نرم افزار نمونه سازی وب سایت “Axure RP Team Edition”

۴ گام مهم در راه اندازی سایت

طراحی سایت یکی از تخصصی ترین کارهایی است که در دنیای وب موجود است. از این رو ساخت و راه اندازی وب سایت کار هر کسی نیست و بسیاری از کسب و کارها اقدام به استخدام فریلنسر طراح سایت می کنند تا وب سایتی متناسب با نیازشان طراحی کنند.

اما طراحان وب نیز همواره با محدودیت هایی مواجهند که ناچار می شوند برای طراحی هر بخش از سایت از ابزار خاص استفاده کنند. برنامه Axure RP Pro یکی از ابزارهای جامعی است که تا حد زیادی این مشکل را برای طراحان وب حل کرده است.

Axure RP Pro نرم افزاری به منظور نمونه سازی وب سایت در یک فضای مجازی می باشد که با رفع تمام نیازها در زمینه نمونه سازی وب سایت در قالب یک نرم افزار به کاربر این امکان را داده تا محیط تعاملی، توصیفی و مبتنی بر مرورگرها ایجاد کرده و عملکرد هر یک از قسمت ها (به عنوان مثال دکمه ها) را با اضافه کردن حاشیه و لینک تعریف کنید.

همه افرادی که طراحی و نمونه سازی صفحات وب را انجام می دهند در جریان مشکلات موجود در این راه هستند. مشکلات و محدودیت هایی که به دلیل استفاده از نرم افزارهایی مانند visio، Dreamweaver، PowerPoint و Photoshop برای نمونه سازی وب سایت ها بوجود می آید.

همه این مشکلات باعث شد تا طراحان نرم افزار به فکر ساخت برنامه ای تخصصی برای نمونه سازی وب سایت برآیند. به همین منظور نرم افزار Axure RP Pro ساخته شده که بر پایه مفاهیم قابل درک Visio و ابزارهای طراحی وب شکل گرفته است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Axure RP

* جدید! امکان تعیین حالت های رخداد یک ویجت
* Drag and drop ویدجت ها بر روی شبکه (نوعی visio)
* تولید نمونه های اولیه در فرمتی که رفتاری شبیه صفحات واقعی وب دارد
* صرفه جویی در وقت برای انجام کارهای تکراری با استفاده از ویدجت های و قالب های سفارشی
* شبیه سازی غنی با نشان دادن و پنهان کردن لایه ها
* ایجاد خودکار خصوصیت رابط کاربر
* ایجاد چارچوب نمونه سازی و ابزارهای مورد نیاز برای انتخاب طرح
* سازگاری با سیستم عامل های Windows XP, ۲۰۰۳ Server, Vista, ۷ و ۸

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *