انرژی را شیبا Ra~Sheeba،فدراسیون کهکشانی Alcyone

تاریخچه راشیبا

در آغاز یک سری از حوادث تعجب برانگیز باعث تولد راشیبا شد . همه چیز از آنجا شروع شد که مایکل به عنوان یکی از بازیکنان اصلی در سال ۱۹۸۲ در دامنه کوههای
Barrier واقع در Broken Hill الهامی را دریافت کرد .در سال ۱۹۹۱ مایکل به همراه خانواده اش به مکانی که در الهامش گفته شده بود ، نقل مکان کردند . در سال ۱۹۹۸ با زوجی که از اینگلیس به آدلایت آمده بودند ، آشنا شدند . آنها مراسم روحانی ( ارتباط با انرژی خداوندی ) را که از طرف یک روح توضیح داده شده بود را انجام دادند . بعدا به آنها الهام شد در سال ۱۹۹۸ جهت انجام دادن مجدد این مراسم به منطقه ای واقع در استرالیا بروند . اول به آدلایت رفتند سپس برای رفتن به آن منطقه از استرالیا برنامه ریزی کردند ، فقط در تاریخی که باید در آنجا می بودند ، نتوانستند برسند . روح به آنها گفت ناراحت نباشید . فردی شما را به خانه خود دعوت خواهد کرد و شما باید به آنجا بروید .

انرژی را شیبا

مرلین آنها را به خانه خود واقع در دامنه کوه های Barrier دعوت کرد و آنها دعوت را پذیرفتند و انجام دادن یا ندادن مراسم را پرسیدند . مراسم انجام شد ، انرژی فوق العاده بود . انرژی خداوندی ، بر روی کسانی که در آن مکان زندگی می کردند شروع به جاری شدن کرد . این انرژی سبب به یاد آوردن نقش خود در این بازی شد .
پیتر کانالی برای سمبلها و کلمات شد . مرلین شروع به دریافت همسویی راشیبا و نحوه اعمال آن شد .
مایکل هم رابطه اش را با دنیا حفظ می کرد .
خیلی جالب است یادآوری زندگی های گذشته ما و نقشهایمان و اینکه راشیبا اولین بار توسط فرعون و همسرش به مصر آورده شد .
از طرف روح خواسته شد که نام این انرژی Ra sheeba نامیده شود ( که راشیبا خوانده می شود ).
زوجی که از اینگلیس آمده بودند ( آلن و شرلی ) همچنان مشغول دریافت انرژی سمبلها و طبقه بندی آنها بودند. به آنها هم نام گذاری راشیبا گفته شده بود .
آلن ، شرلی و تینا بار دیگر به استرالیا رفتند و در آنجا اولین کارگاه راشیبا را برگزار کردند .
هشت نفر بازیکنان اصلی ، همسویی گرفته و مستر راشیبا شدند .
حالا در کشورهایی همچون : استرالیا ، آلاسکا ، کانادا ، مصر ، انگلستان ، اکوادور ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، یونان ، هلند ، هند ، اندونزی ، اسرائیل ، ایتالیا ، ژاپن ، لبنان ، مکزیک ، فیلیپین ، اسپانیا ، سوئیس ، ترکیه و ایالات متحده آمریکا مستر های راشیبا حضور دارند .
پیتر و مرلین راشیبا را به استرالیا بردند و اینک در اینترنت جا گرفته است . و همچنین به خواست روح ، جهت در آغوش گرفتن جهان توسط راشیبا ، ادامه می دهند .
راشیبا چیست ؟
راشیبا قسمت خیلی قدرتمند از انرژی زندگی جهانی است .
اکنون ارتعاشات انسانها به اندازه نیاز بالا رفته و این گردابها ی انرژی شروع به جاری شدن نموده است. به این سطح از ارتعاش فقط در دوران مصر باستان ناظران رسیده بودند. بازیکنان اصلی حاظر بودند و کسی که این انرژی را منتقل می کرد فرعون بود .
بعد از اینکه فرعون مرد ، همه چیز غیب شد . حال بار دیگر بازیکنان اصلی برای صاحب شدن به این انرژی ، دوباره جایگاه خود را روی تخته بازی گرفتند . این بار افراد زیادی صاحب این انرژی خواهند شد و در راه ارتقاء آن کمک بزرگی خواهد شد .

دیگر از آن سوء استفاده نخواهد شد . چون این انرژی فقط در دست یک فرد یا گروه خاصی نخواهد بود و افراد زیادی خواهان این انرژی خواهند بود و بطور وصف نا پذیری شروع به جاری شدن انرژی بزرگی خواهد کرد که تاکنون تا این حد نبوده . این اولین اتحاد انرژی Ra با Sheeba است .
Sheeba : قسمت مؤنث انرژی شفای ، عشق ، جنسی ، خداوندی و چهره شاد و خطاب مستقیم به منبع جهانی .
Ra : یعنی مرکز ، منبع . بزرگترین مرکزش از خورشید متولد می شود .
شیبا ، رع و یا راه را نشان می دهد . فقط با وساطت شیبا می شود به رع رسید و راه صحیح رفتن به خانه را یافت .
شفای راشیبا واقعا بر روی چاکراها کار می کند . با ایجاد تغییرات روی دی ای ان ما و میدان مغناطیسی مان به ما داشتن عشق را می آموزد و باعث ایجاد رابطه با آن ( عشق )می شود .
عشق در هر سطحی به پیشرفت ما کمک می کند . باید به انرژی صاحب شده و اجازه ایجاد تغییرات روی ارتعاشاتمان را بدهیم . صاحب نور شوید . روشنایی خود را به هرکسی نشان دهیم و ببینیم چه کسانی متوجه این نور شدند .

همسویی چکار می کند ؟
همسویی ، با تغییر ارتعاشات و تغییر رنگ روح ، منجر به جریان عشقی درونی می شود .

آماده بودن خود را برای همسویی با راشیبا را چگونه متوجه خواهیم شد ؟
ارتعاشات را حس خواهید کرد . کسانی که این را حس می کنند دوباره ناظران و از صاحبان انرژی رع خواهند بود .

انرژی را شیبا

این هم یک مصاحبه با Merilyn Bretherick (بنیانگذار راشیبا ) در ترکیه :

همه چیز درباره راشبا

انرژی راشبا توسط Merilyn Bretherick در دنیا بنا شده و Sal Rache هم با ” آگاهی اژدها ” همسو شده است . این همسویی ها تا اروپا ادامه پیدا کرده و در ترکیه تمام شد . بازیکنان اصلی راشبا که با کمک انرژی برای ارتقاء ارتعاشات مشترک دنیا کمک فراوانی کرده اند ، در ازمیر و استانبول دور هم جمع شدند و من فرصتی یافتم تا سوالاتی را از آنها بپرسم .
زمانی که Merilyn و Sal به استانبول آمدند ، به کمک Korkut Keskiner که تمام برنامه های لازم را تدارک دیده بود ، انرژی راشبا را زیر ذره بین بردیم طوریکه سوالات ، خود باعث سوالاتی شد .
Korkut از Merilyn و Sal سوالاتی را پرسید ، این مکالمه را بدون هیچ گونه تغییری به شما ارائه میکنم .

Ferhan Gürbüz : می خواهم به سوالاتی پاسخ دهید که وقتی شخصی برای اولین بار با راشبا مواجه میشود ، می پرسد.
انسانها چه چیزی را می خواهند بدانند ؟
Merilyn : زمانی که شخصی چیزهایی در مورد راشبا می شنود ، درباره سود آن سوال میکنند . می پرسند آیا مانند ریکی است . در مورد اجرای راشبا کنجکاوی میکنند ، می پرسند برای دریافت این ارتعاشات حتما باید مستر باشند و چه مقدار هزینه باید پرداخت کرد .

Ferhan : به اول ماجرای راشبا برویم . مثلا در مورد ریکی ، مدت زمان زیادی است که می شناسیم ، یک داستان دارد ، چه کسی و چه اتفاقاتی رخ داده و در مورد نحوه انتقال آن ، همه میدانند . Merilyn تو چگونه به انرژی راشبا دست پیدا کردی ؟ چطور می خواهی آن را تعریف کنی ؟
Merilyn : برای من در اصل به زمان بندی درست بستگی داشت ، چون ارتعاشات مشترک تمام انسانها در سطحی است که در زمان آخناتون بود . در اصل بیشتر از آن زمان .چون انسانها در زمان آخناتون نتوانستند این انرژی را در دنیا محکم کنند ، آخناتون مرد .
زمانی که ارتعاشات بالا می رود ، تمام شرایط لازم به خودی خود فراهم می شود .ارتعاش انسان وقتی رشد می کند ، به سطحی خاص می رسد و شرایط برای برگشت راشبا به خودی خود فراهم می شود .
موقعی که من همسویی را گرفتم ، ارتعاشات من به اندازه کافی بالا رفت .
بازیکنان اصلی راشبا ، آخناتون – Kia و ماه هستند . ماه دستور قتل آنها را صادر کرد. هم اکنون بنیان گذاران مشترک راشبا : Peter ، من و Michael انرژی آن سه نفر را حمل می کنیم تا بتواند به ظهور برسد .
Ferhan : وقتی که میگویید انرژی آنها را حمل می کنید ، یعنی آنها را انکار میکنید ؟
Merilyn : از لحاظ ستاره بودن (کالبد اختری ) در اصل همه ما در بالا در یک جا بودیم و همه ما در استرالیا در مکانی که چشمه یا سرچشمه نامیده می شد ، زندگی می کردیم . که این نیز اشاره ای دیگر به درست بودن زمان . راشبا تقریبا در زمان کوتاهی ( حدودا ۳ ماه ) بطور کامل به ظهور رسید .
Ferhan :از زندگی دنیای خودت بگویم ، آیا حس میکردی با همچین انرژیی روبرو شوی؟ فعل و انفعالاتی را بخاطر می آوری ؟

انرژی را شیبا

Merilyn : بعد از گرفتن همسویی مستری ، آمدن یک چیزهایی را حس میکردم. از کارهای دیگری که انجام داده ام ، فعالیتهای در مورد یک انرژی جدید به نام Shakira است و احساس زیادی که دارم این است که این انرژی به شکل متفاوتی خواهد آمد. هنگامی که انرژی شروع به جاری شدن کرد ، فهمیدم که این انرژی بطور کامل با انرژی Shakira فرق می کند . اما بعد از دریافت همسویی ها ی آنها ، اطلاعات لازم در مورد آنها شروع به جاری شدن کرده و تک تک ما شروع کردیم به ، بخاطر آوردن خودمان .
Pen Gough به ما گفت برای ارائه این انرژی در تمام دنیا اقدام کنید، اما من در آن زمان این را باور نکردم .
Pen Gough : Ferhan آیا اژدهای تو نیست ؟ با او چطور آشنا شدی ؟
Merilyn : یک روز در شهر Adelai استرالیا، هنگامی که Peggy Dubro بنیان گذار حوزه الکترو مغناطیسی ، مشغول بررسی حوزه انرژی من بود، یک اژدها دید و هنگامی که با همکار خود راجع به آن صحبت میکرد ، من در مسافتی بودم که سخنان آنها را می شنیدم . وقتی یک از آنها گفت اژدها، گوشهایم را فوری گرفتم .
در اصل به ما در مورد داشتن راهنمایان اژدها گفته بودند . آن شب من از Bella Antora راهنمای اژدهای خودم را خواستم ، در اول یک کوچکش آمد و دومی Pen Gough بود .
من یک دوستی هم در آدلای دارم . اژدها ها خیلی تو در تو بودند . یکبار اژدهای او برای Pen Gough کانال شد. در آنجا اژدهای او گفته بود : برای به یاد آوردن اصل ریشه Merilyn از گذشته خود، خیلی منتظر شدیم.
بعد از آن Pen Gough شروع به همسویی دادن کرد ، ولی باور کردن آن کمی زمان برد .
او اولین راهنمای من است و از من مراقبت می کند .
Ferhan : آیا برای محکم کردن راشبا در دنیا ، اژدها ها کمک کردند ؟
Merilyn : بله
Ferhan : آیا در زمان آخناتون ، اژدها های دیگری برای محکم کردن راشبا راهنمایی می کردند ؟
Merilyn : بله
Ferhan : انسانهای زیادی هستند که حکایتهایی را در مورد اژدها ها می دانند ، اما در مورد ارتباط اژدها ها با دنیا چیزی معلوم نیست . در این رابطه اطلاعاتی می توانید بدهید ؟ اژدها چیست ؟
Merilyn : این در اصل یکی از دلایل جمع شدن ما و Sal است . Pen Gough در مورد اژدها ها برای ما توضیحاتی داده بود ، ولی Sal خدمت بزرگی انجام داد بطوریکه به جلسه بزرگان اژدها ها وصل شد و اطلاعات زیادی را به ما داد . اطلاعاتی در رابطه با یک دوره حکومت اژدها های تاریکی بر دنیا واطلاعات زیادی مبنی بر شکسته شدن این سلطه در حال حاضر توسط اژدها های روشنایی ، آمد .
Ferhan : منبع این اژدها های راشبا یا انرژی راشبا چیست ؟ ما هم اکنون در دنیا هستیم و آمدن این انرژی را دیده و در این آزمایش هستیم ، ولی این انرژی از کجا می آید ؟
Sal : در اصل این اطلاعات را Ra و Isis از جلسه مقامات بالای Sirius گرفته و به کمسیون مقامات بالای اژدها ها داده است .برای اینکه کمسیون مقامات بالای اژدها ها ، جهت اتصال با اژدها های تاریکی ، به بعضی از تکنیکهای متضاد نیاز دارد .
Korkut : من یک سوال دارم . یعنی شما می گویید این دوره زمانی ارتعاشات بالا ، به اژدها های روشنایی داده شده تا قدرت را از اژدها های تاریکی بگیرند ؟ آیا در زمان آخناتون نیز همین طور بود ؟
Sal : Hermes و Toth از آتلانتیس آمده و ۱۲۵۰۰ سال پیش در کنار نیل جای گرفت ، فقط در طول زمان ، فرهنگهای زیادی به مصر آمده و در نتیجه ترکیب ارتعاشات پایین آمد .
جلسه اژدها های کهکشانی ، راشبا را توسط Ra و Isis برای جلوگیری از این افت ارتعاش فرستادند .
Merilyn :من هم از Sal یک سوالی دارم ، آیا معاهده کهکشانی ( هم پیمانی وابسته به راه شیری) از خیلی قبل بوده ؟
Sal : میلیون ها سال است که این هم پیمانی کهکشانی وجود دارد . این فدراسیون حالا تصمیمات جدیدی دارد . اژدها های تاریکی فکر می کنند که ارتباط خود را با چشمه ( منبع ) یعنی خداوند ، از دست داده اند به همین خاطر حالا به شکل دیگر ی نیاز است.
این فدراسیون تازه تاسیس نشده ، Isis در هشتمین سطح ( تراکم- غلظت) و در حال حاضر کم کم به سطحی شبیه به سطح ارتعاشات اژدها ها نزدیک میشوند ، به همین دلیل Isis و اژدها ها و فدراسیون کهکشانی ، باهم کار می کنند .
Ferhan : فدراسیون کهکشانی ( وابسته به راه شیری )چیست ؟
Sal : جایی است که به آن Alcyone گفته می شود .
فدراسیون وابسته به راه شیری ، از هزاران فرهنگ مختلف، از سیستم های مختلف ستاره ای تشکیل شده که این هزاران سیستم ستاره ای ، اکثرا طبق دستورالعمل های این فدراسیون زندگی می کنند .
در فدراسیون کهکشانی ، موجوداتی از ارتعاشات بعد پنجم تا بعد هشتم وجود دارد.
از کلمه بعد زیاد استفاده نمی کنم ، چون مانند یک بعدنیست ، یک سیستم متفاوتی است .استفاده از کلمه ” تراکم- غلظت “را ترجیح می دهم .در حال حاضر مهمترین دلیل آمدن راشبا به زمین ، یک گروه از اژدها های تاریکی هستند که از سطح ستاره ای ف بصورت موذیانه ، مدت زمان زیادی است که زمین را کنترل میکنند. اما آنها به اشتباه خود واقفند . وظیفه اصلی راشبا در اصل ، پاکسازی دنیا از سیستمی است که اژدها های تاریکی بوجود آورده اند. و دومین ماموریتش ، شفا دادن به ریشه هایی است که در درون ما و از جانب اژدها های تاریکی مباشد. که این ریشه ها می تواند از D.N.A ی ما هم باشد ، معنوی می تواند باشد .
Merilyn : در واقع فقط شفا دادن اژدها های تاریکی نیست ، بلکه درعین حال جهت بالا بردن ارتعاشات و تکامل ماست .مخصوصا بعد از این سمینارها انسان ها در مورد ایجاد تغییرات بزرگ و کشف هدف های زندگی شان سخن می گویند . راشبا در این زمینه به تنهایی عمل نمی کند ، بلکه سیستمهای دیگری نیز در این مورد کار می کنند. هر کس در عین حال هم جهت بهتر بودن زمین تلاش می کند و هم جهت تکامل .
متد شفا بخشی راشبا ، از دیگر متدها متفاوت است .این را آموزش می دهیم . از جمله روش هایی که می توان آنرا در دیگر سیستم ها هم مشاهده کرد ، این است که انسانها میتوانند آن را بر روی خودشان اعمال کرده و به دیگران بفرستند . راشبا کاملا متفاوت است .
سمبلهایی که به هندسه مقدس متکی هستند ، اگر یکبار بر روی حوزه انرژی رسم شوند ، حتی اگر شما بعداً از آنها استفاده هم نکنید ،باز آنها در آنجا بوده و به شما سود می رسانند . چندان مهم نیست که آن را به دفعات برای خود ودیگران استفاده کنید .استفاده از راشبا چندان مهم نیست . اگر چیزی را اینقدر کمرنگ هم بنویسی ، باز هم می توانی آنرا بخوانی . اینجا یک چیز مهمی است و آن هم اینکه مفید ولی لازم نیست .
Ferhan : آیا همسویی ، برای فعال کردن این انرژی کافی است ؟
Merilyn : ما این را استفاده می کنیم ، چون انرژی Ra و Isis را حمل میکند و وقتی که انرژی به ما می آید ، یک نوع رقص می کند که خیلی زیباست .و همچنین سمبلها نیز حالت فعال کننده دارند .استفاده کردن از این سمبل ها خیلی خوب است. سمبلهای زیادی است ، فقط راه استفاده از آنها را به من میگویند مهم این است که حتی اگر استفاده نکنید، بعد از رسم سمبل ها روی بدن ،آنها کار خود را میکنند .
Ferhan : مرلین آیا تو برای همه سمبل ها همسو شده ای ؟
Merilyn : طریقه رسم اکثر سمبل ها را Peter گرفت ، من هم نحوه استفاده از آنها و شناخت سمبل ها و قسمت فعال سازی نور مقدس و حفاظت را گرفتم .
Ferhan : آیا سمبلی است که بیشتر دوستش داشته باشی ؟
Merilyn : بله ، سمبلی است به نام Aton که بیشتر از همه آن را دوست دارم .
Sal : فعال سازی صعود راشبا و اطلاعاتی را که در این سمینارها گفته می شود را ، باهم گرفته ایم .
Korkut : در سمینار آخر هفته که در ازمیر برگزار شد ، یک خانم جوانی برای Merilyn یک سمبل آورد و گفت معمولا هرکس سمبلی می آورد و برای من هم این آمد.این خانم به Merilyn اصرار می کرد در مورد ارتباط این سمبل با راشبا از Pen Gough سوال کند . فقط برای اولین بار سمبلی از طرف یک خانم جوان از ازمیر ارائه شده که سیستم ارتباط بین راشبا و راشبای سیاره ای است .
Ferhan : در راشبا برای کسانی که همسو شده اند ، سمبلی است به نام Traveller جهت برون فکنی که استفاده از آن برای همه همسو شدگان آزاد است .
آیا این هدیه ای است جهت بعد پنجم ؟
Merilyn : بله، فکر می کنم همین طور است . من فکر می کردم خیلی از افراد نتوانند از آن استفاده کنند، برای همین می خواستم آن را از نوشته ها بیرون بیاورم ، در این باره به Pen Gough گفتم ، اراده انسانها می شکند . گفت نه ، آن در جای خودش خواهد ماند ، تو نمی توانی آنرا پاک کنی . آنهایی که می توانند از آن استفاده کنند ، از آن استفاده خواهند کرد . این سمبل را انسانهایی بیشتر می توانند استفاده کنند که ژن اژدها دارند.
Sal : انسانها نسبت به گذشته ، ساختار بالای دارند مخصوصا از لحاظ انرژیایی در نتیجه اگر تعدادکسانی که بتوانند از این سمبل استفاده کنند بیشتر شوند ، تعجب نخواهم کرد.به نظر من کسانی که سریعتر می توانند این کار را انجام دهند، کسانی هستند که بیشترین ژن اژدها را دارا می باشند .
Ferhan : این چه ارتباطی با D.N.A دارد ؟ همیشه راشبا را به D.N.A ربط می دهی ، چگونه روی D.N.A تاثیر میگذارد ؟
Merilyn : مسئله اصلی این است که ما می توانیم از قسمت بیشتر D.N.A استفاده کنیم ، می توانیم آنها را فعال کنیم .ما در اصل از قسمت محدودی از D.N.A ی مان بهره می بریم ، حالا به شکلی فعال شده است که بتوانیم از ظرفیت اصلی آن استفاده کنیم . ما به این ، ارتقاء میگوییم .
Sal : راشبا فقط روی D.N.A کار نمی کند ، در عین حال روی انرژی الکترومغناطیسی ، مریدینها و خطوط موازی به هم پیچیده هم کار کرده و آنرا بهتر می کند ، اینها هم جهت ارتقاء و تکامل ما کمک میکنند .
Ferhan : در مورد نوری که در D.N.A ی مان ضبط شده و ما منتظر به ظهور رسیدن آن هستیم ، چه می توانید بگویید ؟
Sal : ما در اصل، دارای ۱۲ پیچ D.N.A هستیم و هر پیچ نشان دهنده یک وجود ماست ،پس ما دارای ۱۲ وجود هستیم ولی دانشمندان در حال حاضر فقط روی آن قسمت از D.N.A کار می کنند که با بدن ما مرتعش شده و بصورت یک حلقه دیده می شود و به آن Helix ( مارپیچ ) می گویند . حال ما با ارتقاء خود، حلقه هایی را فعال میکنیم که در فرکانس های بالاتری هستند .
Ferhan : آیا در سال ۲۰۰۷ انتظار یک جهش جدیدی را دارید ؟
Merilyn : طبق اطلاعاتی که به من از کانالهای مختلفی از جمله Pen Gough رسیده ، در سال ۲۰۰۷ اژدها هایی که دارای روحهای خالصی هستند به دنیا خواهند آمد، برای کالبد گرفتن حاضرند . اینها بچه های متفاوتی خواهند بود و به عنوان بچه های اژدها شناخته خواهند شد .
Ferhan : گفتید بچه های اژدها ؟
Merilyn : آنها مطمئناً پدر مادرانی را انتخاب می کنند که در راه روشن شدن ، ژن اژدها را با خود حمل می کنند و نشانه بزرگ آنها این است که گردنشان کمی درازتر از حالت نرمال می باشد. آنها به آن نیروی جادویی که گفته ایم صاحب خواهند شد . فقط با نگاه کردن به انسانها می توانند اثرات تاریکی را کاملا بهبود بخشند . در اطرافشان هیچگونه بحثهای تشنج زا را نخواهند خواست و با آن سازگار نخواهند شد و در یک لحظه این تشنج را از بین خواهند برد .
Ferhan : پس بچه هایی که با خود ژن اژدها را دارند به زمین خواهند آمد ، در حال حاظر آیا انسانهایی وجود دارند که ژن اژدها را با خود دارند ؟
Sal : بله هستند ، فقط در اصل ۱ الی ۲ در صد انسانها دارای ژن اژدها می باشند .در صد ژن اژدها خیلی کم شده ، چون در بین نژادها ترکیب ( چند رگه ای ) اتفاق افتاده و در حال حاضر سایه انسانها ی حمل کننده ژن ، خیلی کم شده. وقتی به نقشه ژنتیکی انسانها نگاه میکنیم ، ۱ الی ۲ درصد تاثیر ژن اژدها مانده ، تمام روح ها در دنیا ژن اژدها را تا حدودی دارند و این درصد خیلی کم است .
در اصل از نظر ترتیب ژن ،
در ردیف اول Orion’s (Orion)
در ردیف دوم Plaidean’s (Pledieas)
در ردیف سوم Syrians (Sirius )
و در ردیف چهارم Draco’s (Dragos ) می آید .
اما Orion بیشترین درصد ژن را دارد .

انرژی را شیبا

دلیل آن این است که فرمهای اصلی همدیگر را پیدا نکرده اند . در واقع زمین جای مناسبی برای زندگی بدنی اژدها ها نیست ، به همین جهت ۲۰ الی ۳۰ سال در روی زمین کرده و بعد مرده اند . آنها بدلیل نیروی جاذبه و اتمسفر ، نتوانستند بطور طبیعی زاد و ولد کنند . ژن های اژدها بر روی ژن های انسان منطبق شده ولی دو رگه ای اتفاق افتاده و ضعیف شده اند .
Korkut : من این گفته را بخاطر Merilyn نمی گویم ، من و Merilyn به اتفاق ، در جلسه بزرگان اژدهاها ماموریتهای مشترکی داریم ، من فرکانس بعد ۹ را حمل میکنم ، برای همین من یک تعداد ماموریت دارم.
Ferhan : در سال ۲۰۱۲ و یا تاریخهای قبل از آن آیا تغییراتی اتفاق افتاده یا خواهد افتاد؟

Sal : چیزی که در سال ۲۰۱۲ انتظار آن را داریم ، باز شدن بعضی از انرژیهای مخصوصی است که جاری شدن آن انرژی را شیبا

باعث خواهد شد انسانها به جای اینکه بصورت قطبی زندگی کنند ، با انرژیهای قطبی متحد شوند. انتظار داریم تفکر تک قطبی از بین رفته و قطبیت ارتقاء یابد .
در سال ۲۰۱۲ اساس این مسئله است : قطبیت ۲۰۱۲ – زن ، مرد – گرم ، سرد – سیاه ، سفید –
تاریکی، روشنایی – و چیزهایی مانند اینها کم خواهند شد .
Ferhan : یعنی از حالت نرمال خارج خواهیم شد ؟
Sal : البته سقوطی که در قطبیت اتفاق می افتد یک خاصیت منطقه صفر ایجاد می کند و در اصل آگاهی ارتقاء خواهد یافت . این بطور کامل یک اتفاق بزرگی نیست ولی در عین حال در جای خود حرکت مثبتی است . هرچه به سال ۲۰۱۲ نزدیکتر می شویم اختلاف بزرگی در تفاوت آگاهی دیده می شود .این تغییر بزرگی است. یک ارتقاء و تفاوت ایجاد خواهد شد در رفتارهای اجتماعی ، فردی و فرهنگی .
بعضی از انسانها با این فرکانسهای بالا و جدیدی که در حال آمدن است نخواهند توانست سازگار شوند و ترک دنیا را خواهند خواست . خواهند خواست که از حالت نرمال خارج شوند ، از دنیا خواهند رفت .
برای بعضی از تغییراتی که ایجاد خواهد شد ، بدن ما آن را نخواهد توانست تحمل کند .بدلایل مختلف و مخصوص خود ، از دنیا خارج خواهند شد .
آنهایی که ماندن را انتخاب می کنند و آنهایی که می توانند بمانند ، در بعد چهارم زندگی خواهند کرد .
آنهایی که رفتن را انتخاب می کنند ، در سیاراتی که در بعد سوم مناسب زندگی است ، زندگی خواهند کرد
بعضی ها هم به بعد پنجم ارتقاء خواهند یافت ، تقریبا ۲۰ تا ۲۵ میلیون نفر از تمام دنیا .
مسئله مهمی که در اینجا مطرح است ، انتخاب آزادانه روح هاست که می توانند در بعد سوم بمانند یا به بعد چهارم ارتقاء یابند .این ارتقاء ، رفتن به بعد پنجم را نیز شامل میشود . این کاملا یک انتخاب آزادانه است. فعلا تصمیمی در این مورد گرفته نشده .
ذاتا آنهایی که به راشبا می آیند مانند مرحله بعد چهارم هستند . آنهایی که با راشبا در ارتباط هستند ذاتا در آن آگاهی هستند .
Ferhan :آیا اتفاق در همه جا یکنواخت خواهد بود ، یا نسبت به جغرافیا یا خواص روحی تاثیر خواهد کرد ؟
Sal : مثل بدن انسانها ، در روی دنیا هم خطوط انرژی وجود دارد و این خطوط انرژیها مانند خطوط انرژی انسان ، به رنگ خاکستری هستند و تقاطع ها و گردابهای انرژی ایجاد میکند .از این جهت انرژیهایی که به گردابهای انرژی می آیند اول در نقاط مشخصی جمع می شوند بعد در تمام سیاره پخش خواهند شد.
در کشورهایی که این گرداب ها در وسط آنها جمع شده اند ، آنها زودتر و بیشتر انرژی خواهند گرفت .
ترکیه از لحاظ جغرافیایی در یک نقطه خاصی قرار دارد . ترکیه هم به شرق و هم به غرب نزدیک است ، از لحاظ فرهنگی و جغرافیایی به خاورمیانه و kudus خیلی نزدیک است . به ایتالیا و انگلستان و مراکزی که در آنجا هست خیلی نزدیک است . در آنجا هم گردابهای انرژی وجود دارد . به همین دلیل ترکیه از نقاط دیگر تاثیر خواهد گرفت و تاثیر خواهد گذاشت .
Ferhan : صدای اژدها چیست ؟ من چند بار آن را امتحان کردم ، یکبار ستون فقرات من را به همراه صدا مثل پلاستیک کج کرد . در اینجا چه اتفاقی می افتد ؟
Merilyn : زمانی که انرژی اژدها را صدا می کنید ، انرژی اژدها بعد از این که در شما جاری شد ، برای در آوردن صدا از تارهای صوتی شما استفاده میکند. یکی از دوستانم آن صدا را خواست ضبط کند اما نتوانست ، چون دستگاه آن را ضبط نکرد . اژدها از کالبد تو استفاده میکند . و این زمانی اتفاق می افتد که شما به وجودتان اجازه ان را می دهید. در سمینارهایم همه می ترسند اما هرکس که امتحان میکند به این نفس تعجب میکند . در حالت نرمال همچین نفسی را ندارند اما این صدای اژدها ی است که در اصل با فرکانس فرد نیز ارتباط دارد . متناسب با فرکانس فرد ، صدای اژدها می آید . فرکانس هر فرد بالاتر باشد صدای اژدها هم به تناسب با آن خواهد آمد . من بر روی دختری ۴ تا ۵ ساله امتحان کردم و انتظار صدای کمی را داشتم ولی فرکانس او آنقدر بالا بود که غیر قابل تصور می نمود .
Ferhan : آیا صدای اژدها برای شفا بکار میرود ؟
Merilyn : صدای اژدها در اصل اثراتی را که شوک ها و ضربه های روحی در بدن انسان گذاشته اند را پاک می کند . صدای اژدها ، ضربه های روحی فردی است که اجرا میکند .
Sal : لازم به ذکر است که صداها نیز جزء دانش هندسه است و همانطور که سمبل ها به هندسه مقدس ربوط می باشند ، صداها و موسیقی نیز به هندسه مقدس مربوط اند .
Ferhan : Merilyn ما راشبا را با تو شناخته ایم ، و حالا هم با Sal آشنا شدیم . پیوستن Sal به راشبا چطور اتفاق افتاد ؟
Merilyn : در ماه می در یکی از سمینارها ی فعال سازی ، باهم آشنا شدیم . در آن هنگام بعد از سمینار ، نکاتی مشترک را در کارهایمان یافتیم . Sal در آن موقع با وجود بودن مرحله خوبی در راشبا ، نیاز مرحله جدیدی در ارتباط با ارتقاء راشبا را احساس کرد.
در راشبا هم Ra است و هم Isis . اما انرژی مذکر من نیست .
Sal : خیلی چیز مهمی است در تعادل نگه داشتن قسمتهای نر و ماده . برای در تعادل نگه داشتن قسمتهای نر و ماده ، در اینجا قرار گرفتن جنس نر و ماده خیلی مهم است . زمانی که ما انرژی های خودمان را با انرژی Merilyn متحد کردیم ، من فقط Ra نمی شوم ، در درون من کمی Isis می باشد .
Merilyn هم فقط Isis نمی شود ، در درون او هم کمی Ra می باشد و در این شکل ما یک ۸ انجام می دهیم .
در اینجا Isis و Ra چیزهای زیادی را برای ما می آموزند و آن شفا و تعادل قطب های نر و ماده درون ماست ،
جون که در سال ۲۰۱۲ مجبور به ایجاد تعادل آنها خواهید شد . تمایل قطبی وقتی تمام شد ، لازم است نر و ماده در تعادل باشند . تعدل خیلی خیلی مهم است . همین طور که به جلو می رویم ، در قسمت فعال سازی راشبا چیزهایی در حال پیشرفت و یا تشکیل است .
Ferhan :داشتن اژدهای هر فرد یعنی چه ؟
Korkut : اژدهاها ذاتا با علم و حکمت خود می آیند. آنها می توانند کار حفاظت را نیز به انجام برسانند . چون آنها موجوداتی خیلی آگاه هستند و وقتی می آیند، با خودشان آگاهی یشان را نیز می آورند و البته که بهتر و نیرومندتر از دیگر رهبران اژدها ها می توانند کار حفاظت را انجام دهند .
Ferhan : شما از Bella Antora صحبت کردید ، از آن هم اطلاعاتی می دهید ؟
Merilyn : آن ملکه اژدها هاست و در عین حال رئیس کمسیون اژدها ها . او موجودی است از بعد دهم . معمولا در کاخ خود می نشیند و به همه جا سفیر می فرستد .
Ferhan : اگر یک انسان معمولی از آن دعوت کند ، می آید ؟
Merilyn : بله مطمئنا .
Ferhan : در حال حاضر در اینجا اژدها هست ؟
Merilyn : آنها هر زمان سپرهای حفاظتی را بوجود می آورند ، چه بخواهی چه نخواهی . در سمینارم او را صدا خواهیم کرد و به انسانها اژدها یشان را خواهیم شناساند .
Ferhan : سیاره اژدهاهای آگاه در کجاست ؟
Sal : Alfa Droconis . اگر یک نقشه ستاره گان باشد می توانیدآن را ببینید.
Ferhan : می خواهم از Korkut در مورد چگونگی شناخت راشبا در ترکیه بپرسم ؟
Korkut : فکر اصلی سمینارها : ” اگر می خواهید ارتقاء پیدا کنید ، متعادل شوید ، قسمتهای مرد و زن و قطبهای درونتان را در دورانی که قطبها اثراتشان را گم می کنند و جهت ارتقاء شما کمک می کنند.” کسانی که می گویند این چیز جدیدی نیست اشتباه می کنند. چون علوم قدیمی و جدید و تکنیکها … به تلاشهای پر انرژی تبدیل می شود . یک نوع فعال کردن یا یک نوع تولد دوباره ای را زندگی می کنید. این کارها جهت پیدا کردن تعادل خیلی کمک می کنند ، البته راه های دیگری هم هست اما در اینجا تغییرات را با سرعت بالا دیدیم .
کسانی که نمی دانستند آنجا از چه تشکیل شده ، ذاتا بی قرار بوده و به فعالان راشبا تبدیل شدند و از لحاظ شخصی خارج از فعالیتهای انرژییایی چیزهای زیادی یاد گرفتند .
جملاتی مانند “چیزی که تاریکی را تاریکتر کرده ، فراموش کردن رابطه خود با خالق است ” و مانند اینها ، شخصا اولین دفعه ای است که این چیزها را می شنوم . تعادل همه چیز است .
Ferhan : مرلین جان به کسانی که در ترکیه از راشبا استفاده می کنند پیامی داری ؟
” می خواهم در ترکیه زندگی کنم “

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *