اشیاء ۳۰۰ هزارساله بیگانه

اشیاء بیگانه – که به اصطلاح «مارپیچ ها» نامیده میشوند در دهۀ نود در کوههای اورال روسیه کشف شدند. آزمایشات نشان داد که این یافته ها از نظر فنی حدود ۳۰۰۰۰۰ سال پیش استفاده میشدند. این یک احساس علمی با نتایج منطقی در دسترس است که : کتابهای تاریخ بایستی دوباره نوشته شوند.

جویندگان طلا اشیاء عجیب و غریب را در منطقۀ نهر Narda پیدا کردند. اندازۀ این اشیاء از تقریباً ۳ سانتی متر تا ۰٫۰۰۳ میلیمتر متغیر است. در سالهای بعد مصنوعات این چنینی بیشتری نیز در مناطق دیگر ازجمله در اطراف رودخانه های Kozhim و Balbanju کشف شده است.

nano

نتایج آزمایشات نشان داد که بخشی از مارپیچ ها ترکیب شده از ولفرامیت با سطحی شیشه ای، با رگه هایی از حفره ها،با هسته هایی از ولفرامیت و مولیبدن و رشتۀ پیچ خورده داخل مارپیچ ها میباشند. همچنین یکی پیدا شده بود که مارپیچ های مسی بزرگتری نسبت به مارپیچ های ولفرامیت داشت. شکل و ساختار مارپیچ ها خیلی خاص هستند. اندازه گیری ها نشان داد که تناسب مارپیچ ها «برش طلایی(عالی)» را ابراز میدارد. مصنوعات(آثار کشف شده) از نظر فنی مورد استفاده قرار گرفته اند !

nano1

دکتر Valerie Ouvarov  اهل سنت پترزبورگ متقاعد شده است که این مارپیچ های بیگانه در اصل یک آنتن فرستنده و گیرنده بزرگ هستند و این در حدود ۱۰۰۰۰ سال پیش ! Ouvarov موافق یک احتمال است که این مجموعه بسیار کهن از فضای خارج از جو زمین در طول یک «جنگ ستاره ای» نابود شده است.

nano2

مارپیچ ها در آزمایشگاه های مختلف مورد بررسی قرار گرفتند و آنها یک شور علمی را تأیید کردند. مؤسسه تحقیقات زمین شناسی برای فلزات غیرآهنی و تصنعی (ساختگی) در مسکو این اشیاء microtechnical را با عمر حداقل ۱۰۰۰۰۰ سال تاریخ گذاشت ؛ برمبنای چنین عمری ، منشأ فرازمینی (ماورای عالم خاکی) نمیتواند نادیده گرفته شود.

nano3

اندازه گیری حد پایین طول ۰٫۲ میلیمتر را نشان میدهد. تکنولوژی پیشرفته ای که از مال ما پیشرفته تر است، واین از ده ها هزار سال پیش است. آیا چنین تکنولوژی پیشرفته ای در ۱۰۰۰۰۰ سال پیش امکان پذیر بود؟

درهرصورت نه از تمدن ما و نه از نیاکان مستقیم ما اینکه چگونه آن در کتابهای درسی یاد داده شده است چیزی نیست. احتمال نخست نظریه  احتکار آمیز دکتر Valerie Ouvarov  که آن یک مجموعه مخابره بسیار کهن (اولیه) است که توسط کشتی های فضایی در طول یک » جنگ ستاره ای» نابود شده است شواهد عمیق بیشتری را شامل میشود. مثلاً اینکه مارپیچ های بسیاری از درون ماده سخت دیگری پیدا شده است، در تخته سنگی که تحت حرارت بالا گداخته شده است و این در کسری از ثانیه رخ داده است – بعنوان مثال از یک اشعه لیزر از  فضای خارج از جو زمین !!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *