آگارتا، تمدن درون زمین

agarta

در سال ۱۹۲۰ ، مارشال بی گاردنر یک کتاب ۴۵۰ صفحه ای با نام سفری به درون زمین نوشت ، تا یافته های خود را در مورد تو خالی بودن زمین بیان کند. وی یافته های خود را از سفرهای قلب شمال و ستاره شناسی خود جمع آوری کرد ، اما جالب آن بود که ، ۷ سال پیش حق ثبت ایالات متحده برای مدل کاری زمین تو خالی به وی اعطا شد . این حق ثبت اظهار می دارد که ، ۴ بیلیون سال پیش ، وقتی زمین هنوز توده گاز منبسط بود ، به تدریج با خنک شدن شروع به انقباض کرد . وقتی با نیروی گریز از مرکز به تسالم (Compromise) رسید ، نیروی جاذبه به اندازه ای توده را کاهش داد تا زمانیکه قطر آن در ناحیه ی استوا ۸۰۰۰ مایل شد .

حالا زمین بی شکل و خالی بود . تکوین ۱:۲

چون نیروی گریز از مرکز در نواحی قطبی بسیار ضعیفتر بود ، جاذبه توانایی کاهش بیشتری را در آن مناطق داشت ، اما فقط تا زمانیکه توده در حال خنک شدن بود. در نتیجه ، زمین به خودی خود به شکل یک گوی کامل سفت نشد ، بلکه بیشتر به شکل هلالی بزرگ با سوراخ های عریض ۱۴۰۰ مایلی در قطبین شمال و جنوب بود. صدها هزار سال بعد ، نژادی از موجودات غیرمادی در ترک های تو خالی عمیق در سطح زمین ساکن شدند

the_opening_to_agartha

. آنجا ، در درون زمین ، آنها یک سری تونل به نام شبکه ی آگارتا تشکیل دادند. اجساد این آگارتیان ها حالا با نیروی مغناطیسی بلورین و یک منبع نور که از هسته ی سیاره منتشر می شود نگهداری می گردد. سوراخ های منتهی به درون زمین با لایه ی بسیار ضخیم ابر مخفی می شود چون هوای گرمی که از درون شکاف ها بلند می شود به طور مداوم با هوای سرد قطبی خارج ادغام می شود . خلبان ها از بالای قطب ها پرواز نمی کنند چون دستگاه ها هنگام اوج گرفتن به درستی کار نمی کنند . اما ، چیزی که در واقع رخ می دهد آن است که قطب مغناطیسی درون زمین با انرژی موج مغناطیسی خود هواپیما را به درون سوراخ قطبی خود می کشد. این چیزی است که شفق شمالی را در قطب شمال و شفق جنوبی را در قطب جنوب به وجود می آورد . راز های ناشناخته همیشه به دنبال نویسندگان جدید مقالات هستند . اگر شما مقاله ، داستان یا هر مطلب دیگری را نوشته اید که مایلید تا به صورت رایگان در سایت منتشر شود پس منتظر تماس شما هستیم .

آگارتا، تمدن درون زمین

تصاویر اعتباری :Caia Cupito / کوهستان شاستا و زمین تو خالی / پست شده در ۱۴ می ۲۰۰۹

مقاله نویس : ویلیام بی استوکر

در ژوئن ۱۹۷۶ ، وقتی مرد جوانی با قلب کاملا سالم بودم ، از کوهستان شاستا بالا رفتم . که چهارمین تلاش من بود . دفعات قبل به خاطر خرابی و نارسانایی تجهیزات و هوا ناموفق بودم . من و دوستانم مجبور بودیم تا در هوای بسیار طوفانی صعود کنیم . برای صعود از Avalavche ( صعود کامل به معنی نیل به ۶ هزارپایی در یک روز ) به خاطر سنگ های در حال ریزش بسیار سریع به این سو و آن سو حرکت می کردیم . به طرف راست Red Rank (چند صخره ای با سراشیبی تند در قله ی Avalanch Gulch) رفته و رد یک مسیر باریک ، با یک فلات یخچالی ( شکاف یخی در قله ی یک کوه یخ ) در طرف راست خود و یک شیب و سرازیری یخی در طرف راست خود به طرف قله ی یک کوه یخ حرکت کردیم ، و سپس از یک دیوار سنگی کوتاه بالا رفتیم . در جلو یک نوع فلات و یک فضای شیب دار با نام Misery Hill که بوی گوگرد استشمام کردم ، وجود داشت . سپس ، از پرتگاه های عمیق در برف و باد عبور کردیم طوریکه بر روی سبیلم لایه ای از یخ وجود داشت  و هیچ چیزی مشاهده نمی شد. درون ابر بودیم .سفر برگشت آسان تر بود ، اما مجبور بودیم از دیوار سنگی کوتاه و زمین به طرف بالای کوه یخ برسیم :خطای جزئی در محاسبه به معنی سقوط درون فلات یخچالی یا افتادن از سطح لغزنده ی کوه یخ بود. نزول از Avalanch Gulch بسیار سریغ پیش رفت.

چون می توانستیم بنشینیم و فواصل زیادی را سر بخوریم. کلنگ های کوهنوردی حرکت ما را به طرف پایین کنترل می کردند. نقطه ی اوج کوهستان شاستا در کالیفرنیای شمالی ۱۴/۱۷۹ فوت است . هیچ چیزی در اطراف به ارتفاع آن نمی رسد ؛ حتی کوهستان رانیر (Ranier) در واشنگتن ، بلندتر و پوشیده از یخ ، با قلل کمتری محاصره می شود . شاستا در میان ۴۸ ایالت پست تر ، وحشت آورتزن و ترسناک ترین کوهستان است . صحنه ی وقایع فوق الطبیعه ی بی حد و حصر و دیدنی های یوفو (ufo) می باشد که بسیاری از آنها متکی به مدارک خوبی هستند و اینها باعث ایجاد افسانه های بسیار عجیبی شده است . دهه ها برخی از افراد معتقد بودند که شاستا به خاطر غار های پهناور به صورت خانه خانه (لانه زنبوری ) می باشد که در آن تمام موجودات مرموز زندگی می کنند . در سال ۱۸۹۴ فردریک اسپنسر اولیور نوشت » یک ساکن در دو سیاره » ادعا می کند که بازماندگان قاره ی غرق شده ی Lemuria  در کوهستان زندگی می کردند . در دهه ی ۱۹۳۰ گای وارن بالارد ، مؤسس بنیاد I Am ، همان ادعا را مطرح نمود .نویسنده ی داستان های علمی تخیلی رابرت ( دوست صمیمی جک پارسوتر مرموز ) داستانی با نام » میراث گمشده » در مورد گروهی از استادان خیراندیش نوشت که در کوهستان زندگی می کردند ، از توانایی های فوق الطبیعه ی خود برای شکست استادان ناشناخته ای که در جهان حکومت می کردند استفاده می نمودند ، در حالیکه ، همانطور که قبلا ذکر کردیم ، یوفوها و وقایع ماوراءالطبیعی متکی به اسناد خوب هستند ، چند مشکل جدی در مورد ایده ی Lemurian های ساکن در کوهستان وجود دارد .

اول ، ابتدا نگاهی منتقدانه به نظر Lemuria داشته باشیم . پستاندارانی با نام Lemurs وجود دارند که در جزیره ی ماداگاسکار ، دور از ساحل جنوب غربی آفریقا و در هند زندگی می کنند. در سال ۱۸۶۴  یک جانور شناس به نام فیلیپ اسلاتر پیشنهاد داد که حیوانات از طریق یک سرزمین پهناور (Lemuria) از ماداگاسکار به هند مهاجرت کردند که آن سرزمین حالا غرق شده است . مدرکی دال بر وجود چنین پل زمینی وجود ندارد و به نظر می رسد تکنوتیک های صفحه ای مطلب را به خوبی تشریح می کنند ، حالا نظریه آن است که هند از آفریقا جدا شده و ماداگاسکار را پشت سر گذاشت و تا زمان برخورد با جنوب آسیا و در نتیجه ی آن بالا آمدن هیمالیا شناور بود . مادامه بلاواتسکی ، مؤسس عرفان و خداشناسی ، نظر Lemuria را ادامه دادند و آن را با موجودات پیشرفته محبوب کرد . نویسنده جیمز چرچ ورد آن را «Mu » نامیده و آن را از اقیانوس هند به آرام منتقل کرد . در جای دیگری دلایل چرایی عدم غرق شدن قاره های بزرگ و اینکه چرا جزایر و قطعات قاره ها میلیون ها سال طول کشید تا چنین شوند را مطرح نمودم. این از احتمال تمدن های پیش از تاریخ در اطراف اقیانوس های هند و آرام و جاهای دیگر جلوگیری نمی کند. در مورد غار های بزرگ در کوهستان شاستا ، بوی گوگردی را که استشمام کردم را به یاد می آورید ؟ آن از یک شکاف دامنه ی آتش نشان فعالی بود که در آن باقی مانده های یکی از دهانه های آتشفشانی کوهستان شاستا وجود داشت ( گرجه آنها به ندرت شبیه دهانه ی آتشفشانی امروز می باشد . ). شاستا یک کوره آتشفشانی است ، قسمتی از رشته کوه های آبشاری ، که بخشی از حلقه ی آتش اقیانوس آرام است و متشکل از ۴ مخروط روی هم افتاده به همراه قله ی فرعی ۱۲,۳۳۰ فوتی شاستا می باشد . آن از داسیت و آندزیت ، خاکستر و جریان های تشکیل شده در اثر فعالیت آتش نشانی تشکیل شده است که آخرین بار در سال ۱۷۸۶ فوران کرده است ( و توانایی فوران مجدد را دارد . ) این صخره ها شکننده وسست هستند چنین غارهای بزرگی نمی توانند وجود داشته باشند . آنها به سادگی خراب می شوند . درون آن کوه برای زندگی کردن زیاد گرم نیست … و میان فوران ها می باشد .

غارهای کوچک و کم عمق یا سیستم های تونل در دامنه ی کوه ها یا جاهای دیگر در اطراف کاملا محتمل می باشند اما هیچ فرد Lemurian در کوهستان شاستا زندگی نمی کند. تا جائیکه من بیش از معمول شکاک هستم ، ممکنه تحت تأثیر افسانه ی مرتبط به زمین توخالی باشم . قرن ها مردم منکر می کردند که سیاره ی ما ممکن است تو خالی باشد و افراد یا موجودات مختلفی در آن زندگی کند و به این جهان دیگر می توان از طریق غارهای عمیق یا شکافهای پهناور در قطبین وارد شد . ممکن است اشتباهات زیادی در این باشد اما شناختن اینکه از کجا باید شروع کرد مشکل است . راهی وجود ندارد که سیارات و ستارگان می توانند توخالی باشند ؛ وقتی آنها از چیز های کوچکتر یا گاز به وجود می آیند ، جاذبه ناگزیر هر چیزی را به طرف مرکز می کشد و هیچ فضای خالی را بر جا نمی گذارد . اگر موجودات دارای قدرت زیاد یک سیاره ی تو خالی را بنا کرده باشد ، جاذبه فورا آن را فرو خواهد پاشید . جاذبه ی زمین ثابت می کند که نه تنها توخالی وجود ندارد ، بلکه هسته ی آن متراکم و سنگین است . درون گرم است تا حدی که هر چیزی را ذوب می کند ، آتش فشان ها و اندازه گیری های بی شعار این را اثبات می کنند. زمین بارها با اشعه ی ایکس با بررسی رفتار امواج شوک زمین لرزه در حین پیش روی به طرف درون زمین مطالعه شده است . گرما  و فشار چنان است که حتی غارهای بزرگ نمی توانند بیش از چند مایل به طرف داخل زمین ادامه داشته باشند.

مشکلی که معدنچیان طلای آفریقای جنوبی مطرح کردند حرکت آهسته ی سنگ ها و صخره ها و فروپاشیدن غارها می باشد . در مورد شکاف های فرضی در قطب ها ، قطب جنوب با کلاهک یخی پوشانده می شود و قطب شمال در یک اقیانوس با عمق ۳ مایل می باشد . افراد بی شماری بر سر این دو قطب پرواز کرده اند یا آن را پیاده درنوردیدند. هیچ شکاف یا سوراخی وجود ندارد . شایعاتی که آدمیرال بیرد در مورد سرزمین های «ورای قطب » به میان آوردهاست بی معنی هستند . در حال نگارش این ، من » در بالای قطب » هستم . قطب شمال ورای قطب جنوب و برعکس می باشد . هر نقطه ای در زمین حداقل ماورای یکی از قطبین می باشد . کسانی که راضی به تو خالی بودن زمین نمی شوند ، مشتاق مقایسه ی آن با » درون خورشید » هستند که تا حدی در مرکز دقیق تعادل دارد. این موقعیت به صورت پویا سست خواهد بود و هم چنین خورشیدی به زودی به یک طرف برخورد می کند و چه نیروی جادویی باعث شد که خورشید در وهله ی اول شکل گیرد؟ هم چنین ، هر چیزی که ما در مورد ستارگان می دانیم نشان می دهد که آنها باید چندین برابر توده ی کل زمین باشند تا واکنش های گداخت خود را حفظ کنند . حتی اگر ، همانطور که برخی از ما فکر می کنیم ، انرژی آنها حداقل تا قسمتی با چند فرآیند دیگر تولید می شوند ، هنوز به توده ی بزرگی نیاز هست ، که چرایی عدم درخشش مشتری بزرگ است . اما ، افسانه های سرزمین های زیرزمینی یا شاید واقعیت های دیگر که به طریقی «زیر » این یکی یا آن یکی قرار می گیرند را می توان با مسیرهای زیرزمینی که بسیار قدیمی و گسترده هستند جایگزین نمود. هید س خدای رومی – یونانی  زیرزمین بود و دوزخ مسیحی و چندین سرزمین که پریان ،اجنه و غول ها در آن ساکن بودند.ساکنان کشور تبت افسانه هایی در مورد سرزمینی به نام Shambhala دارند که اساتید ماهر (enlightened adepts)در آن زندگی می کردند این سرزمین در زیر تبت یا جای دیگری در مرکز آسیا واقع شده بود و برخی باور دارند که پادشاه بیست و پنجم آن برای مغلوب ساختن نیروهای شر و بدی خواهد آمد و عصر طلایی را به وجود می آورد.برخی گزارش ها حاکی از آنند که Shambhala یک سرزمین کاملا روحانی و غیرمادی است ، و برخی می گویند که یک سرزمین زیرزمینی به نام آرگاتا وجود دارد و Shambhala پایتخت آن است . یا شاید دو سرزمین جداگانه می باشد که ارواح پلید و شیاطین در هر دو یا یکی از آنها ساکنند.گزارش ها و باور ها گیج کننده و متناقض هستند . نقاش روسی و نیکلاس روریک عارف در اواخر دهه ی ۱۹۲۰ به دنبال Shambhala بودند . ویلیام مایکل مات در » غارهای بزرگ ، دیگ ها و موجودات مخفی » وقایع بی شماری با تکیه بر اسناد خوب در مورد سرزمین های زیرزمینی نوشته است که با موجودات عجیب از این سرزمین ها سرو کار دارد .با نگاه به تصویر کلی ، واضح است که » کوهستان شاستا و زمین نمی توانند توخالی باشند ، اما قله های رفیع و مجزا اغلب صحنه ی وقایع ماوراءالطبیعه و یوفوها هستند به نظر می رسد برخی چیزهای مرموز در زیر پاهای ما رخ می دهند. ما آن را مدیون شک های درست خود هستیم و فکر خود را باز نگه می داریم.

ویلیام بی استکر

نظریه ی زمین تو خالی و پیشگویی Shambhala (Shangri-La ) قسمت سوم

agarta3

آگارتا ، زمین توخالی – جهان زیرزمینی

کلمه ی «آگارتا » منشأ بودایی دارد . که به جهان زیرزمینی یا امپراطوری اطلاق می شود که تمام بودایی های واقعی بسیار به آن معتقدند.آنها همچنین معتقدند که جهان زیرزمینی دارای میلیون ها سکنه و شهر های بسیار می باشد ، استیلای عالی پایتخت جهان زیرزمینی Shambhala است که محل اقامت حاکم عالی می باشد: به وی پادشاه جهان هم می گویند.باور بر آن است که وی به دالای لاما (Dalai Lama) تبت ، که نماینده ی زمینی اوست ،دستور می داد پیام های وی از طریق تونل های مخفی خاصی که جهان زیرزمینی را به تبت متصل می کنند منتقل می شدند.تونل های مرموز مشابه در برزیل هم پیدا شدند.به نظر می رسد برزیل در غرب و تبت در شرق دو قسمت زمین بودند که تماس بین جهان زیرزمینی و جهان سطحی به علت وجود این تونل ها به آسانی مقدور می شد.

agarthamap

نیکلاس روریک ، ادعا داشت که Lhasa ، پایتخت تبت ، با تونل به Shambhala ، پایتخت امپراطوری زیرزمینی آگارتا متصل بودند.ورودی این تونل تحت نگهبانی لاماهایی که به دستور دالای لاما سوگند حفظ آن جهان را از افراد ساکن خارج از آن خورده بودند، بود.تونل مشابهی اتاق های مرموز را در شالوده ی هرم گیزه (pyramid of Gize) به جهان زیرزمینی متصل می کرد ، که با آن فرعون ها با خدایان یا ابرمرد جهان زیرزمینی تماس می گرفتند. مجسمه های غول پیکر مختلفی از خدایان و پادشاهان مصری ، همچون مچسمه های بودای پیدا شده در مشرق زمین ، ابرمرد زیرزمینی را نشان می دهند که برای کمک به نژاد بشری به روی زمین آمدند.آنها به طور کلی بدوت جنسیت هستند. آنها فرستادگان سری آگارتا ، بهشت زیرزمینی هستند که هدف تمام بودایی ها نیل به آن است . سنت ها و آداب بودایی تعیین می کند که آگارتا اولین بار هزاران سال پیش وقتی یک مرد مقدس قبیله ای را که در زیرزمین محو شود هدایت نمود تشکیل شد.به نظر می رسد شبه کلونی ها از آگارتا می آیند ، که بیقراری آنها را در سطح زمین و مسافرت های مکرر آنها برای نیل به خانه ی گمشده شان را بیان می کند.این نوح پیغمبر را به یاد می آورد که یک AtLantean بود و یک گروه سزاوار را قبل از آمدن سیلی که آتلانتیس را غرق نمود نجات داد.

agarta5

باور بر آن است که وی گروهش را به فلات بلند برزیل آورد و آنها در شهرهای زیرزمینی ساکن شدند که با تونل هایی به سطح زمین متصل بود ، تا از مسمومیت حاصل از گرد و غبار رادیواکتیو در نتیجه ی جنگ اتمی AtLantean در امان باشند . تمدن زیرزمینی آگارتا تمدن AtLantean را می نمایاند که درس پوچ بودن جنگ را یاد گرفتند و برای همیشه در وضعیت صلح و آرامش ماندند و در طی هزاران سال پیشرفت های علمی شگفت آوری داشتند که نیروی عقب نشاننده ی هیچ جنگی ، همچون جنگ های موجود در روی زمین ، مانع پیشرفت آنها نشد.تمدن آنها چند هزار ساله است (در حدود گفته می شود حدود ۱۱۵۰۰ سال پیش غرق شد ) ، در حالیکه تمدن ما بسیار جوان فقط چند قرن می باشد . دانش مندان زیرزمینی توانایی اداره ی نیروهای طبیعی را که ما چیزی از آنها نمی دانیم ، همچون بشقاب پرنده ها که با منبع جدید و ناشناخته ی انرژی دقیقتر از انرژی اتمی کار می کنند ، دارند. Ossendowski ادعا می کند که امپراطوری آگارتا متشکل از شبکه ای از شهرهای زیرزمینی هستند که با تونل هایی به هم متصل می باشند و از طریق آنها وسایل و دستگاهها با سرعت شگفت آوری از زیر دریا یا خشکی می گذرند.این افراد تحت سلطه ی مطلوب دولتی با رهبری پادشاه جهان زندگی می کنند آنها نوادگان قاره های گم شده ی Lemuria و آتلانتیس و نژاد اصلی Hyperboreans ،نژاد خدایان می باشند . در طی دوره های تاریخی مختلف ، ابرمردان یا خدایان آگارتی (Agartan) برای تعلیم نژاد بشر و نجات آنها از جنگ ها یا بلایا و ویرانی ها به سطح زمین می آمدند . آمدن بشقاب پرنده ها بلافاصله بعد از اولین انفجار اتمی در هیروشیما چنین بازرسی را نشان می دهد اما این دفعه خداها خودشان در میان افراد ظاهر نشدند ، بلکه آنها مأموران مخفی می فرستادند . حماسه ی هندی «رامایانا» ما را به عنوان یک مأمور مخفی از آگارتا توصیف می کند که با یک وسیله ی هوایی می آیند ، که احتمالا یک بشقاب پرنده بود . یک آیین چینی از معلمان الهی صحبت می کند که سوار بر وسایل هوایی می آیند. به طور مشابه مؤسس سلسله ی اینکا (Inca) ، مانکو کوپاک ، به همان روش آمد. یکی از بزرگترین معلمان آگارتایی) (Aghartan در آمریکا Quetzal Coatl ، پیامبر بزرگ Maya ها ، Aztec ها ، هندی ها و آمریکایی ها به طور کلی در شمال و جنوب آمریکا بود .

agarta6

وی در میان آنها بیگانه ای دبد که از یک نژاد متفاوت می آمد علی رغم سیاه بودن آنها به خاطر عدلش شناخته می شود ؛ بر خلاف آنها بلند بود ؛ و ریش داشت . هندی های مکزیک ، yucatan و گواتمالایی ها مدت ها قبل از آمدن مرد سفید به وی به عنوان یک ناجی احترام می گذاردند . Aztec ها وی را «خدای وفور » و «ستاره ی صبح » نام نهادند . نام وی Quetzal Coatl “» به معنی » مار بالدار » ؛ معلم حکمت و دانایی که  پرواز می کند . وی به دلیل اینکه با وسیله ی هوایی ، شاید همان بشقاب پرنده ، آمد به این نام خوانده شد.احتمالا وی از جهان زیرزمینی آمد ، چون بعد از مدتی که با سرخپوستان زندگی نمود به همان طریق ناپدید شد ؛ و باور بر آن بود که به جهان زیرزمینی بازگشت . Quetzal Coatl به صورت «مردی با ظاهر خوب و موقر ، سفیدپوست و ریش دار با لباس سفید بلند توصیف شده است. به خاطر خوبی و پرهیزگاری اش به وی Huemac هم می گفتند . وی به سرخپوستان طریق پاکدامنی و فضیلت را آموخت و تلاش نمود تا آنها را با دادن شریعت و اندرز جهت بازداشتن از شهوت و تمرین پاکدامنی و عفت نجات دهد. وی درس صلح جویی را به آنها آموخت و خشونت و بی حرمتی را شدیدا محکوم کرد . وی یک رژیم سبزیجات را با ذرت به عنوان یک غذای اصلی ایجاد کرده و روزه داری و بهداشت را آموخت ، طبق نظر باستان شناس اهل جنوب امریکا ، هارولد ویلکینز ، Quetzal Coatl معلم روحی و معنوی ساکنان قدیمی برزیل بود.

مطالب مرتبط

۶۷ دیدگاه‌

  1. هادی گفت:

    ما انسانها بر روی زمین در بعد سوم زندگی میکنیم. برای اینکه بتونیم به مردم آگارتا و یا تلوس که در بعد پنجم زندگی میکنند، بپیوندیم باید بینش، آگاهی، معرفت، عشق، دوستی، محبت و غیره را یاد گرفته و کسب کنیم تا بتوانیم به بعد پنجم عروج پیدا کنیم و این به وسیله تناسخهای مختلف و کسب تجربه به وجود میآید. که در نهایت تمام موجودات در سرتاستر فدارسیون کهکشانی بعد تکامل کامل برای کمک به منبع اصلی انرژی که به نام خداوند شناخته میشود، میپیوندیم.
    کتابهای مایکل نیوتون

  2. راحله گفت:

    سلام منم میخام فقط با اگارتایی ها ارتباط پیدا کنم

  3. محمد گفت:

    خودتون رو خسته نکنید همه ما روح هستیم و مال جهانهای با ارتعاش بالاتر هستیم وشاید هرکدام از ما چند میلیون بار متناسخ شده‌ایم و حالا رسیدیم به این زندگی روح مال جهانی بدون قانون علت و معلول هست بدون مثبت و منفی اگر میخایید به جهان روح برسید باید عمیقا زندگی در لحضه رو یاد بگیریم چون آینده در حال اتفاق خواهد افتاد همه مال جهانهای بهشتی هستیم همه یکی هستیم جرقه‌ای از خدا موجودات پیشرفته‌ای هم که ازش حرف میزنید روزی مثل ما روح‌های بی‌تجربه‌ای بودن که الان به این مرحله رسیده‌اند و میخان به ما کمک کنن همه ما هشیاری یا همون روح هستیم

  4. غیاث گفت:

    توضیحات شما زیبا بود حدس میزدم کسی یا کسانی‌ از جنس خودمون وجود دارند که مارو یاری کنند!!! میشه یه خواهش کنم مدتیه در این زمینه پرسش دارم چطور به جواب برسم

  5. Maxarus گفت:

    من ماکساروس از پلیدین هستم بعد از هزاران سال ما در خال ایجاد دستگاهی هستیم که امواج مغناطیسی مضاعفی رو در کورن های مختصاتی هدف ارسال می‌کند هدف ما تغییر مجدد قطبین زمین و ایجاد تغییرات در ارتعاشات استیبل قبل هست تا رپتایل دیگر نتواند در بدن‌های انسانی خود را حفظ کند و مجبور به رفتن به عمق زمین خواهد شد و در عمق زمین ما با کمک مردم شبکه اگارتا جنگ نهایی را در زیر زمین پیروز خواهیم شد.

    • 313 گفت:

      باعث افتخاره اشناییت ماکساروس استار سیدهای این اطرافم در حال بیدار شدنیم ولی هیچ فرماندهی برای آگاهی بیشتر نداریم از زمان کمی که مانده تا تخلیه میترسم ماموریتمو انجام ندم چون اطلاعی ازش نداریم راهنماییتو احتیاج دارم الف گوش دراز به امید پیروزی نور بر تاریکی

  6. Maxarus گفت:

    من ماکساروس هستم چهارده سال پیش هویت اصلیم توسط سناریوس از پلیدین بهم معرفی شد از اون تاریخ به بعد در اختیار گروه کد فعالیت می‌کنم نژاد انسان خردمند سی هزار سال پیش توسط ما بوجود آمد باقی نژادهای انسانی از بین رفتند ما ابرتمدن های لموریا و اتلانتیس رو برای اونها که از بدو خلقت با تغییرات دی ان ای بوجود آورده بودیم در دامان ما پرورش یافتند تکنولوژی خودمون رو در اختیارشون قرار دادیم همه چیز خوب بود تا این که جنیان همون رپتایل که م که کارگزاران ارکان ها بودند از اوریون آمدند و تفرقه و نفتی و فساد رو در این تمدن ها نشر دادن و اونها رو به جنگ ترتیب کردند اونها زمین رو سی درجه از محل خود منحرف کردند و تغییرات جوی و تکتونیکی شدیدی رو ایجاد کردند که منجر به حوادث نابود کننده بعد از جنگ‌های اتمی بین این دو تمدن شد

  7. Babak گفت:

    درودبرشما لطفا فایل pdf کتاب میراث گمشده اثرگایوارن بالاتر رو برامون بذارید من خیلی دنبالشم باسپاس از شما

  8. فرهاد پاکدل گفت:

    سلام من از کودکی جهان جور دیگه ای میبینم میخواستم ببینم کسی میدونه من چیم یا مشکلم چیه برای اینکه مشکلم بگم یه مثال میزنم . اگه تا حالا عینک واقعیت مجازی زده باشید شما وارد یکی دنیای دیگه ای میشید و جهان رو از یه دوربین می‌بینید چیزی که من میگم اینه که مثل اینکه در خارج از این جهان رو یه عینک این جهان نصب کردن و گذاشتن رو چشمام و یا مثل فیلم های ماتریکس که نعو از ماتریکس خارج میشه و خودشو تو یه محفضه پیدا میکنه منم احساس میکنم ما تو ماتریکس هستیم و یا نمیدونم شاید من یه مشکلی دارم و یا یه چیزی در انتظارم

  9. مهسا گفت:

    سلام خدمت همه
    کاش برای منم اطلاعات بیشتری درین مورد بفرستین
    خیلی علاقمندم.

  10. ماریا گفت:

    مطالب بسیار جالب بود.
    اونقدر در این زمینه تخصص و آگاهی ندارم که نظر بدم ولی بسیار جالب بود و مشتاقم بیشتر بدونم و اینکه شما چطور به این آگاهی رسیدین
    مطمئنا دنیا براتون جلوه ای متفاوت از دیگران داره
    و این جالب و شگفت انگیزه
    برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با شما چه باید کرد؟

  11. سید ابوالفضل حسینی گفت:

    کلا فرازمینی ها یعنی جن و تنها یک سیاره که درون آن انسان باشد وجود دارد زمین همانطور که در قرآن گفته ارض اما در مورد آسمان سماوات و احتمال دیگر می توان به دو قوم یأجوج و ماجوج در اعماق زمین اشاره کرد.

  12. mana گفت:

    سلام ؛ خیلیها دید کامل و کافی از آنچه که پروردگار خالق خلق کرده ندارند و فکر میکنند همه آنچه که او بوجود آورده فقط انسان ، جن و حیوان است .یعنی واقعا پروردگاری که آنها می شناسند و بحثها درباره اش می کنند و خود را عقل کل سوای همه خلایق فرض میکنند این همه ضعیف است و دستش برای خلقت بیشتر بسته و محدود است ؟ نه اینگونه نیست . واقعا اینگونه نیست . خانمها و آقایان ! پروردگار را اینقدر محدود نکنید . او که خودش می گوید وقتی اراده ام بر بودن و خلقت چیزی حتمی شود بگویم باش ، آنی خواهد بود این همه که شما فرضش کرده اید محدود نیست . تمام ان ستاره هایی که شما در آسمان شب می بینید و نمی بینید و از آن خبر ندارید به صورت بالفعل می تواند یک خورشید باشد که سیاراتی مثل کره زمین، به دورش می چرخند . خداوند خودش را پروردگار مغارب و مشارق معرفی میکند . این یعنی چی ؟ یعنی زمینهای بسیاری غیر از این زمینی که ما فکر میکنیم فقط مال ماست و برتر از همه هستیم وجود دارد. و فکر میکنیم که اشرف مخلوقات هستیم در حالیکه پر از کینه و نفرت و دشمنی و غرور و شهوت هستیم . نگویید که اگر بخواهیم میشود . آیا کسی واقعا خواسته ؟ یا میخواهد که باشد ؟ در کهکشان را شیری و منظومه شمسی آن که انسانهای ساکن در کره زمین به آن افتخار میکنند که فقط خورشید آنها وجود دارد و فقط آنها هستند و بس میلیاردها خورشید دیگر وجود دارد که در اطراف آن منظومه های خورشیدی وجود دارد صورتهای فلکی وجود دارد خوشه های ستاره ای هست که همگی آنها ممکن هست که زیست پذیر باشند و سیارات آنها در حوزه کمربند حیات خورشیدش قرار گرفته باشد . به غیر از کهکشان راه شیری که یک منظومه شمسی دارد و ما به آن و زمینش می نازیم ؛ تنها وجود ندارد بلکه میلیاردها کهکشان دیگر وجود دارد که نزدیکترین آنها آندرومدا با یک میلیون سال نوری فاصله هست . واقعا پروردگار پیش خودش چی فکر کرده ؟ اینقدر بیکار بوده فقط نشسته ستاره و کهکشان درست کرده به خاطر انسانهای کره زمین در کهکشان راه شیری از منظومه خورشیدی که آنها اسمش را منظومه شمسی گذاشته اند ؟ حوصله اش سر نمیره از این همه بیجا و اشتباه کاری؟در صورت فلکی ثور از خوشه ستاره ای پروین یا ثریا یا هفت خواهران ، حدودا هفت ستاره وجود دارد که ستاره هفتم آن در بعد نهم کاینات قرار دارد و فقط شعاع نورانی آن در توده ای از ابر دیده میشود . اسم این ستاره تایگا Tayega است . به دور این ستاره نه سیاره می چرخند که چهار سیاره آن مسکونی است . اسم یکی از این سیارات پلیاد است . ساکنین این سیاره مهاجر پذیر پلیدین نامیده میشوند . اینها فرازمینهای خیرخواه و فرشته صفت هستند که عضو فدراسیون کهکشانی نور و روشنایی هستند و بسیار بسیار پیشرفته هستند . به غیر از پلیاد ؛ سیاره های دیگری در کهکشان راه شیری وجود دارد که آنها هم مسکونی هستند مانند آرکتوریوس ، وگا ، سایریوس ، لیریا ، اوریون ، زتا رتیکولی ، سرپو و … حال من نمیدانم با کمبود دانش چرا سعی نمیکنیم سطح آگاهیمان را بالاتر برده و آنگاه ادعا بکنیم ؟ آیا بهتر نیست اگر نمیدانیم واقعا بگوییم که نمیدانیم و به جای مسخره کردن دیگران و نگه داشتن سفت و سخت عقده و کینه و غرور و دشمنی ، با سایرین کمی مهربانتر باشیم ؟ آیا اینگونه بهتر و زیباتر نیست ؟ یا خیلی سخت است و امکان پذیر نیست ؟ واقعا کدامش ؟

    • mana گفت:

      و در مورد آگارتا ، تلوسی ها و لمورینها باید بگویم که اینها با هم در ارتباط هستند و از نژادهای مختلف ساکن کره زمین می باشند منتها در بعد پنجم هستند . در طول تاریخ نازیها و آمریکاییها سعی در تصاحب و به دست آوردن کشتی فضایی و قدرت و دانش از آنها داشته اند اما بعضا متحمل شکستهای بسیار سنگین شده اند . با انفجارهای پی در پی اتمی ، آگارتاییان شروع به نشان دادن خود و کشتیهایشان کردند چون از بی عقلی انسانهای سطح و بعد سومی بسیار متأسف و نگران شده اند . تلوسی ها و لمورینها هم در زیر کوه شستا در کالیفرنیای آمریکا و در بعد پنچم زندگی میکنند . انسانهایی بسیار معنوی و خیرخواه هستند . به ندرت دیده میشوند و یا مداخله ای در جریان زندگی انسانها میکنند . این سه نژاد ، فرازمینی نیستند و از سیارات دیگر نیامده اند و در کره زمین زندگی می کنند و دارای تکنولوژی بسیار پیشرفته ای هستند

  13. خاطره گفت:

    اگارتاها چقدر یارانه می گیرن؟

  14. حامد دوربینی گفت:

    دوستان زمینیه من همه اینها راست هست شما نمیدونید کجاییدو چه کسی هستین کلا شما ۱ درصد دنیا رو هم نمیدونید فعلا

  15. رزیا گفت:

    از نظر من اگارتاییان وجود دارن چرا که در کتاب ژن اینده هم از اونها نام برده شده و هیتلر هم به دنبال برقراری ارتباط با اونها بوده
    اگارتاییان از نژاد اریایی اصیل هستند
    و زمانی که نیبیرو به زمین نزدیک شود اونها هم ظاهر می شن
    و پلیدین ها هم به زمین میان

  16. مهدی کمساری گفت:

    سلام اینا همشون دلیل علمی دارن اما بنظرمن اون سوراخ هامثل تهویه کارمیکنن که وقتی هنوز به نظریه چرت بیگ بنگ اعتقاد داشته باشی همینه فقط اینو بدونین تمام جهان از جنس انرژیه

  17. دانیال گفت:

    توجه*توجه*توجه*
    لطفا این مطلب را تا آخر مطالعه کنین
    با عرض سلام خدمت دوستان عزیز: تمای مطالبی که تحت عنوان فرازمینی ها و موجودات فضایی و خدایان مطرح می شود نام موجودیست مخلوق به نام جن یا همان شیطان که در ادوار مختلف تاریخ سعی در گمراه کردن نوع بشر داشته وبا عناوین مختلف در زمانهای مختلف خود را به شکل خدایان با چهره هایی برافروخته همچون آتش و با آمدن از آسمان به عنوان خدا و در زمان ما خود را به شکل موجوداتی با کله های بزرگ وچشمانی بزرگ به عنوان موجودات فضایی نمایان ساخته و هدف آنها اینست که انسان را گمراه کرده و به پرستش خود وادار کرده و به گمراهی بکشاند و کلیه ی مطالبی که تحت این عناوین مطرح میشود به جهت منحرف کردن فکر شما در مورد چگونگی خلقت توسط خداوند یکتا و امور آفرینش کل هستی بوده اسامی مانند انوک . مردوک . مردوخ .انوخ . نام جن هایی هستند که در زمان های کهن انسان ها را به تباهی کشیده و از آنها بت هایی درست شد و مردم ناآگاه انها را پرستیدند. لات و هبل و عزی نیز نام اجنه هستند که در زمان حضرت محمد توسط مردم ناآگاه و فریب خورده پرستیده میشدند شما تصور میکنین که مردم زمان کهن نادان بوده که سنگ را بپرستند این ها اجنه بودند که آنهار را مجبور میکردند که مجسمه هایی را تحت عنوان خدایان برای یادبود انها درست کرده و افرادی از پیروان و مردم که قادر به دیدن انها نبودند این بت هارا تعظیم و تجلیل کنند و البته این شیاطین دستشان از لحاظ برآوردن بعضی از حوائج مردم باز است و علم زیادی هم دارند چون قدمتشان از ما بالاتر است و کارهای خارق العاده می کردند و مردم را مجذوب خود می ساختند ولی این کارها را برای آن می کردند که آنها را از مسیر اصلی که پرستش ذات یگانه ی خداوند است منحرف کرده و در آخر کار زندگی آنها را تباه کنند و در زمان ما آنها خود را تحت عنوان فرازمینی و موجودات فضایی به ما معرفی میکنند. چون این موضوع برای ما جذاب است و دیگر نمیتوانند مانند زمان های قدیم خود را به عنوان خدایان معرفی کنند چون به دلیل ضعف اعتقادی کسی توجه نمیکند و این موضوع توسط پیروان شیطان یا همان دجال یا فراماسونر و یا شیطان پرستان رواج داده میشود و ان را به زمان قدیم که همان خدایان (شیاطین یا ارواح) متصل کنند تا شما را گمراه کرده که به ذات یگانه خداوند که خالق همه چیز هست شک کرده و برای او شریک قرار دهید در صورتی که این موجودات در خلقت نظام هستی هیچ نقشی نداشته و خود وتمامی اعضای وجودشان اتم به اتم مخلوق خداوند یکتاست. تمامی این اسامی که در بالا آمد رمال ها و فالگیران و کسانیکه با اجنه در ارتباط هستند می دانند از آنها جهت انجام جادوهای خود استفاده میکنند. چنانچه شما همانطور که در کامنت ها میدیدم مانند برخی از دوستان دنبال کتابهایی چون کتاب ممنوعه را بگیریدو به دنبال مراسم ظاهر کردن خدایان (جن) بیوفتین و چنانچه شما به دنبال این مطالب بروید آنها به مقصود خود رسیده و شما “””دری را به سوی آنها باز میکنین که دیگر شما آن در را نخواهید بست””” بلکه انها (جن یا تحت عنوان ارواح یا خدایان ) پس از رساندن آزارهای فروان مانند مولف کتاب ممنوعه که تکه تکه شد در را خواهند بست مثل این که شما در قفس شیر وحشی را باز کنید و وارد قفس شوید و بخواهیدشیر وحشی را کنترل کنین هرگز نخواهید توانست و درآخر تباه خواهید شد.

    • Arashk گفت:

      الله هم بت ماه بوده که در مکه می‌پرسیدند نکنه الله هم جن بوده بنشر من الله هم شیطان هست و مردم را گمراه میکند چون خالق روح ما الله نیست خالق روح ما موناد هست که در ابعاد بالاتر زندگی میکند

  18. بهروز گفت:

    خیلی چیزا عجیبه و دانستنش برای مذهبیون و معتقدین به ادیان سنگین در میاد ولی واقعی هست ! وباید باور کرد

  19. بهروز گفت:

    خیلی چیزا عجیبه و دانستنش برای مذهبیون و معتقدین به ادیان سنگین در میاد ولی واقعی !!

  20. بهروز گفت:

    انسان در باره مطلبی آگاهی نداره ! میبنده اون فک و دهن گشادشو

  21. Parsa گفت:

    جاهل یعنی کسی که نمیدونه چیز بدی نیست منم جاهلم ولی تو ادعای دونستن داری بسیار خطرناکی

  22. roozbeh گفت:

    چقدر نادان و بی سواد و جاهل تو این سایت نظر دادن

    • علی گفت:

      و یکی هم خود شما هستید
      اگه به مطالب سایت علاقه ندارید و ما رو جاهل میدونید پس چرا اومدید به این سایت و نظر هارو می خونید

  23. روزبه گفت:

    چقدر چرت میگید خدایی یعنی از زیر زمین کشیده شد به فضا از قطب جنوب و شمال کشیده شد به مصر واقعا کمی تفکر هم خوبه چقدر ما ادمها جاهل هستیم که دقت به طرز نوشتاری مطلب نمیکنیم بعد نظرم میدیم واقعا به کجا داریم میریم با اینهمه ادم بی سواد و جاهل

  24. رضا گفت:

    این حرفها هیچ منبع قابل قبول علمی ندارد .

    • کامکار گفت:

      درود داداش رضا،یادت باشه که دانش رو هرآنگونه ای که خودشون دوست داشتن و دارن،تو مغزمون می ریزن و خودشونم هر داستانی رو ۱۰ بار نقض و ۱۰ بار رد و ۱۰ بارهم تایید می کنن تا ما نتونیم درست رو از نادرست تشخیص بدیم.از دید من تنها منبع علمی قابل قبول،در درون ما قرار داره و باید به درون خودمون یه سَری بزنیم و در درونمون کنکاش کنیم تا پاسخ درست رو بیابیم.
      ولی تجربه به من ثابت کرده که هرچه را که بیشتر ردش می کنن،حقیقی تر و واقعی تر هستن.
      تا نباشد چیزکی ــــ مردم نگویند چیزها

  25. جواد گفت:

    آگارتا باید همون جن های مسلمان باشند و فرازمینی ها هم همون جن های کافر یا شیاطین. در قرآن هم از جن نامبرده شده و به این نکته اشاره شده که با ظهور پیامبر اسلام حضرت محمد صلی الله علیه وآله راههای استراق سمع و شنود جنیان از آسمان ها بسته شده است.(سوره جن)
    قل اوحی الی انه استمع نفر من الجن.. [۱] بگو به من وحی شده است که جمعی از ((جن) ) به سخنانم گوش فرا داده‌اند، سپس گفته‌اند: ما قرآن عجیبی شنیده ایم!
    وانا کنا نقعد منها مقـعد للسمع فمن یستمع الان یجد له شهابا رصدا. [۲] و اینکه ما پیش از این به استراق سمع در آسمانها می‌نشستیم. اما اکنون هر کس بخواهد استراق سمع کند شهابی را در کمین خود می‌یابد
    در آخر زمان هم دجال که از شیاطین هست ظهور خواهد کرد و دوباره نیروهای حق و باطل در برابر هم صف ارایی خواهند کرد از هر دو گروه جن و انس در دو طرف حضور خواهند داشت ودر نهایت با ظهور امام زمان علیه السلام پیروزی با یاران حق خواهد بود

  26. مردوك گفت:

    این موضوع سالهاست که بر سر زبانهاست و حتی در فیلمی در حالت ایهام به ان اشاره شده، در فیلم ٢٠١٢ که چیزی شبیه به یک زیردریایی وجود دارد که سرمایه داران در ان جا رزرو کردند ودر پایان دنیا در اخر فیلم تنها انها نجات پیدا میکنند ، در دوره برده داری نوین سطح اگاهی ما إنسانها را در پایین ترین سطح نگران داشته اند تا این موضوعات را تخیلی فرض کنیم و مانند آدم اهنی فقط وسیله ای برأی أهداف سرمایه داران باشیم و با إیجاد مذاهب و فرقه های مختلف طبق أصل تئوری توطئه ما إنسانها را به جان هم بیندازند و اولین شرط اگارتا که صلح با هستی است را از ما صلب میکند با تشکر پیروز باشید

  27. مردوك گفت:

    من فکر میکنم یه روزی همه مجبورن برای ادامه زندگی به اونجا برن، چون روی زمین غیر قابل سکونت میشه، و در واقع موضوع بهشت و جهنم هم مربوط به این موضوعه چون همون طور که تو مقاله ذکر شده قسمت های خارج از این شهر زمینی سرشار از مواد مذابه و احتمالا فقط کسانی که مانند ساکنین اگارتا به صلح با هستی رسیده اند حق ورود دارن و مابقی قربانی همین مواد مذاب درون زمین وبیرون(بر اثر فوران اتشفشانها) میشن واین همان اشاره به سوختن در جهنم داره که و اون شهر زیر زمینی اگارتا هم بهشت وعده داده شدست اما رَآه رسیدن به ان برای کسانی میسر است که در صلح با هستی هستند وکمترین اسیب رابه طبیعت واکوسیستم که ما انسانها هم جزری از انیم زده اند وأین یعنی همان گفتار نیک کردار نیک پندار نیک

  28. مردوك گفت:

    من فکر میکنم یه روزی همه مجبورن برای ادامه زندگی به اونجا برن، چون روی زمین غیر قابل سکونت میشه، و در واقع موضوع بهشاشه و جهنم هم مربوط به این موضوعه چون همون طور که تو مقاله ذکر شده قسمت های خارج از این باشا زمینی سرشار از مواد مذابه و احتمالا فقط کسانی که مانند ساکنین اگارتا به سلح با هستی رسیده اند حق ورود دارن و مابقی قربانی همین مواد مذاب درون زمین وبیرون(بر اثر فوران اتشفشانها) میسون واین همان اشاره به سوختن در جهنم داره که و اون شهر زیر زمینی اگارتا هم بهشت وعده داده شدست اما رَآه رسیدن به ان برای کسانی میسر است که در صلح با هستی هستند وکمترین اسیب رابه طبیعت واکوسیستم که ما انسانها هم جزری از انیم زده اند وأین یعنی همان گفتار نیک کردار نیک پندار نیک

  29. حمید گفت:

    برادران اگارتایی ما هزاران سال است که در حفره های عمیق قطب جنوب یا همون انتارتیکا زندگی میکنن انها اگر نبودند نژاد بشر هزاران سال پیش از بین میرفت انها بودن که ما رو از دست خدایان فرازمینی مصریان باستان نجات دادن و جنگ بزرگی بین تمدن صلح طلب اگارتا و موجودات خبیث میان بعدی و فرازمینهای شروری که از صورت فلکی شکارچی به زمین اومدن درگرفت و از انجایی که جنگ بین ۲ ابر قدرت چیزی بجز نابودی نبود برادران اگارتایی ما بخاطر نجات نژاد ما و زمین با انها صلح کردند و مرمان با استادان بزرگ متافزیک و تمدن اگارتا کرم چاله های زمان و مکان رو که موجودات خبیث به وسیله اون به زمین میرسیدن رو بستند و ما رو نجات دادند متاسفانه طی پنجاه سال گذشته فرقه های مخفی دنیا که سیاستمدارهای کثیفی مثل ملکه انگلیس و واتیکان جز اصلی اون هستند باز شده و اونها بعد از چند هزار سال بر روی زمین امدن چرچیل و فرقه شیطانیش این کار رو کردند و نشانه های اون افزایش بی سابقه یوفو ها هستند تمدن اگارتا به دولتهای جان پیام داد که نگذارید تاریکی قدرت بگیرد اما انجمن های مخفی ملکه انگلیس خبیث به برادران اگارتایی ما بی اعتنایی کردند چون خدایان مصری برنامه ای راه اندازی کردند که دولتهای زمینی به تمدن اگارتا جنگ براه بیندازند دولت ها در مقابل تمدن اگارتا هیچ قدرت و شانسی ندارن چون اگارتا هزاران سال از نظر تمدن و علم و عرفان از ما جلوترن اما فرازمینیهای خبیث منتظر جنگ دولت های بی خرد ما هستند که خود را حامی ما معرفی و تمدن صلح طلب اگارتا به خاطر نجات زمین و نابود نشدنش از زمین بروند وای بحال ما اگر بروند باز هم برده داری باز هم غارت منابع زمین باز هم قربانی شدن زنان و بچه ها عزیزانم اینهای که گفتم نه داستانه نه افسانه این واقعیت تلخ در حال وقوع هست اگر زمانش رسید با هم متحد شدن بر علیه فرازمینیهای متخاصم صورت فلکی شکارچی و کمک به برادران اگارتا و جادوگران نیک سرشت دنیا ما هستش که هزاران سال از ما حمایت کردند.

    • korosh گفت:

      سلام اینکه چقد این حدسیات درست هست یانه خدا عالمه ما هنوز به علم واقعش نرسیدیم اینکه دنیا داره رهبری میشه شکی نیست حال چه کسی یا چه کسانی این کار را میکنند میشه اشاره شمارو محتمل دونست اما همه اتفاقات برای نابودی انکار خدا انجام میشه کهدجای خدا را با جای خداهای دیگه عوض کنن تا به هدفشون که اونم غیر از انکار خدا نیست برسن

    • Boda گفت:

      اینهمه اطلاعات رو ازکجا داری وچقدر مطمئنی که صحت داره میتونم باهات صحبت کنم مهمه

    • جاوید گفت:

      دوست عزیز از صحبت های شما لذت بردم

    • جاوید گفت:

      از سخنان شما لذت بردم امکان توضیح بیشتر دارید ؟

      • حسن حداوند گفت:

        بسم الله الرحمن الرحیم
        نزد اهل عرفان
        ب بهای خداست
        سین سنای خداست
        و
        میم مُلکِ خداست

        دنیا بنام خدا خوش است و
        عقبا به عفو

    • یاس گفت:

      آره اما اول دانشتو بکار بگیر برادران آگارتایی ؟یه مشکل بزرگ داریم این ک شما آقایون فک میکنید جنس شما برتری داره و زنا رو فقط … خواهشا تموم کنید دیگه خجالت آوره آگارتاییا فقط مرد نیستن درست کن جملتو این عربای …. واقعا با خزعبلاتشون دارن دنیا رو به گ. میدن طوری ک حضرت علی از دست این قوم نادان به حدی رسیده بود ک تو چاه گریه میکرد ?

    • مبین گفت:

      اظهارات شما درسته ولی اسم اون فرقه سیاستمدارانی که در برابر آگارتا زمینی هستند فرقه ایلومیناته که همان فرازمینی ها در زمان های خیلی قبل هستند میخوان نسل آگارتا را نابود کنن سیاستمدارانی که گفتین درست ولی ثروتمندان مثل ایران ماسک و از همه مهم تر عروسک های خیم شب بازیشون همان بازیگران و هنرمندان هالیوودن

      • Aaa گفت:

        از شما دعوت میکنم کتاب گمشده انکی را با دقت بخوانید
        آنها نژاد دورگه انسان-آنوناکی ساختند اما چه اتفاقی افتاد؟ موجود دورگه کم کم به شکل انسانی بازگشت. چرا؟ چون فقط نیمی از DNA منتقل می شود و مابقی DNA توسط روح ایجاد می شود و انسان قوی ترین روح جهان را داراست
        دانشمندان آنوناکی به قدری از خرد آداپا متعجب شدند که آن را نزد آنو (خدا و فرمانروای خود) فرستادند
        آنها از این تعجب کردند که چگونه یک دورگه جوان می تواند علمی را داشته باشد که آنوناکی ها بعد از هزاران سال به دست می آوردند
        بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند
        بله عزیزان روح تمامی انسانها به هم متصل است و وقتی وارد ابعاد بالاتر شویم می توانیم به هم متصل شویم. روح ما گذشته را به یاد خواهد آورد و انرژی تمام کیهان در دستان ما خواهد بود. تا قبل از ورود انسان به بعد عشق آزاد شدن این نیرو خطرناک خواهد بود
        و ممکن است از تعادل خارج شده و تصمیم بگیریم خوبی یا بدی را از بین ببریم
        اما در بعد عشق ما به موجودات شرور هم عشق می ورزیم و صلح را در گیتی حاکم خواهیم کرد
        واقعیت این است که موجودات خیر و شر همیشه در جنگ بوده اند و این جنگ درون ما هم وجود دارد. وقتی بتوانیم عشق را درک کنیم می توانیم این جنگ را خاتمه دهیم

    • جواد گفت:

      آگارتا باید همون جن های مسلمان باشند و فرازمینی ها هم همون جن های کافر یا شیاطین، در قران هم از جن نامبرده شده و به این نکته اشاره شده که با ظهور پیامبر راههای استراق سمع و شنودجنیان از آسمان بسته شده است (سوره جن)قل اوحی الی انه استمع نفر من الجن.. [۱] بگو به من وحی شده است که جمعی از ((جن) ) به سخنانم گوش فرا داده‌اند، سپس گفته‌اند: ما قرآن عجیبی شنیده ایم!
      وانا کنا نقعد منها مقـعد للسمع فمن یستمع الان یجد له شهابا رصدا. [۲] و اینکه ما پیش از این به استراق سمع در آسمانها می‌نشستیم. اما اکنون هر کس بخواهد استراق سمع کند شهابی را در کمین خود می‌یابد

    • امیر گفت:

      چه باحال چه جالب چه چیز های باورنکردنی ببخشید شما اگارتی هستید که اینقدر اطلاعات در موردشون داری اصلا وجود دارن چرا خودشون رو از دید مردم پنهان کردن

    • حمیدرضا گفت:

      داداش شمارتو بهم بده من خیلی دوست دارم با کسی مثل تو درارتباط باشم

    • Zeinab گفت:

      ایکاش میشد مطالب بیشتری در این باره خوند میشه لطفاً یه منبع معرفی کنید؟!

  30. آراد گفت:

    بسیار عالی

  31. Javid King گفت:

    اگه کسی پایه اس بیایید بریم پیداشون کنیم.

  32. رز گفت:

    خیلی چیزاست که ماها نمبدونیم ولی من سوالم اینه چطوری زیر زمین زندگی می کنند؟و حتی من خوندم موجوداتی که منقرض شدن انجا هستند .ادم ها و حیوانات غول پیکر.انا چطوری اخه؟؟؟

  33. بردیا گفت:

    وجود دارند آگارتاها چیزهایی هست که آدم باور نمیکنه اما آگارتا هست و ی روز باهاشون ارتباط برقرار میکنم چون خیلی علاقه دارم به این کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *