آیا این یادداشت پرده از راز هفتاد ساله حادثه رازول گشوده است

حادثه رازول

بنابر گفته یوفولوژیست ها ، رمز گشایی از این یادداشت ممکن است پرده از راز هفتاد ساله انچه در رازول اتفاق افتاد بگشاید . در یادداشت بالا که توسط رمزگشایان با تلاش فراوان رمزگشایی شده نوشته شده :

” و قربانیان لاشه ……………در دیسک ……….انها فرستاده خواهند شد……. “

از انزمان تا کنون که هفتاد سال می گذرد سوالات زیادی بی پاسخ مانده و ابهامات زیادی وجود دارد .

آیا واقعا یک بشقاب پرنده در سال ۱۹۴۷ در رازول نیومکزیکو سقوط کرد ؟

آیا سرنشینانی داشت ؟

آیا اجساد فرازمینی یافت شد ؟

و دهها سوال دیگر  .

یک گاوچران بنام مک برازل وقتی صبح برای کاری به دل صحرا زد با وضعیت عجیبی روبرو شد ده ها تکه از اشیا ناشناس بر زمین ریخته شده و شی مدوری بر زمین افتاده بود در کنار شی اجسادی از موجوداتی عجیب دیده می شد . روزنامه های محلی از قول ارتش سقوط بشقاب پرنده را اعلام کردند اما دو روز بعد  ارتش به آنجا آمد و همه چیز را قرنطینه کرد و همچنین خبر قبلی اش را تکذیب نمود و از آن زمان بحث و جدل شروع شد تا الان .

از یکطرف از یوفولوژیست ها و بسیاری آدم های معتبر اصرار و از ارتش و دولت انکار که آنچه دیده شده فقط بقایای بالن هواشناسی بوده و اجساد هم ادمک بوده اند . اما این یادداشت چه هست و چه اهمیتی دارد ؟ این یادداشت در عکسی دیده می شود که در ان عکس ، یکی از افسران مسئول در پرونده رازول بنام ژنرال راجر ریمی با در دست داشتن یادداشتی به بقایای لاشه های (به قول خودش بالن) اشاره می کند . حالا عده ای از یوفولوژیست ها همان یادداشت در دست ژنرال ریمی را زوم کرده و از رمزگشایان طلب کمک نموده اند و رمزگشایان هم پس از کار زیاد توانسته اند آنرا رمزگشایی نمایند که نتیجه رمزگشایی ، عبارات بالایی می باشد . بنابراین یوفولوژیست ها معتقدند که این یادداشت می تواند یک بار و برای همیشه راز هفتاد ساله را بگشاید که ظاهرا چنین نیز شده است .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *