آشنایی با فرشتگان

فرشته‌

فرشته‌

شما هم اکنون فرشته نگهبانی در کنار خود دارید, این فرشتگان موجوداتی ناب از نور الهی هستید که کاملا قابل اطمینان بوده و می خواهند در تمامی جنبه های زندگیتان شما را یاری کنند, کلمه فرشته در لاتین به معنی پیام آور خداست و فرشتگان همانند مامورین پست الهی, پیام رسان پیامهای خالق و مخلوق هستند.

فرشتگان به همه انسانها بدون قید و شرط عشق می ورزند, آنها ورای ظاهر, مارا روح خدایی می بینند آنها تنها به خداگونگی و توان بالقوه ما می نگرند و نه به اشتباهات ما.

بنابراین مارا قضاوت نمی کنند و تنها عشق را به زندگی ما می آورند. ما در کنار فرشتگان ایمن هستیم و کاملا می توانیم به آنها اعتماد کنیم.

ایمان یا تردید شما اهمیتی ندارد, چرا که فرشتگان شما را باور دارند, آنها نور درونی شما را می بینند و از استعدادهای واقعی شما باخبرند و درک می کنند که شما رسالت مهمی در این زندگی برعهده دارید. آنها می خواهند به شما در همه امور کمک کنند.

شما برای ارتباط با فرشتگان نیازمند فراگیری آموزشهای خاص نیستید و لازم نیست که قدیس باشید یا در برنامه های مذهبی شرکت کنید. فرشتگان به هر شخص یاری می رسانند, کمک آنها همیشه در دسترس و به صورت رایگان است.

 

افرادی که بصورت منظم با فرشتگان (نگهبان) خود در ارتباط هستند, وجود پیشرفتهای شگرفی را در زندگیشان بیان می کنند, آنان شادتر, آرامتر و مطمئن تر هستند و کمتر از مرگ یا آینده بیمناک هستند. آنها می دانند که هرگز تنها نیستند چرا که محافظانی قابل اطمینان دارند که همواره از آنان مراقبت می کنند.

داستان دکتر درین ویچو درمورد فرشتگان:

در سال ۱۹۹۵ یک فرشته جان مرا در یک قدمی مرگ نجات داد.

از آن هنگام من در حال تدریس در خصوص فرشته ها در کتابها و کارگاه های بین المللی هستم.

من شادتر و پربارتر از همیشه هستم, چرا که شاهد بودن بر بهبود و رشد زندگی افراد پس از شروع به کار با فرشتگان, بسیار معنوی و تاثیر گذار است.

من پیش از کسب تجربه تکان دهنده ام با فرشتگان, یک روان درمانگر در رشته درمانی بی نظمی ها و عادتهای غذایی بودم.

مانند بقیه درمانگران هدف من نیز کمک به مراجعیم برای داشتن زندگی سالم تر و پربارتر بود. اینکه دریافته ام که سریع ترین و موثرترین راه بسوی خوشبختی از طریق فرشتگان است.

شکل و ساختار فرشتگان چگونه است؟

 

این سوالی است که همیشه از من (درین ویرچو) پرسیده می شود. وقتی بچه بودم فرشته ها را مانند تلآلو نورهای رنگی و سفید می دیدم و هنگامی که بزرگتر شدم و بینش من اصلاح شد, شکل و فرم واقعی آنها را دیدم.

در حال حاضر فرشتگان را در اطراف همه افراد و هر مکانی که می روم می بینم. زیبایی خارق العاده ی آنها نفس گیر و احترام برانگیز است.

فرشته ها (در فرم تمثل یافته به شکل انسان) نیمه شفاف هستند. آنها رنگ مربوط به نژاد خاصی را در بدن, چشم و موی خود ندارند. آنها براساس انرژی های خود به رنگهای متفاوت می درخشند, لباس آنها مانند حریر شیری رنگ است.

فرشته ها بال های مانند قو و بلند دارند, هرچند که تا حالا ندیده ام که برای پرواز بال بزنند.

هنرمندانی که برای اولین بار تصویر فرشته ها را ترسیم کرده اند, درخشش وجود هاله های آنها را با بال, اشتباه گرفته اند. این مطلب را فرشته ها به من پیام داده اند.

اکنون ما فرشتگان را شبیه نقاشی های آنها می پنداریم و آنها نیز به همین دلیل, اغلب خودشان را به این شکل به ما نشان می دهند.

فرشته ها در فرم تمثیل یافته به شکل انسان, مانند انسان ها شکل و اندازه متقاوت دارند و این عجیب نیست که ابرفرشته ها, رشیدترین و بزرگترین فرشته ها باشند.

گروه فرشتگان کروبیان, شبیه بچه های کوچکی هستند که بال دارند.

فرشتگان نگهبان حدود نود تا صد و بیست سانتی متر قد دارند.

فرشتگان بر روی طول موجهایی بالاتر از آن چه ما هستیم قرار دارند. فرشتگان در کنار ما و در ترازی از انرژی, زندگی می کنند که می توانیم آنها را حس کرده و یا بعضا مشاهده کنیم و یا ندای آنها را بشنویم.

سوالهای متداول آشنایی با فرشتگان

مطالبی که در ادامه می خونید بخش سوالهای متداول از کتاب آشنایی با فرشتگان هستش.

 

چرا من صدای فرشتگانم را نمی شنوم؟

دو دلیل اصلی وجود دارد, یکی اینکه یا زیادی زیادی تلاش می کنند و یا اینکه هوشیار یا مطمئن از پیامهایی که دریافت می کنند, نیستند.

بسیار مهم است که به خودتان فشار نیاورید یا زیاد سعی نکنید که ندای آنها را بشنوید. کار را آسان بگیرید و به یا داشته باشید که انگیزه فرشتگان برای انجام مکالمه, بسیار بیشتر از شماست.

کار را به عهده آنها بگذارید و به جای اینکه به دنبال شنیدن صدای آنها باشید در حالت دریافت قرار بگیرید.

ذهنتان را از طریق تنفس آرام کنید, سپس چشمانتان را ببندید و از فرشتگان کمک بخواهید, تا آرامش پیدا کنید. سپس از فرشتگانتان سوالی بپرسید, به حالتهایی که به شکل ایده ها, احساسات فیزیکی و عاطفی, تصاویر یا کلمات به شما دست می دهند, توجه کنید.

به افکار و احساساتی که به شما می رسد بها بدهید, خصوصا اگر مکرر, محبت آمیز و الهام گونه باشند. معمولا پیامهای فرشتگان بسیار ساده هستند و در ظاهر, بی ارتباط با درخواست یا دعای شما. اگر درمورد معنا یا اعتبار پیام تردید دارید از فرشتگان بخواهید تا نشانه ای واضح یا اطلاعات بیشتر بدهند.

بعضی افراد به علت عادات و شیوه زندگی قادر به شنیدن صدای فرشتگان شان نیستند. مزاحمان اصلی مکالمات آسمانی, احتمالا می تواند محیط پر سر و صدا, مواد شیمیایی و … باشد هرگاه احساس قدرتمند یا ایده ای برای اصلاح شیوه زندگیتان داشتید, از فرشتگان درخواست انگیزه و کمک کنید.

ما مشتاق یاری رساندن به شما هستیم

ما فرشتگان بسیار مشتاق یافتن فرصتی مناسب برای ارتباط با شما هستیم. برای ما لذت بخش است که بتوانیم شانس هدایت و راهنمایی شما را پیدا کنیم.

تنها رمز دریاقت خرد جاودانه ما, این است که اجازه دهید با شما صحبت کنیم و مشتاقانه بخواهید حرفهایمان را بشنوید.

ای اشرف مخلوقات, ما همواره در کنارتان هستیم و چون سایه شما را تعقیب می کنیم, آنچنان که اگر بخواهید هم نمی توانید بدون ما باشید, پس به حقیقت حضور ما ایمان بیاورید.

ای انسانها, همواره به خاطر داشته باشید که ما همیشه برای یاری شما در کنارتان حاضر هستیم.

ارتباط مداوم و پیوسته ای را با ما برگزینید و بدانید در مقابل اجابت خواسته هایتان, هیچ توقعی از شما نداریم, تنها با ایجاد آرامش و شادمانی ابدی در شماست که ما هم به آنچه خواهانش هستیم می رسیم.

بعد از آن معنای واقعی زندگی را درک کردید, با لذت نظاره گر موفقیت های شما می شویم و افتخار می کنیم که باهم توانسته ایم زندگی را که به راستی سزاوار آن هستید خلق کنیم.

وقتی از ما بخواهید که در کارها کمکتان کنیم, براستی شادمان می شویم. با این حال یاری ما به این معنی نیست که به جای شما تصمیم گیری کنیم یا درمورد کارهایتان به قضاوت بنشینیم, بلکه به این معناست که شما می توانید از یاری و عشق بی قید و شرط و بی منت ما بهره مند شوید.

خواسته هایتان را بدون هیچ ترسی با ما درمیان بگذارید, زیرا ما همواره برای یاری شما آماده ایم و هرکاری که در جهت تعالی و خوشبختی شما باشد با اشتیاق فراوان انجام می دهیم.

ما همیشه دوستدار شما هستیم و از اولین لحظه ای که به این دنیا آمده اید با شما بوده ایم. پس اجازه ندهید راهنمایی عاشقانه ای که برای شما داریم هدر رود.

همیشه با ما صحبت کنید, حتی اگر متوجه حضورمان نمی شوید, ما حرفهایتان را می شنویم و نمی گذایم خواسته هایتان بی پاسخ بماند, با این حال شنیدن صدای ما تنها با گوش دل امکان پذیر است.

قلب هایتان را بسوی نور ما بگشایید و بدانید با راه های فراوانی با شما سخن می گوییم:

گاهی با گوش دادن به موسیقی که قلب شما را تسخیر می کند.

گاهی با شنیدن ناخودآگاه حرف های غریبه ای که بطور شگفت انگیزی به موقعیت و زندگی شما مربوط می شود.

گاهی با جرقه ای در ذهنتان و ایجاد افکاری روشن و راهگشا در زندگیتان.

گاهی با رایحه ای مطبوع که شامه تان را نوازش می کند.

گاهب با احساس آرامش بخشی که به یکباره سراسر وجودتان را در بر می گیرد.

و گاهی با نسیم ملایمی که یکباره در فضای اتاق روی گونه های خود احساس می کنید.

فرشته نگهبان

 

فرشته ای که بصورت دائمی در کنار شما است, فرشته نگهبان نامیده می شود, آنها موجوداتی الهی هستند که مستقیما از طرف خالق مامور شده اند. آنها را با ارواح افراد علاقمند به ما که فوت کرده اند و کاملا می توانند مانند فرشته ها عمل کنند و ارواح نگهبان نامیده می شوند, نباید اشتباه گرفت.

دوستان از دست رفته و اعضای خانواده ما همانند همه انسان های زنده یا مرده دارای الگو هستند. هرچند که ممکن است نیت آنان خیر باشد اما راهنمایی های آنها به خلوص و قابلیت اعتماد فرشتگان نگهبان ما که از بدو تولد تا مرگ فیزیکی با ما همراه هستند یکی نیست.

فرشته نگهبان هرگز مارا ترک نمی کند, حضور آنان به چگونگی رفتار ما ارتباط ندارد.

فرشته های نگهبان محافظ و راهنمایانی هستند تا اطمینان حاصل کنند که ما در امنیت, شادی و سلامتی باشیم و رسالت خود را در زندگی به سرانجام برسانیم. برای اینکار ما باید با فرشتگان خود بصورت تیمی عمل کنیم. به این معنا که از آنها تقاضای کمک کنیم و سپس کمک آنها را پذیرا باشیم.

به عنوان یک روشن بین, هرگز کسی را بدون حداقل ۲ فرشته نگهبان که در دو طرفش مستقر باشد ندیده ام.

یکی از قدرتمند و بی باک برای اطمینان از اینکه رسالت الهی زندگیتان را به انجام می رسانید و دیگری لطیف تر که به آرامش و تسکین شما کمک می کند.

همه انسانها به روشنی قادر به شنیدن ندای فرشتگان نیستند که اگر چنین می شد دنیایی مملو از صلح و آرامش داشتیم.

شما می توانید بیش از ۲ فرشته نگهبان داشته باشید, احاطه شدن توسط تعداد بیشتری فرشته, دارای منافع بسیاری است. آنها مانند یک سپر از شما محافظت می کنند و هرچه بیشتر فرشته در کنار خودتان داشته باشید, حس بهتری از حفاظت الهی آنان دریافت خواهید کرد.

مسلما شنیدن صدای مجموعه ای از فرشتگان آسان تر از شنیدن صدای یک یا دو فرشته است.

برای برخوردار شدن از حمایت فرشته های بیشتر, می توانید با تقاضا از خداوند, درخواست مستقیم از فرشته ها و یا تصور احاطه شدن با تعداد زیادی از آنها, به این مهم دست پیدا کنید.

برخی از مردم فرشته های نگهبان بیشتری دارند چون یکی از بستگان یا دوستان خوب برای آنهای چنین دعایی کرده است. افرادی که تجربه نزدیکی با مرگ داشته اند نیز فرشته های بیشتری دارند تا به آنها برای تنظیم با زندگی پس از تجربه عالم دیگر کمک کنند.

یاری خواستن از فرشتگان

 

قدرت شفا بخش فرشتگان بی نهایت است. آنها می توانند گرفتاری های ما را در حیطه روابط, شغل, مسائل مالی, مشکلات مسکن و دیگر نابسامانی ها در زندگی مرتفع سازند. با پیروی از چند مرحله می توانیم یاری ایشان را جلب نماییم:

۱- مدد طلب کنید:

قانون اختیار می گوید که فرشتگان بدون اجازه شفاهی ما نمی توانند در زندگی ما مداخله نمایند. تنها یک استثنا وجود دارد, آن هم زمانی است که زندگی ما در خطر است. در این صورت بی فوت وقت وارد عمل می شوند, در غیر اینصورت ما باید از فرشتگان تقاضای کمک کنیم.

نحوه کمک خواستن شگفت است, بدین معنی که الزاما نباید فرشتگان را برای یاری رساندن رسما دعوت کنید, بلکه صرفا در فکرتان فرشتگان را بخوانید و آنها فورا شما را اجابت می کنند.

شما همواره دو یا چند فرشته یاری رسان دارید که از زمان تولد تا مرگ, شمارا همرامی می کنند.

هرگز کارهای شما از میزان عشق آنها به شما کم نمی کند, زیرا آنها شما را بی قید و شرط دوست دارند.

همچنین می توانید تقاضا کنید که فرشتگان بیشتری به شما ملحق شوند.  می توانید از خدا بخواهید که آنها را بسوی شما یاری کنند, یا اینکه مستقیما از خودشان بخواهید, از هر دو راه نتیجه می گیرید, چراکه ملائک همواره به دعوت الهی پاسخ مثبت می دهند, خداوند نیز همواره از آنها می خواد که هرکجا شما به آنها نیاز داشتید شما را در چتر حمایت و حافظت خود نگه دارند.

 

۲- مشکلات را واگذار کنید:

پیش از آنکه خدا و فرشتگان موقعیت شما را مورد درمان قرار دهند, باید تماما آن را به آنها واگذار کنید. این امر کمی شبیه به پست کردن یک نامه است, شما باید نامه را پیش از آنکه از اداره پست تحویل بگیرید از دستان خود رها سازید.

غالبا از آسمان طلب یاری می کنیم, در حالی که به جای واگذار نمودن امر, بدان محیط می شویم و بدین ترتیب اجازه مداخله به نیروی آسمانی نمی دهیم, اگر واقعا کمک می خواهید مشکل را تمام و کمال به خضرت حق و فرشتگان واگذار کنید.

 

۳- به خدا اعتماد کنید:

به خداوند و فرشتگان دست نوشته ای که حاوی مراتب و مراحل مشکلاتتان است عرضه ننمایید, بلکه ایمان داشته باشید که حکمت بی پایان و قدرتهای آفرینش الهی مافوق اذهان بشری می توانند بر مسائل فائق آیند. به خاطر داشته باشید که اراده الهی بر نیک روزی شماست.

 

۴- مشی های ربانی را پیش گیرید:

پس از آنکه شما مساله تان را به خدا و فرشتگان واگذار نمودید, آنها از شما خواهند خواست که برای حل مشکل گامهایی انسانی بردارید. این رهنمودها را در شکل یک نوا, رویا, بصیرت, ادراک یا قالب احساسی, شهودی و … دریافت می نمایید.

اگر از منبع الهام اطمینان ندارید از خدا و فرشتگان بخواهید آنها را تصدیق نماید.

یاری از فرشتگان برای فرزندان

دو ابر فرشته متخصص در امور مرتبط با کودکان جبرئیل و متاترون هستند.

جبرئیل بیشتر مربتط به بخشهای اولیه کودکی مانند جنینی می باشد, پس از رشد کودک, متاترون کنترل او را به عنوان نگهبانی سرسخت اما دوست داشتنی به دست می گیرد. نقش اصلی اون توسعه و حمایت از طبع معنوی کودک است.

پدر و مادرها می توانند از جبرئیل و متاترون برای حمایت بیشتر در امور رفتاری کودکان, استمداد بطلبند. برای تغذیه بایستی به ابر فرشته اسرافیل متوسل شد. برای مشکلات رفتاری جدی تر مانند استفاده از مواد مخدر یا تمایلات پرخاشگرانه از ابر فرشته ی مکاییل کمک بخواهید.

بسیاری از این مشکلات, زمانی رخ می دهد که جوان های فوق حساس, نا خواسته انرژی های منفی پیرامون خود را جذب می کنند. از میکاییل بخواهید تا فرزند شما را از هرگونه انرژی منفی رها کند, کاری که جهت پروسه پاکسازی افراد از انرژی های سطح پایین توسط فرشته ها به کار می رود.

در هنگام درخواست یاری از فرشته مکاییل, تغییرات ۱۸۰ درجه ای رفتاری را در اثر پاکسازی از انرژی منفی را شاهد بودیم که نتایج آن بسیار فراتر از روشهای روان درمانی که در دانشگاه خوانده و یا در بیمارستان تجربه کرده ام, بود.

شاید این تاثیر به علت وجود عشق خالص فرشته هاست و یا این واقعیت که آنها کاملا از قید ترس ها و نگرانی های زمینی, رها هستند.

فارغ از اینکه عامل موثر چه باشد, من معجزات زیادی از کمک فرشته ها به کودکان را شاهد بودم و یا شنیده ام.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *