام از اینها برای شما اتفاق افتاد شک نکنید که شعله دوقلوی یکدیگر نیستید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *