آخرین تریلر بازی Death Stranding به شخصیت سایکو مانتیس اشاره دارد

طرفداران بازی Death Stranding به خصوص آن‌هایی که مجموعه The Metal Gear Solid را تجربه کرده‌اند، اعلام کره‌اند که این عنوان به شخصیت «سایکو مانتیس» (Pyscho Mantis) اشاره داشته است.

اگر بازی‌های «هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima) را تجربه کرده باشید، حتما مطلع هستید که او علاقه فراوانی به گنجاندن نکات منفی و ایستر اگ در بازی‌هایش دارد. حال به نظر می‌رسد که بازی Death Stranding نیز از قاعده مستثنی نیست و سرشار از نکات منفی و ارجاعات مختلف به بازی‌های قبلی کوجیما است. طرفداران ریزبین بازی Death Stranding متوجه شده‌اند که در آخرین تریلر منتشر شده از این عنوان در مراسم VGA 2017، شبح‌ای در پس زمینه وجود دارد که حالتی همانند شخصیت سایکو مانتیس (یکی از باس‌های مجموعه Metal Gear Solid ) به خود گرفته‌ است.

لازم به ذکر بوده که سایکو مانتیس به دلیل شکستن دیوار چهارم و هوش مصنوعی بالایی که داشت در بین طرفداران مجموعه Metal Gear Solid بسیار معروف و محبوب بوده و منطقی به نظر می‌رسد که کوجیما از یکی از شخصیت‌های محبوب مجموعه قبلی خود در ساخت بازی جدیدش الهام گرفته باشد. در ادامه می‌توانید تصاویر مرتبط را مشاهده کنید:


ناگفته نماند که بازی Death Stranding در تاریخ نامعلومی از سال آینده میلادی برای پلی استیشن ۴ و احتمالا برای پی‌سی منتشر خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *