آیا خورشید مسکونی است ؟

تصاویر گرفته شده از خورشید وسیله هایی را نشان می‌دهد که بیرون از آن در حال عبور و مرور به داخل آن هستند یا بیرون می آیند .
شکل ظاهری این وسیله ها با تصاویر باستانی حکاکی شده روی تخته سنگ ها از وسیله های پرنده باستانی که در اختیار رب نوع های بزرگ جهان بوده هماهنگی دارد .
آیا خدایان باستانی از خورشید به زمین می امدند زیرا جملاتی از گذشته گان به میان امده است که می گفتند خدایان از ستاره ها به زمین می امدند چرا انها باید از کلمه ستاره استفاده کنند و نامی از سیارات نزدیک تر به زمین نبردن و تنها ستاره به ما خورشید است و جالب اینجاست که بدانید در تمام تمدن ها اشاره به نام خدای خورشید شده است .
اگر این نظریه درست باشد خورشید دارای هسته ای جامد است و مواد مذاب به دور ان یعنی روی پوسته در گردش است دقیقا برعکس شرایط زمین که هسته ای فعال و مذاب دارد و زندگی روی پوسته زمین در جریان است ، در خورشید حیات در مرکز ان در جریان است و این موجودات با این سفینه های فوق پیشرفته که با انها حرکت می کنند توانستند خود را با فرمول و ساختار خورشید هماهنگ کنند یا تطبیق دهند و روی مواد مذاب تأثیراتی بگذارند که یا کنار رفته و یا اینکه به سفینه فضایی اثر حرارتی ایجاد نکند تا انها بتوانند به راحتی از ان عبور کنند .
۲- حال چرا خورشید را برای سکونت انتخاب کرده اند ؟ زیرا دارای منبع انرژی بی حد است و همان خورشید مانند یک سپر دفاعی در برابر هر تجاوز یا سلاحی از انها محافظت می کند زیرا حرارتی که ایجاد می کند میتواند خیلی قبل از رسیدن سلاح یا وسیله ای ان را در فاصله دور نابود کند .

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. مفرد گفت:

    خورشید مسکونی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *