اسکیزوفرنیا یا جن زدگی؟

امروز موضوعی به ذهنم رسید که شاید برای بسیاری در هاله ای از ابحام و یا حتی یک افسانه باشد و آن چیزی است که در فرهنگ دینی به جن زدگی شناخته می شود و در علم پزشکی به اسکیزوفرنیا؍ ولی بد نیست که بدانیم علم متافیزیک به این موضوع چه نگاهی دارد.

متاسفانه در بسیاری از کتب دینی و فلسفی به دلیل ناتوانی برای توضیح موجوداتی مانند جن ها از آن ها شخصیت های کارتونی و بچه گانه ای ساخته اند که این خود باعث رد این موضوع توسط بسیاری شده است.

علم متافیزیک به این عقیده است که همه ی موجودات در هستی دارای فرکانس مختص به خود هستند دقیقا مانند یک رادیو و چگونگی دریافت ایستگاه های مختلف با انتخاب فرکانس مورد نظر. و همچنین دلیل نامریی بودن مردگان یا فرشتگان و بسیاری از موجودات دیگر در خلقت به خاطر تفاوت در فرکانس موجودیت آنهاست.
ناگفته نماند که این از شگفتی های خلقت هست که همه ی موجودات حتی آنهایی که به آنها لقب آسمانی می دهیم و چه شیطانی همه و همه در یک مکان در حال زیست می باشند بدون کوچکترین دخالتی و این به خاطر تفاوت فرکانس آنها می باشد.

برای مثال بدن انسان به گونه ای طراحی شده است که در رنج محدودی از فرکانس ها فعالیت داشته باشد و ادراک ۵ گانه ی ما قادر به دریافت و ارسال فرکانس یکسانی برای همیشه می باشد. بعد از مرگ و خارج شدن روح از بدن این قابلیت افزایش پیدا کرده و آن روح از دید ادراک ما به دلیل بالا تر بودن فرکانس نامریی می شود ولی فرکانس ما همچنان برای روح قابل دریافت است و ما برای روح نامریی نخواهیم بود .

دلیل اینکه بسیاری از مدیوم ها و کسانی که قابلیت ارتباط با مردگان را دارند در بسیاری از مواقع از دستگاه های رادیوی قدیمی استفاده می کنند دقیقا به همین علت است و تلاش برای یکی کردن رادیو با فرکانس مردگان می باشد.

تا به اینجا همه چیز منظم و خوب به نظر می رسد ولی مشکل از آنجایی آغاز می شود که برخی به دلیل برخی از اشتباهاتی که مرتکب می شوند باعث ایجاد مشکلاتی در دستگاه ادراکی خود شده که باعث ارسال و دریافت سیگنال هایی از فرکانس هایی متفاوت از دیگران میشوند.

برای فهم چگونگی اتفاق این موضوع می شود به تداخل امواج رادیویی اشاره کرد در هنگام تغییر از ایستگاهی به ایستگاه دیگر که گاهی مخلوطی از دو یا چند ایستگاه همزمان به گوش می خورد.

بسیاری از موجوداتی که ما آنها را جن و یا موجودات شیطانی خطاب می کنیم موجوداتی هستند که در فرکانس خود بدون تداخل با فرکانس ما در حال زیست هستند.

این نکته هم ناگفته نماند که این به این معنا نیست که آنها هم دارای جسم می باشند بلکه می توانند در قالب انرژی در حال زیست باشند.
اکنون این نکته روشن است که چرا افرادی که از مواد مخدر روان گردان استفاده می کنند قادر به دیدن و یا شنیدن چیزهایی هستند که ما در حالت معمولی نیستیم که عده ای از روی بی اطلاعی اصطلاحا می گویند دچار توهم شده اند. این افراد به دلیل استفاده از مواد مخدر شیمیایی باعث تغییر در فرکانس زیستی خود شده اند که در نهایت باعث تداخل در فرکانس دیگر موجودات در هستی با آن فرکانس می شود.
حال نکته مهم اینجاست که اصرار در استفاده از مواد مخدر ؍ مشروبات الکلی و یا تماشای صحنه های ترسناک و یا داشتن تفکرات و وحشت ناشی از خواندن مطالب کارتونی و ترسناک قید شده در بعضی از کتب در مورد جن و ارواح باعث بهم ریختگی در فرکانس زیستی شده و فرد را برای بعضی از این موجودات از نامریی بیرون می آورد و متاسفانه بسیاری از این موجودات با دیدن این صحنه از آن فرد برای مدت زیادی سوءاستفاده می کنند و زندگی بسیار تلخ و ترسناکی را برای آن فرد به وجود می آورند.
متاسفانه علم پزشکی به دلیل عدم قبول هر نظریه ای که فاقد بررسی علمی باشد و اصرار بر اختلال و مشکلات مغزی جلوه دادن هر موضوع به طبع برای توضیح چنین افرادی با نام اسکیزوفرنیا بالا آمده و فرد به اصطلاح بیمار را سالها به کشنده ترین داروهای شیمیایی با عوارض جانبی بسیار بالا می بندند و در بسیاری از موارد فرد نه تنها سلامت خود را به دست نمی آورد بلکه دچار مشکلات بسیار دیگری هم می شود.
در حالی که علم متافیزیک در کوتاه ترین زمان و بدون مصرف دارویی فرد به اصطلاح بیمار را راهنمایی کرده و فرکانس ادراکی او را به حالت عادی برمیگرداند که دیگر قابل دسترس برای موجودات دیگر نخواهد بود.
شاد باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *