آیا آنوناکی می‌تواند به زبان ما حرف بزند یا بفهمد ؟

تمامی زبان‌هایی که ما روی زمین با آن ها حرف می‌زنیم مستقیماً از زبان های فرازمینی مشتق شده‌اند و تمام زبان‌های زمینی از الفبای فینیقی نشأت‌گرفته‌اند . بسیاری از زبان دانهای فنیقی و آفرینندگان الفبای اولیه‌شان بسیاری از لغات و اصطلاحات را از طبقه والاتری از آنوناکی اقتباس کرده‌اند .annunaki-2

متون و اشعار فنیقی باستان که روی الواح حک‌شده و در Tyre ، Sidon ، Ugarit ،Amrit و جزیره Arwad پیداشده‌اند به نمادها و عبارت‌هایی اشاره می‌کنند که از زبان نوشتاری که به طبقه والاتری از آنوناکی مربوط می‌شود اقتباس‌شده‌اند .
نخستین نژادی که به شکل ژنتیکی آفریده‌شده بود حرف نمی‌زد و مفهوم زبان به‌طورکلی برای این نوع از انسان‌ها ناشناخته بود . هزاران سال بعد آنوناکی به نژاد جدیدی از انسان‌ها چگونه حرف زدن و خواندن و نوشتن را آموخت و اسماء و صفات سری پرقدرت Baalshalimroot را برای آن ها فاش کرد .

به آن ها آموختند که نباید از این عبارت‌ها برای اهداف نادرست استفاده شود ؛ به‌ویژه اینکه عبارت Baalazamhour-Il نباید تلفظ شده یا نوشته شود . بعدها عبرانی ها این دستورالعمل را به کار گرفته و تلفظ عبارتی که نام خدا تلقی می‌شد را ممنوع کردند . زبان آنوناکی به فنیقی‌های اولیه ، کسانی که در شهرهای باستانی Tyre, Sidon, Byblos, Afka و Batroun زندگی می‌کردند آموخته شد . بنابراین الفبای فنیقی از الفبای آنوناکی اقتباس‌شده . اسماء و صفات هفتگانه رهبر بزرگ آنوناکی طی یک مراسم آئینی در Tyre به فنیقی‌ها عطا شد .

فرازمینی ها می‌توانند بسیاری از زبان‌ها را بفهمند و صحبت کنند و این شامل زبان‌های ما هم می‌شود . آن ها با استفاده از فرمول‌های ریاضی و ارزش‌های عددی لغات و جملات را شبیه‌سازی و محاسبه می‌کنند . برخی از فرازمینی ها توانایی تارهای صوتی‌شان محدودشده اما آن ها با وارونه کردن و چرخش دوباره ارتعاش‌ها و صداها خیلی سریع می‌توانند توانایی‌های صوتی بیشتری کسب کنند .

برخلاف گفته‌ها و القاء رسانه‌ها فرازمینی های ابعاد بالاتر شبیه ماشین‌های کامپیوتری حرف نمی‌زنند . آنها زبان خودشان را دارند و با حافظه خاص فضایی‌شان می‌توانند تمامی زبان‌های روی زمین را در چشم بر هم زدنی جذب و شبیه‌سازی کنند .
در ابتدا صدای یک بیگانه از بعدی بالاتر شبیه نوار قدیمی است که روی دور تند در حال پخش باشد ، جیغ‌جیغو و خراشیده . سپس صدا تنظیم و تعدیل می‌شود و به شکل صدای معمولی انسان درمی‌آید . یک‌صدای انسانی بسیار مطبوع و خوش‌آیند . به علت محدودیت تارهای صوتی‌شان بسیاری از حروف الفباء آنوناکی را نمی‌توان به زبان‌های غربی تلفظ کرد .

دانشمندان طراز اول آمریکایی که در پایگاه‌های نظامی سری و آزمایشگاه‌های بیگانه بر زمین کارمی‌کنند فرهنگ لغات فرازمینی در اختیاردارند که مرتب به آن رجوع می‌کنند . در این فرهنگ لغات یا واژه‌نامه شما می‌توانید متوجه تغییرات نمادهای فنیقی و سومری شوید . برخی از حروف معرف نمادها و محاسبه‌های نجومی و دریانوردی هستند . این حقیقت که آمریکایی‌ها هنوز از زبان فرازمینی استفاده می‌کنند باید برای متقاعد کردن شما کافی باشد که ایالات‌متحده با فرازمینی ها و تبارهای به‌جای مانده از ZetaReticuli در ارتباط است و آنها در میان ما زندگی می‌کنند وگرنه چرا کسی باید به خود زحمت بدهد و زبانی را بیاموزد که با آن نمی‌شود باکسانی که با آن زبان حرف نمی‌زنند و نمی‌نویسند ارتباط برقرار کرد ؟

روی بعضی از اعلامیه‌ها و بخشنامه‌های واحدهای نظامی که در آزمایشگاه‌های زیرزمینی سری ضد جاذبه در ایالات‌متحده استفاده می‌شدند تعدادی حروف را از » انوما الیش » سومری‌ها ( الواحی که حاوی حماسه خلقت سومری‌ها هستند ) قرض گرفته بودند و این حروف مرتب در گوشه سمت راست بخش فوقانی هر سند ظاهرمی‌شدند . در دهه هشتاد ، نسخه آمریکایی شده‌ای جایگزین این نمادهای سومری شد . یک کارمند نظامی عادی در دیگر پایگاه‌های نظامی آمریکا در مکزیک ، استرالیا وزیر آب در اقیانوس آرام از فرهنگ لغات فرازمینی استفاده نمی‌کند .

زبان‌اصلی آنوناکی هنوز دست‌نخورده و صدمه ندیده باقی‌مانده و استفاده از آن بین دانشمندان و محققان طراز اول آمریکایی که در پایگاه‌های نظامی سری مشترک آمریکایی – بیگانه در ایالات‌متحده و مکزیک کار می‌کنند رایج است . نخستین تلاش‌ها در ۱۹۴۷ صورت گرفت که طی آن زبان شناسان آمریکایی که قبلاً در OSS کار می‌کردند کشف رمز زبان آنوناکی را شروع کردند . سعی‌شان بر این بود که آن را با الفبای سومری ،عبری ، ارمنی و فنیقی که مستقیماً از زبان نوشتاری آنوناکی مشتق شده‌اند مقایسه کنند .
مشکلی که با آن روبرو بودند و نمی‌توانستند حلش کنند نمادهای هندسی بود که در متون نوشتاری آنوناکی استفاده‌شده بود . اما در ۱۹۵۶ آنها این معما را حل کردند . این اشکال هندسی حاوی راز بزرگی در خصوص ِ تکنولوژی پیشرفته بیگانه بودند که برای اهداف سودمند و صلح‌آمیز استفاده می‌شد . بخش اطلاعات ارتش و آنچه از گروه دکتر فرمی در لوس آلاموس باقی‌مانده بود قصدشان استفاده از این تکنولوژی بیگانه برای اهداف نظامی بود .
آنوناکی به‌طورکلی دو قالب زبانی دارد :
یکی گفتاری و دیگری نوشتاری . زبان شفاهی‌شان را به‌راحتی می‌توان آموخت و زبانی است که این موجودات در سطح عمومی بین خودشان استفاده می‌کنند .
از زبان نوشتاری به شکل انحصاری در کتاب‌ها استفاده می‌شود و شامل بیست‌وشش حرف است . هفت تای این حروف معرف سیاره‌هایی هستند که سیاره‌شان را احاطه کرده‌اند .

پاورقی :

Zeta Reticuli : یک ستاره دوتایی در صورت فلکی Reticulum یا تور است .
ستارهٔ دوتایی به دو ستاره گفته می‌شود که به هم نزدیک هستند و به دور مرکز ثقلشان گردش می‌کنند. به ستارهٔ کوچک‌تر ستارهٔ همدم گفته می‌شود.
Oss : Office of Strategic Services / اداره خدمات استراتژیک که درواقع پیش از شکل‌گیری سازمان سیا به‌عنوان سازمان جاسوسی ایالات‌متحده طی جنگ جهانی دوم فعالیت می‌کرد .

انریکو فرمی :

فیزیکدان آمریکایی ایتالیایی الاصل است. او شهرتش را بیشتر مدیون زحمت‌هایش در موضوع واپاشی بتا، طراحی اولین رآکتور هسته‌ای و همچنین گسترش نظریه کوانتومی می‌باشد. فرمی سال ۱۹۳۸ موفق به دریافت جایزه نوبل فیزیک شد که در رابطه با کارهایش در مورد رادیواکتیوی انجام داده بود. وی یکی از بزرگ‌ترین فیزیکدانان هسته‌ای قرن بیستم به شمار می‌رود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *