حرف های عجیب نیل آرمسترانگ در بیست و پنجمین سالگرد آپولو ۱۱

ماموریت های فضایی

حرف های عجیب نیل آرمسترانگ در بیست و پنجمین سالگرد آپولو ۱۱ در حضور رئیس جمهور، مقامات دولتی،ناسا و خبرنگاران

“ایده های بزرگی هستند که هنوز کشف نشده اند، خیلی کارها باقی مانده که باید شما فضانوردان جوان انجام دهید، حقایقی در این بین وجود دارند که اگر افرادی که آنها را می دانند پرده از روی شان بردارند، گام های بلندی برداشته خواهد شد و چیزهایی نمایان خواهد شد که در عقل نمی گنجد”
دوستان، اینها سخنان فردی معمولی نیست که بگوییم زاییده تخیلات اوست و خیالبافی است، این سخنان را شخصی گفته که اگر نگوییم شاخص ترین شخص، اما یکی از شاخص ترین افرادی است که مستقیما در جریان اکتشافات فضایی بوده و اسرار زیادی در دل نهفته دارد، او از اسراری صحبت می کند که اگر توسط نهادی که آنها را مخفی کرده( اشاره به ناسا)فاش شوند، چیزهایی ماورا عقل نمایان خواهد شد، این سخنان را نیل آرمسترانگ در سال ۱۹۹۴ در بیست و پنجمین سالگرد فرود آپولو ۱۱ بر روی ماه در طی سخنرانی اش در حضور رئیس جمهور آمریکا بیل کلینتون و بسیاری اشخاص مهم بیان کرد. تقریبا هر کسی که این سخنان را شنید بسیار متعجب شد،که منظور او از ” برداشتن پرده از روی واقعیت توسط برخی” چه می باشد. بسیاری به بررسی سخنان او پرداختند، اما در غیبت شواهد چیزی دستگیرشان نشد، مطمئناً کسی نمی تواند نیل آرمسترانگ را به خیالبافی متهم کند، در این بین یوفولوژیست ها با توپ پر بمیدان آمده و ادعا کردند، دیدید حرفی که ما چند دهه است می زنیم را آرمسترانگ بطور غیر مستقیم و سربسته زد،ناسا همه حقیقت را درباره ماموریت هایش نمی گوید،با این سخنان آرمسترانگ،دیگر به چه زبان باید گفت ناسا پنهانکاری می کند.

بعقیده شکاکان ماموریت های فضایی، موضوع پنهانکاری مختص ناسا نیست، حتی سازمان فضایی اتحاد جماهیر شوروی نیز با اتهام پنهانکاری مواجه بوده است، بعنوان مثال بر اساس تصاویر و فیلم های گرفته شده از جریان فضاپیمای وستوک که یوری گاگارین را برای اولین بار در تاریخ به فضا برد، اشکالاتی دیده شده به تصاویر زیر دقت کنید .

ماموریت های فضایی

این تصویر کپسول وستوک است که گاگارین در داخل آن سوار شده و فضای زیادی ندارد،یعنی آنقدر تنگ است که جا برای دوربین یا شخص دیگری که از روبرو عکس بگیرد نیست.

ماموریت های فضایی

و اما در این تصویر شما گاگارین را نشسته در داخل همان کپسول می بینید، تصویر اول داخل تاریک است، اینجا داخل روشن یعنی کسی یا دوربینی دارد از او در آن فضای تنگ فیلم می گیرد

این نشان می‌دهد که تصویر دوم، عملا در داخل کپسول نیست و به احتمال فراوان در جای دیگری فیلمبرداری شده است،خب، سوال، چرا چنین کاری انجام شده است؟ جواب : برای این انجام شده که به همه نشان داده شود که او الان داخل کپسول است، برای نشان دادن این،آنها به این فکر نکردند که در آن کپسول کوچک که قرار بود خانه او در رفت و برگشت به فضا باشد فضایی برای قرار دادن دوربین وجود ندارد…….

ماموریت های فضایی

و اما داستان از جایی جالبتر می شود که این فرد را بشناسیم. این فرد سرگئی کورولیف، رئیس سازمان فضایی اتحاد جماهیر شوروی بود و مسئول ارسال گاگارین به فضا

 

به اعتقاد دیوید پرسی که کارهای او را قبلا در جریان ماموریت های آپولو ناسا به ماه دیده ایم، روس ها از یک چیز خیلی می ترسیدند و آن این بود که یک فضانورد مرده در فضا روی دستشان بماند و آبروی شان در دنیا برود، فلذا، آقای کورولیف فکری بسرش زد،او اجازه داد تا گاگارین در حالیکه از او فیلمبرداری می شد وارد کپسول شود و دریچه کپسول ” هچ” را ببندد، سپس کانت دون “شمارش معکوس” آغاز شود، که اینکار شد، همانطور که شمارش داشت انجام می شد، او اعلام کرد که هچ بدرستی بسته نشده و باید دوباره کامل باز شده و دوباره بسته شود، هرچه متخصصان گفتند هچ کامل بسته شده و مشکلی نداشته او قبول نکرد، لذا به دو نفر از متخصصان که کپسول را ترک کرده بودند دستور داد برگردند و دریچه را باز و بسته نمایند، در اینجا گاگارین سریعا از کپسول خارج شد و پس از بسته شدن شمارش معکوس دوباره آغاز شد و فضاپیمای وستوک به فضا رفت….. اما بدون گاگارین..

ماموریت های فضایی

پس از انجام ماموریت کپسول وستوک در جایی خارج از محل تعیین شده فرود می آید جاییکه هیچ کس انتظار آنرا نداشته است و اما گاگارین کجاست؟.

ماموریت های فضایی

بله آقای گاگارین از یک هواپیمای آزمایشی کوچک به بیرون پریده، سریع خودش را به کپسول رسانده و بداخل آن می رود… این بود ادعای شکاکان از جریان رفتن گاگارین به فضا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *