آموزش نحوه اضافه کردن کد HTML و جاوا به پوسته وردپرس

افزونه Custom Code

افزونه Custom Code

کارهایی که یک ادمین وب سایت دوست دارد انجام دهد اضافه کردن کدهایی به دلخواه خودشون به پنل وردپرس شون است. که کدها شامل تبلیغات , سئو ,  استایل های جدید HTML سفارشی و … می باشد. بیشتر وبمسترها اشتباهاتی در این زمینه انجام می دهند که داخل پوسته کدها را قرار می دهند که کاملا اشتباه است. چون باید در یک بازه زمانی پوسته وب سایت را به روز کنند و یا قالب تخصصی جدیدشون رو روی سایت قرار دهند و نصب کنند. که با این کار تمام تنظیمات که در قالب انجام دادند از بین برود و دوباره تنظیماتی که قبلا انجام دادند به صورت دستی وارد کنید.

در این پست می توانید همراه ما باشید تا به شما کمک کنیم این مشکل خیلی ساده و باروشی آسان ان را حل کنید.

با افزونه Custom Code می توانید مشکلتان را حل کنید به وسیله این افزونه خوب و پر قدرت می توانید کد های دل خواه خودتان را به ضورت اتوماتیک در سربرگ و پانوشت خود قرار بدهید و دیگر به صورت دستی انها رو وارد نکنید. و بوسیله این افزونه شما می توانید کدهای خودتان را مثل تبلیغات بعد و قبل از پست های سایت قرار دهید . با اضافه کردن کدها داخل این افزونه بعد از به روز رسانی یا خود افزونه کدهای که اضافه کردید در دسترس می باشد.

کار کردن با این افزونه خیلی اسان است با کلیک کردن روی Add new custom post و مثل انتشار مطلب ها کد مورد نظر وارد کنید و مکان نمایش کد در قسمت Code Position مشخص کنید. اگر دوست دارید کد های جاوا و استایل وارد کنید یادتون نره اون ها رو در تگ مخصوص خود وارد کنید.

برای مشاهده توضیحات بیشتر درباره افزونه و دانلود آن بصورت رایگان به صفحه این افزونه در مخزن وردپرس مراجعه نمایید..

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *