ارسال رویدادهای نو کسب و کار با روشی نوین

چگونه بهتر و بیشتر دیده شویم

یکی از مهمترین بخشهای بازاریابی به روشها و سبکهای ختلف  که در دستور کار همیشگی ما است بزرگتر و در مقام بالا و در حجم و ظرفیت بیشتر دیده شدن است البته واضح است که فقط دیده شدن هم موثر نیست تاثیر گذاری این دیده شدن هم بسیار بسیار مهم است شما هم اگر می خواهید با روشهای نوین کسب و کارها و تولیدات و خدمات خود را به همه و همه با روشهای نوین روز دنیا ارائه دهید لطفا مارا تا پایان دنبال فرمائید.
اری شما می توانید خدمات و تولیداتان را در دسترس بیش از یک میلیون نفر خواننده و شنونده مشتاق قرار دهید راهی نو وبدیع که اعتبار شما را چند برابر می کند و این راه جدید نفوذ شرکتهای بزرگ و پیش رویی مثل اپل مایکروسافت و دل و فیس بوک و…. را هموار نمود تا به وضعیت کنونی دست پیدا کنند.

آری رویکرد این روش تلفیق روشهای نوین روز جهان با رویکرد روابط عمومی است امروزه روابط عمومی را هنر هشتم و دست آورد قرن بیستم می دانند.اما به راستی روابط عمومى چیست؟

روابط عمومی یا public Relations است که در ادبیات عرب (العلاقات العامه)  نیز ترجمه شده است. باید بدانید که روابط عمومى پلی قوی و بزرگ  است میان یک سازمان و مخاطبان آن و عملى ممتد، مداوم و طرح ریزى شده ، که از طریق آن افراد و سازمان ها مى کوشند تا تفاهم و پشتیبانى کسانى را که با آنها سرو کار دارند و برای توسعه شان اهمیت دارند ، را به دست آورند.

اری تقریباً هر سازمانی که با افکار عمومی سر و کار دارد و نیازمند تصویر روشنی از خود نزد آن است، روابط عمومی را به خدمت می‌گیرد ، آنها می دانند که چطور به شکلی شفاف بنویسند، صحبت کنند و با تجزیه و تحلیل امور مبتلابه سازمان و موسسه خود به رفع و رجوع مسائل بپردازند.

روابط عمومی برای بلندمدت برنامه‌ریزی می‌کند و با صبر وحوصله و اختصاص زمان به مشتری برای فکر کردن و نیز همین زمان برای شرکت در جهت جلب رضایت هرچه بیشتر مشتری و ارائه خدمات بهتر سعی در دائمی کردن مشتریان و مخاطبان شرکت دارد.

ارائه چهره واقعی و شفاف شرکت به مشتریان، از وظایف مهم روابط عمومی است و اگر این درک بوجود آید که مشتریان صاحبان اصلی شرکت هستند و بدون وجود آنها شرکت وسود دهی معنی نخواهد داشت در می‌یابیم که باید به روابط عمومی حرفه‌ای به دیده یک عنصر و یک لازمه در هر سازمانی نگریسته شود.

بازگو کردن واقعیت‌های سازمان‌ها برای مشتریان و حد این شفاف سازی دغدغه اصلی روابط عمومی‌ها است چرا که آنجا که پای بازگو کردن اسرار سازمان در میان است میان حقوق مشتری و اسرار سازمان باید به بهترین نحو توازن برقرار کرد.

ساختن چهره‌ای مناسب از سازمان در میان مردم و مخاطبان اصلی سازمان یا شرکت و نیز مطرح کردن نام یا برند در بین این همه سازمان و شرکت که روزانه به تعداد آنها افزوده می‌شود، کاری است که تنها یک روابط عمومی حرفه‌ای و آگاه از عهده آن بر می‌آید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *