ارتباط تمدن سرخپوستی مایاها با فرازمینی ها از کتاب النا دانان

مایا

ارتباط مایاها با فرازمینیان

 

در رابطه با ارتباط تمدن مایا با فرازمینیان تحقیقات زیادی انجام شده و آثار و اشیای باستانی به جای مانده از این قوم در این زمینه الهام‌بخش و تا حد زیادی روشنگر بوده‌اند.

اما در کتاب «هدیه‌ای از ستارگان: تماسهایی با فرازمینیان و راهنمای نژادهای بیگانه»، النا دانان به بررسی ده‌ها نژاد فرازمینی می‌پردازد و در این راه از برخی منابع مرتبط با سازمان جاسوسی روسیه و نیز از منابع دیگر از جمله چنلینگ بهره گرفته است.

متن زیر از این کتاب انتخاب شده است زیرا مسائلی را در ارتباط با قوم مایا مطرح می‌سازد که با برخی منابع دیگر در حوزه ارتباط مایاها با فرازمینیان همخوانی دارد:

 

RAMAY (Naacals)

فرازمینیان «رامایی» از سیستم دوستاره‌ای کاپلا در صورت فلکی اوریگا هستند و نام جهانشان «راما» است. آنها کوتاه قامت و درشت هستند، با صورت بزرگ و جمجمه‌های کشیده. صورت‌های آنها شباهتی به انسانهای آمریکای جنوبی در ترا (زمین) دارد، اما بینی های کوچکتری دارند. چشمانشان سیاه، قهوه‌ای و یا توسی سیر است و کشیده و باریک است، و گوشهایشان اندکی نوک تیز است.

رامایی‌ها از زمانهای بسیار دور بر زمین بوده‌اند و زمانی که سلوسی‌ها موقتا بر زمین مسلط شدند، و قدرت آتلانتیس را تحکیم و تثبیت کردند، رامایی‌ها، «ناکال‌ها» و یا «برادران ستاره» خوانده می‌شدند، گرچه از تمکین به سلسله‌مراتب قدرت سلوسی‌ها امتناع کردند و امپراتوری Yu را تشکیل دادند و انتخاب کردند که به زیر زمین بروند. آنها در قاره آمریکای جنوبی و مرکزی ساکن شدند و در آغاز و شکل‌گیری تمدن مایا ایفای نقش کردند.

این نژاد که بسیار در علوم مختلف پیشرفته هستند به قوم مایا مسائل زیادی را درباره نجوم و زمان آموزش دادند، و سپس زمانی که تمدن مایا در اوج قرار داشت، زمین را ترک کردند. اما علی‌رغم همه دانشی که به مایاها داده بودند، هیچ چیز نمی‌تواند توسعه خرد را زودتر از موعد بر آورده سازد، و پس از خروج رامایی‌ها، مردمان مایا شروع کردند به انجام قربانی خون به نام رامایی‌ها، و دچار خرافات شدند و آنها را تا مقام خدایان بالا بردند‌.

رامایی‌ها به فدراسیون کهکشانی دنیاها پیوستند و اکنون هنوز هم زمین را ملاقات می‌کنند، البته گهگاه و در چارچوب برنامه‌های نظارتی و حفاظتی. یاد آنها به وسیله اسطوره‌ها و فولکلور محلی حفظ شده است و منشأ آنها نیز فراموش نشده است، همانطور که ساختمان‌های باستانی ۲۲۸۰ ساله که به شکل عمودی با طلوع ستاره کاپلا همسو هستند خانه آنها را نشان می‌دهند. رامایی‌ها از فناوری سفر میان-بعدی و ترنس-کرواچور برخوردارند. سفینه‌های آنها ظاهری فلزی دارند و نقره‌ای رنگ و درخشان هستند.

 

منبع :

? کتاب «هدیه‌ای از ستارگان: تماسهایی با فرازمینیان و راهنمای نژادهای بیگانه»

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *