ساختمان های مرموز زیر آب در جزیره یونوگونوی

یوناگونی

تاریخچه یافته های باستان شناسی بسیار متنوع است. کارشناسان اغلب چندین دهه به دنبال آثار تمدن ناپدید شده هستند. و گاهی اوقات شیرجه به اندازه کافی برای شیرجه رفتن است و اگر او خوش شانس و در جای مناسب باشد، بقایای یک شهر باستانی (به اصطلاح ساختمان های جعلی) در مقابل چشم او ظاهر می شود. این چیزی است که در بهار معلم غواصی ۱۹۸۵ Kichačiro Aratake اتفاق افتاد زمانی که او در آب های ساحلی در نزدیکی جزیره کوچک ژاپن Jonaguni غرق کرد.

خودت علیه همه

در نزدیکی سواحل، در عمق ۱۵ متر، او متوجه سیستم های بزرگ سنگ است. صفحات گسترده ای مسطح، پوشانده شده با زیور آلات به شکل مستطیل و الماس، به یک سیستم پیچیده تراس که به سمت پایین حرکت می کرد عبور کرد. منطقه جسم “از طریق دیوار عمود بر پایین به پایین، به عمق متر ۲۷ سقوط کرد.

غواصی کشف او توسط پروفسور Masaki Kimuru مطلع شد، متخصص زمین شناسی دریایی و زلزله شناسی در دانشگاه روجو. استاد علاقمند بود و اگر چه بیشتر همکارانش شکاک بودند، کیمورا نئوپرن را پوشید و برای بررسی جسم به دریا رفت. از آن زمان، او بیش از صدها نفر از غواصان را انجام داده است و اکنون بزرگترین متخصص در این زمینه است.

استاد به زودی یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که یک شهر تاریخی ناشناخته کشف شده است، و به عکس های عموم مردم از یافته ها، نمودار ها و نقشه ها ارائه شده است. دانشمند متوجه شد که هنگام برخورد با سازه های زیر زمینی، او علیه اکثریت قریب به اتفاق مورخان بود و شهرت علمی او را به خطر می اندازد.

به گفته وی، این است مجموعه ای غول پیکر از ساختمان هایی که شامل قلعه ها، بناهای تاریخی و حتی یک استادیوم هستند که توسط سیستم جاده ای و جاده متصل به یکدیگر هستند. او ادعا کرد که بلوک های سنگین، بخشی از یک مجموعه وسیعی از ساختارهای مصنوعی است که در سنگ ساخته شده اند. کیمورا همچنین دارای مقدار زیادی از تونل ها، چاه ها، راه پله ها و حتی یک استخر است.

سنگ آسیب

از آن زمان، تحقیق در شهر Jonagun همچنان ادامه دارد. استون هنج در انگلستان، به جای مانده از تمدن Minoan در یونان، اهرام در مصر، مکزیک و ماچو پیچو در پرو آند – این خرابه ساختار بسیار شبیه megalithic در سایت های دیگر می باشد.

دومی تراس های مشترک و یک تصویر مرموز شبیه سر یک انسان با یک سوزن پر می کند.

حتی “ویژگی های تکنولوژیکی” ساختمان های زیر آب مشابه راه حل ساخت و ساز در شهرهای هند است. این به طور کامل با مفاهیم فعلی مطابقت دارد که جهان های باستانی جدید که پایه های تمدن های میانه ها را بنیان گذاشت، اینکاها و آزتک ها از آسیا آمده اند. اما چرا دانشمندان منجر به چنین نزاعهای شدید و بی پایان درباره یونگونی می شوند؟ مشکل این است که بدانید برآورد زمانی که شهر ساخته شد.

کشف زیر آب نه به تاریخ معاصر

کشف tento  با نسخه فعلی تاریخ متناسب نیست. نظرسنجی ها نشان داده اند که سنگی که در آن Yonaguniحک شده، حداقل قبل از ده هزار سال پیش آب گرفتگی شد، به طوری که طولانی قبل از ساخت و ساز از اهرام مصر و ساختمان cyclopean فرهنگ مینوان، به ذکر است ساخت و ساز از سرخپوستان باستان نیست. با توجه به تاریخ رسمی، مردم در غارها در همان زمان زندگی می کردند و آنها فقط موفق به جمع آوری گیاهان و بازی های شکار شدند.

با این حال، سازندگان پیشگام Jonaguni قادر به پردازش سنگ در آن زمان بودند، آنها مجبور بودند ابزار و هندسه را کنترل کنند، که متناقض با ایده سنتی تاریخ است. سطوح تکنولوژیکی مربوطه چندین سال بعد به مصری ۵ ۰۰۰ رسید و اگر نسخه پروفسور کیمورا را قبول کنیم، باید تاریخ را مجددا نوشت.

A بنابراین امروزه اکثر محققان ترجیح میدهند که ساحل عجیب و غریب در Jonaguni کار نیروهای طبیعی است. به اعتقاد این شک و تردید، این به دلیل ویژگی های خاص سنگ های سنگی است که از آن اشیاء ظاهر می شود.

اموال ماسه سنگی که به صورت طولی تقسیم شده است می توان با ترتیب ترجیحی اشکال پیچیده و هندسی بلوک های سنگی گسترده توضیح داد. اما مشکل این است که بسیاری از حلقه های منظم در آن وجود دارد، و همچنین تقارن بلوک های سنگی. خصوصیات ماسه سنگ، و همچنین تمرکز تمام این تشکل ها در یک مکان امکان پذیر نیست.

شکاکان پاسخ به این سوالات را ندارند، بنابراین شهر زیر آب زیرزمینی مرموز تبدیل به یک مانع برای مورخان و باستان شناسان می شود. تنها چیزی که طرفداران و مخالفان منشا مصنوعی مجموعه سنگ، به این نتیجه رسیده اند که در نتیجه بلایای طبیعی، که در تاریخ ژاپن زیاد بود، آب گرفتگی شد.

یک کشف اساسی

بزرگترین سونامی در جهان به جزیره Jonaguni 24 رسید. ۱۷۷۱ آوریل، امواج به ارتفاع ۴۰ متر رسیده و ۱۳ ۴۸۶ مردم در آن زمان فوت کردند، ۳ ۲۳۷ در خانه از بین رفت.

این سونامی یکی از بزرگترین بلایای طبیعی است که ژاپن رنج می برد. این ممکن است که یک فاجعه مشابه نیز تمدن باستان را که شهر را در جزیره یونوگونوی ساخته بود نابود کرد. پروفسور کیمورا یک مدل کامپیوتری از ساختمان های زیر آب را در ۲۰۰۷ در یک کنفرانس علمی در ژاپن معرفی کرد. بر اساس این فرض، ده جزیره یونوگونوی وجود دارد و پنج نفر دیگر در جزیره اوکیناوا قرار دارند.

ویرانه های عظیم بیش از ۴۵ ۰۰۰ مربع کیلومتر گسترش یافته است. پروفسور برآورد می کند که سن آنها حداقل ۵ ۰۰۰ سال است. این بر پایه سن استالتیکت های کشف شده در غار ها، که، همانطور که پیش بینی می کرد، با شهر آب گرفتگی، متکی بود.

ساقه ها و استالاگمیت ها تنها در زمین ایجاد می شوند و نتیجه یک روند بسیار طولانی هستند. غارهای آب زیرزمینی با استالاکتیت هایی که در اطینا اوکیناوا یافت می شود ثابت می کنند که یک منطقه ناامن در محدوده محصور شده است.

کیمورا در یکی از مصاحبه ها گفت: “بزرگترین ساختمان به نظر می رسد هرم پیچیده پیچیده چند مرحله ای و ۲۵ متر بالا است.

پروفسور برای بسیاری از این خرابه ها را به مدت چندین سال مطالعه کرده است و در طول تحقیقاتش متوجه شباهت ها بین سازه های زیر زمینی و کسانی که در حین کاوش های باستان شناسی بر روی زمین کشف شده اند.

خرابه ها و اهمیت آنها

یکی از آنها یک قطعه نیمه دیجیتالی در صفحه سنگ است که مربوط به ورودی قلعه در سرزمین اصلی است. قلعه Nakagusuku در اوکیناوا دارای ورودی ایده آل نیم کره ای است، که معمولا از شاه Ruyju در ۱۳ است. قرن یکی دیگر از دو زیر آب Megalit، یک بلوک بیست و پا جاسازی شده در یک سمت موقعیت عمودی در کنار هم، با یادبود دوقلو در سایر نقاط ژاپن همزمان به سوار Nobejama استان گیفو.

چه می گوید؟ به نظر می رسد که شهر در ساحل نزدیک جزیره یونوگونی بخشی از یک مجتمع بسیار بزرگ و ادامه سرزمین اصلی است. به عبارت دیگر، اجداد باستانی ژاپنی امروز در حال مرتب و ساخته شده است ساختمان در جزیره رویاهای خود را، اما یک فاجعه طبیعی، احتمالا سونامی بسیار قدرتمند از ثمرات کار خود را از بین برد.

به هر حال، شهرستان زیر آب Jonaguni، دیدگاه ما را نسبت به تاریخ به عنوان یک علم تغییر می دهد. ترین باستان شناسان بر این باورند که تمدن بشری در مورد ۵ ۰۰۰ به وجود آمد سال پیش، با این حال، برخی از دانشمندان بر این عقیده که پیشرفته تمدن ممکن است بر روی زمین قبل از سال ۱۰ ۰۰۰ پیش وجود داشته باشد و به دور توجه به برخی از بلایای طبیعی جاروب شده اند. شهر در Jonagun اثبات شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *