الواح کشف شده سومری

پژوهشی درباره پیشینه DNA ، سومریان و DNA
در الواح کشف شده سومری داستان هایی در مورد سفر فضانوردانی باستانی از سیاره ای به نام نیبیرو به زمین روایت شده است. همانطور که در متون قبل اشاره های بسیار به این موضوع شد در این افسانه ها گفته شده مردمان سیاره نیبیرو حدود چهارصد و پنجاه هزار سال قبل برای استخراج طلا به زمین آمدند.

جو سیاره نیبیرو به دلیل اینکه در معرض طوفان های خورشیدی قرار گرفته صدمه دیده بود. آنها از طلا برای ترمیم جو سیاره خود استفاده می کردند.

جالب آنکه امروزه دانشمندان می گویند با نانو ذرات طلا میتوان جو را باز سازی کرد.

پس از آنکه آنوناکی ها به زمین(خلیج فارس) آمدند برای شروع استخراج طلا از معادن به نیروی کار احتیاج داشتند. پس از اینکه نیروهای آنوناکی از کار کردن سرباز زدند انکی گونه ای از انسان های نخستین را که نئاندرتال نام داشتند با انجام آزمایش_های_ژنتیکی بر رویشان به انسان های هوشمند تبدیل کردند

انکی که فرمانده آنها بود در باورهای سومریان باستان به عنوان خدای علم شناخته می شود، قسمت هایی از آرایش ژنتیکی نیبیرویی ها را بر روی موجودات زمینی اعمال کرد و از آنان گونه هایی هوشمند و پیشرفته را ساخت.

مسافرین نیبیرو، ۸ شهر بزرگ را بر روی سیاره زمین ایجاد کردند و مشغول استخراج طلا از زمین شدند.

خدایان فرازمینی سومریان

پس از گذشت سالها به تدریج بین آنوناکی ها و انسانها روابطی جنسی صورت گرفت و انسان تا حد زیادی از ژن های آنوناکی را به ارث برد. نسل های بعدی هوشمند و هوشمندتر شدند و بلاخره انسان آنقدر هوشمند شد که دیگر از کار کردن در معدن های آنوناکی ها امتناع کردند.

طبق الواح سومری «نام شاهان سومری» خدایان زیادی بر زمین حکومت کردند که عمری طولانی و افسانه ای داشتند. بطوری که عمر برخی از آنان بیش از ۳۰ هزار سال ذکر شده است.!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *