ارتباط با فضاپیمای بیگانه

گزارش عجیب مجله برزیلی از اتفاق حیرت انگیز در جریان اقامت فضانوردان در فضاپیمای سالیوت ۶…. ۴ روز ارتباط با فضاپیمای بیگانه.

در سال ۱۹۸۴ یک مجله برزیلی بنام مانچیته گزارش عجیبی از ماجرایی در شوروی را منتشر نمود که به یک مورد عجیب در دوران اقامت فضانوردان روس در فضاپیمای سالیوت ۶ اشاره داشت .اما ماجرا بنابر گزارش مجله برزیلی از این قرار است: ۱۸ ماه ژوئن ۱۹۸۱ ،کمیته برنامه ریزی دولت در شوروی سابق خواهان برگزاری کنفرانسی فوق العاده با حضور یوفولوژیست ها ،فضانوردان و مقامات دولتی و افسران رده بالای ارتشی گردید.برگزار کننده این کنفرانس رئیس برنامه فضایی شوروی بنام تیموفیویک بریگومی و در کنار او فضانوردی بنام ولادیمیر کوالیونوک که با یک فضانورد دیگر مجموعا ۷۶ روز در مدار زمین در فضاپیمای سالیوت ۶ بسر بردند،بود. در این کنفرانس موضوعی افشا گردید که جهان را تکان داد و آن جریان یک ارتباط از نوع دوم بود که اجازه نیافت تبدیل به ارتباطی از نوع سوم شود زیرا مرکز کنترل اجازه اینکار را نداد.ماجرا از این قرار بود که فضاپیمای سالیوت ۶ ،چهار روز کامل با یک فضاپیمای بیگانه ارتباط برقرار ساخت و همراه با همدیگر بدور زمین گردیدند. در فضا پیمای روس دو فضانورد بنام های ولادیمیر کوالیونوک و ویکتور ساوینیک و در فضا پیمای بیگانه سه موجود فرازمینی وجود داشتند.

شکل فضاپیمای بیگانه بنابر اظهارات فضانوردان روس شکل کروی داشت.فضانوردان بعد از رویت فضاپیمای بیگانه تلاش کردند با آن ارتباط برقرار نمایند که در ابتدا سعی کردند تا با انداختن فلش های نور بشکل کدهای مورس ارتباط برقرار نمایند که موفقیت آمیز نبود ولی نهایتا توانستند با پیغام های ریاضیاتی ارتباط را برقرار نمایند.اما موجودات فرازمینی چه شکلی بودند ؟ بنابر اظهارات فضانوردان انها شبیه انسان بودند اما با تفاوت هایی انها را چنین توصیف نموده بودند: انها از هلمت های نوری استفاده می کردند، چیزی شبیه روسری چسبان ،ابروهای ضخیم و بلندی داشتند،بینی باریک و صافی داشتند.تقریبا مانند مجسمه های یونانی بودند.اما چیزی که فضانوردان را خیلی تحت تاثیر قرار داده بود چشمان شان بود.چشمانی بزرگ و آبی دو برابر چشم انسان.انگار بر روی صورت شان فیکس شده بود و هیچ احساسی در صورت شان دیده نمی شد و همچنین هیچ عضله ای در صورت شان حرکت نمی کرد دقیقا مانند صورت ربات بود. جالب اینجاست که تمام این وقایع فیلمبرداری شده بود و تصاویر فراوانی از انها توسط فضانوردان گرفته شده بود که در کنفرانس نمایش داده شد اما هرگز بصورت عمومی منتشر نگردید و بصورت فوق محرمانه طبقه بندی گردید ،حتی امروزه مطمئنا در جایی در تحت تدابیر امنیتی نگهداری می شود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *