اسرار اولین اثر ملی سرخپوستان امریکا, برج شیطان را به مرکز توجه جستجوگران یوفو تبدیل می کند.

محققین یوفو میگویند:این بنای یادبود با معما پیچیده شده است.

برج شیطان از زمانیکه  استیون اسپیلبرک(فیلم ساز معروف) لوکیشن فیلم معروف خود(برخورد نزدیک از نوع سوم) را در سال ۱۹۷۷ در این منطقه فیلم برداری کرد به معروفیت رسید. مردم منطقه های sundance,wyoming  میگویند که آن یک  جور مکان اسرار امیز است  که به وسیله سنگ یکپارچه به طول ۹۰۰ (فوت) بر فراز یک زمین لم یزرع  بر افراشته شده و بی درنگ یاد اور رئیس جمهور طرفدار یوفو (تدی روزولت) است که این مکان را اولین بنای یاد بود ملی در سال ۱۹۰۶ اعلام کرد. در اطراف برج شیطان  ۲ جور علامت موجود است  یکی از این علامات به بازدید کنندکان درباره میراث امریکاییان بومی است که یاد اور می شود که این برج بوسیله بومیان و حتی دیگر مردم مقدس شمرده میشودودیگری علامت کوچکتر که از فلز ساخته شده .دکتر j. allen hynek  اظهار داشته که او باور دارد که برج شیطان بوسیله موجودات بیگانه در طی قرنها مورد بازدید قرار گرفته است.

ساکنان محل:برج شیطان به عنوان یک برج دیدبانی برای ناوگان یوفو مورد استفاده قرار می گیرد.

3364902145_dff6161a96

جالب است که بدانیم که یکی از اولین عکسهای برج شیطان(از سال ۱۹۰۰مقاله وعکس) یکی از اولین عکسهای یوفو هم هست. Eliza whittier یکی از ساکنان sudance  باور دارد که این عکس  اولین عکس رسمی از یوفو است که در نزدیک نوک قله شیطان گرفته شده. همچنین او معتقد است که برج شیطان از قدیم بازدید کنندگان را از همه جای دنیا به اینجا جذب میکندو همچنین میگوید:ما نمیدانیم که بدلیل۱۰۵ سالگرد این بنای یادبود ویا  بدلیل فرا خوان فیلم(برخورد نزدیک) بوده اما خوشحالیم که در این منطقه شغل زیادی ایجاد کرده.

علاوه بر این در فیلم (پال) ویژگیهای برج شیطان به عنوان (یک مکان اسرار امیز که باید ببینی) برای طرفداران یوفو و دیگران که به مدت طولانی(بودن در حضور نیاکان)را باور دارند به عنوان یک افسانه محلی درsundance وسرزمینهای اطراف گزارش شده.

بعلاوه برج شیطان که(Lakota Sioux) هم نامیده میشود که در ترجمه به عنوان(مکان ارواح) وبرج(خدای بد) و حتی (مکان خرسها) هم گفته میشود.   الیزا که بمدت ۲۰ سال است در این مکان زندگی میکند میگوید که بدون شک یک مکان اسرار امیز و شبح وار است که از ترس یخ میکنی. و همچنین میگوید :حتی وقتی که توریستها دیدن  پدیده های نورانی را گزارش میکنند و حتی وقتی یوفو اطراف نوک برج  پرواز می کند به کار و کسب ما صدمه نمی زند.

400px-A_Yool_DevilsTower_04Sep03_exif

برج شیطان و یک (ارتباط عجیب)برای پروفسور j.allen hynek

دکتر الن هاینک که بعنوان ستاره شناس و یکی از اولین یوفولوژیستهای رسمی شناخته شده است ادعا میکند که (بیگانگان) اینجا زندگی میکنند و در اینجا برای میلیونها سال حضور دارند.

متاسفانه دکتر هاینک زمانیکه(تعداد یوفولوزست های زیادی وجود داشتند) از یک تومور مغزی بدخیم در سال ۲۷apr 1986 در سن ۷۵ سالگی درگذشت و بر طبق بیوگرافی او یک مسیر اصلی درباره اخرین اطلاعات یوفو را پدید اورد.

دکتر هاینک برای(متخصص یوفو و مشاور)بودن در فیلم استیون اسپیلبرگ (برخورد نزدیک)خیلی معروف است و زمانیکه اسپیلبرگ از او سئوال میکند که:چقدر از برج شیطان باید در فیلم نمایش داده شود؟ پروفسور جواب میدهد:همه ان را..به دلیل اینکه خیلی مهم است.

در حقیقت پروفسور تنها به عنوان مشاور نبوده واسپیلبرگ قصد داسته در فیلم خود یک متخصص یوفو را هم نمایش بدهدو در فیلم پروفسوربا پیپ خود دیده میشود که در حال نگاه کردن به ارتباط برقرار کردن موجودات بیگانه با دانشمندان زمینی  در برج شیطان است.

پروفسور هاینک در اکتبر سال ۱۹۷۷ در بیانیه ای گفت:من اینجا امدم تا از این تئوری که پیچ و مهره فضاپیما ها از دنیای دیگر می اید کمتر و کمتر دفاع کنم..چیزهای زیادی بر علیه این تئوری وجود دارد و این برای من مضحک است که موجودات فوق العاده باهوش از یک مسافت بسیار دور به اینجا می ایند تا کارهای مضحکی مثل توقف ماشین و جمع اوری نمونه خاک و ترساندن مردم انجام بدهند..من فکر میکنم که ما باید شواهدمان را مورد بررسی مجدد قرار دهیم ..ما باید به زندگی بیگانگان که از قبل هم اینجا بوده اند به طور بهتری نگاه کنیم.

بعلاوه پروفسور گفت که از دیدن این برج شگفت زده شده و نیز فکر میکرده که یوفو و زندگی  بیگانگان روی زمین ممکن است مربوط به (بعد دیگر) باشد .جایی که یوفو دیده میشود ممکن است تعدادی موانع فیزیکی به این موضوع گره خورده باشد که به طریقی شکسته می شودو یوفو به چشم مردم قابل رویت میشود.

بعلاوه در این ارتباط مشهور با برج شیطان پروفسور بعنوان مشاور علمی(پروژه کتاب ابی) هم از سال ۱۹۵۲-۱۹۶۹ به دولت امریکا خدمت کرده..به طور کلی او معتقد است که (فرضیه ماورائی) به برج شیطان گره خورده.

باید به برج شیطان رفت و علائم و شواهد زندگی بیگانگان را کشف کرد.

در ۷۰ امین سالگرد برج شیطان وقتی که جورج هاپکینز تصمیم گرفت که به عنوان یک کار تبلیغاتی به نوک برج شیطان فرود بیاید(۱۳ اکتبر ۱۹۴۱)بعدها مصاحبه او بعد از فرود به عنوان یک مصاحبه طبقه بندی شده و محرمانه طلقی شد چون او ادعا کرده بود که(علائم عجیب و سفینه های فضایی) که او معتقد بود(خارج از این دنیا) هستند را دیده یود.

در سال ۱۹۴۱ یک مجله امریکایی یاد اور شد که برج شیطان تنها یک اثر ملی نیست بلکه یک مکان اسرار امیز است که باید بوسیله گروهی از کوهنوردان –جفرافی دانان ومتخصصان یوفو مورد اکتشاف قرار کیرد.

در شمال شرق Wyoming  نزدیک sundance در اخر هفته یکی از روزها جورج هاپکینز با چتر خود از هواپیما بیرون پرید تا برنده شرط بندی ۵۰ دلاری باشد..اما فرود مشگل بود .

در واقع برج شیطان حاصل از فوران اتشفشانی است که در ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ سال پیش فوران کرده و به ارتفاع۱۲۰۰ فوت  با اب و هوای خشگ و تقریبا» عمودی و عملا» مقیاس ناپذیر.

هنگامیکه جمعیت نفس خود راحبس کرده بود و به کارهای هاپکینز خیره شده بود در حالیکه او کوشش کرد که از ارتفاعی بالا برودو طنابی که از هواپیما اویزان شده بود را بگیرد و وقتی که پایش لغزید با ترس خود را عقب کشید چون احساس کرد که طناب کوچک است.در هر حال سرویس پارک ملی  از طریق هواپیما به او دستور داد که هر جا که هست بماند و منتظر باشد که انها فکری بکنند اما او تصمیم نداشت که تمام شب انجا بماند سپس گروه کوه نوردی پارک ملی تلاش کرد  که از کوه بالا برود اما تلاششان نا موفق بود.بعد هواپیما برای او غذا –پتو- و کمی چوب برای سوختن و یک نوشیدنی و یک بلند گو برای حرف زدن پرتاب کردند ودر حالی که او با شوخی با صدای بلند در خواست مقاله های خنده دار میکرد..چند روز گذشت ومقامات تصمیم گرفتند که از هلیکوپتر و بالن استفاده کنند.بار دیگر کوهنوردان سعی کردند که صعود کنند اما باز هم موفق نشدند. یک منبع موثق رسمی کفت: ما دوست نداریم که جان مردان خود را برای شیرین کاریهای مردی که فکر میکند باهوش است به خطر بیاندازیم.

و همچنین از نیویورک کروه کوهنوردی با اعضا jack durance,Merrill mclane,ace dartmount به  منطقه با هواپیما اعزام شدند.durrance  گفت که او در سال  ۱۹۳۶ به  ان برج قدم گذاشته و فکر میکند که بتواند دوباره انجام دهدوبه همراه paul petzoldt یک کوهنورد کار گشته هیمالایا و پنج مرد دیگر اینچ به اینج بالا میرفتند ومیخهای اهنی را به برج فرو میکردند تا یک پلکانی بسازند.انها به نوک قله رسیدند و جورج هاپکینز رابا طناب به پایین هدایت کردند و او بعد از پایین امدن و یک نفس عمیق کشیدن شروع به جمع اوری شرط برده خود کرد(مجله تایمز در بخش داستانها)

برج شیطان چه هست و چرا از سال ۱۹۰۰به عنوان برج دیدبانی یوفو شناخته شده.

بر طبق یک گزارش رسمی بنای ملی» یک برامدگی عظیمی از سنگهای مذاب شده» و یک قسمت از اتشفشان عظیم  فوران کرده است.

و انچه که جالب است این است که زمین شناسان میگویند که حتی میتوانند بگویند که چه مقدار از مواد ذوب شده ان را تشکیل می دهند.

و همچنان زمین شناسان و کارشناسان اتفاق نظر دارند که برج شیطان بوسیله»سنگ اتشفشان» تشکیل شده و ان بیش از ۱۰۰ سال است که بینندگان و دوست داران را به این منطقه میکشاند.

پروفسور هاینک گفته بود:که از پرواز بر فراز برج لذت برده» ودر هر صورت ان به صورت برج دیدبانی یا اثر مهم برای کسانی که به شمالشرقی Wyoming سفر میکنند شناخته شده است.

منبع:       http://www.utaot.com

منبع  www.ufolove.wordpress.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *