عدم آگاهی نسبت به مسائل جنسی و تکنیک های صحیح آمیزش

چگونه عشق را به ازدواج خود تزریق کنیم؟

بهترین راه برای وصال دو انسان عشق است عشق بین زن و مرد آن است که از نظر جسمی و روحی هماهنگ و توام باشند.

ازدواج بنیان بی نهایت پیچیده ای است که دو فرد با عشق شگفت انگیزی در هم آمیخته و به هم پیوند می خورد زن و مرد در هر زمان باید دوستی و راستی عمیق را جایگزین مسائل جنسی و شهوانی کنند.

متاسفانه در میان انسان های امروزی شمار کسانی که اصول اخلاقی را نادیده می گیرند و از خواسته های شهوانی خود پیروی می کنند رو به فزونی می باشند.

این گروه انسان ها انواع لذت های آمیخته با عیاشی و عشرت طلبی را در مراحل زندگی تجربه می کنند و گاه مواد مخدر و مشروبات الکلی را برای هدف خود و به اوج لذت رسیدن به کمک می گیرند.

این قبیل انسان ها عشق و زندگی را فدای خودخواهی و شهوات خود می کنند و در مراحل زندگی خود هیچ گونه نصیحتی را پذیرا نیستند و فقط بر این نکته تاکید می کنند که باید تمام لذت های بوجود آمده را تجربه کرد. این افراد هنگامی از گمراهی دست بر می دارند که دیگر خیلی دیر شده است و به انواع بیماریهای خطرناک همچون ایدز و… مبتلا شده اند.

رابطه ی جنسی نمونه ای از رفتار متقابل زن و شوهر است و ارتباط مستقیمی با رابطه ی کلی زن و شوهر دارد. اکثر زن و شوهرهایی که به مراکز مشاوره جهت درمان رجوع می کنند کسانی هستند که از روابط زناشویی خود ناراضی هستند در صورتی که مشکل اصلی آن ها نداشتن یک رابطه ی صحیح جنسی است.

پس این نکته ای بدیهی و آشکار است که بین رضایت زناشویی و رضایت جنسی وابستگی بالایی وجود دارد و اگر زوجی توانایی و مهارت کافی برای حل مشکلات جنسی خود نداشته باشند در برقراری ارتباط های دیگر نیز دچار مشکل خواهند شد افزایش میزان آگاهی جنسی نسبت به مسائل جنسی به داشتن یک رابطه خوب و صحیح کمک می کند و حتی در درمان بسیاری از افرادی که دچار اختلالات و ناتوانی های جنسی هستند موثر است و روش هایی که در بالا بردن دانش جنسی به زوج ها کمک کنند عبارتند از:

خواندن کتاب های جنسی و زناشویی، دیدن فیلم های آموزشی، مشاوره و این آگاهی های به دست آمده نه تنها می تواند مهارت های جنسی زوج ها را افزایش دهد بلکه باعث برطرف شدن بسیاری از توهمات و ایده های منفی و غلط راجع به روابط جنسی می گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *