انسداد در دهانه چاکرا و سرطان :


.
دوستان به طور خلاصه تومور های سرطانی در بدن به علت تخریب در سیستم ایمنی بدن و اختلال در کد های دی ان ای به وجود می آید .
اکثر افراد فکر میکنند که فقط به خاطر نوع غذاست که این اختلال تکثیر غیر قابل کنترل سلول های تومور اتفاق می افتد.
در صورتی که خوراک موثر هست اما علت اصلی نیست.
در حقیقت زمانی که چاکرایی انسداد میگیرد انرژی‌ مورد نیاز برای کارکرد صحیح(درپست های قبل و لایوها طریقه رسیدن انرژی از چاکرا به سلول ها رو توضیح دادیم ) به داخل سیستم های عصبی بدن وارد نمیشه و موجب فرسودگی سیستم ایمنی و در نتیجه اختلال در لنفسیت ها و یا کاهش تعداد اونها و نتیجتا تکثیر غیر قابل کنترل سلول های تومور میشه .
و ریشه ی این اتفاق از انسداد دهانه ی چاکراست یعنی اگر چاکرایی انسداد شدید بگیره در اون ناحیه احتمال رشد تومور سرطانی خواهد بود.
.

?روند تولید سرطان :

به طور ژنتیکی ممکنه فردی موقع تولد با اختلال یک چاکرا به دنیا بیاد و یا ممکنه فردی اختلال ژنتیکی موقع تولد نداشه باشه ولی به مرور زمان به خاطر سرکوب های شدید و یا یک اختلال به مشکل انسداد چاکرا دچار بشن افراد.
اگر این انسداد انرژی برطرف نشه با یک جرقه کوچک‌ به مرور دچار اختلالاتی که در بالا اشاره کردیم میشه و در نتیجه طی چند سال بسته به شدت اختلال و انسداد ، تومور شکل میگیره .
.

?روش های جلوگیری از سرطان :

دوستان درمان سرطان بسته به نوع و مقدار وشدت تخریب و عوامل زیادیست. زیرا ما چاکراهای بسیار زیادی در بدن داریم که در هر کدوم از انها ممکنه این اختلال به وجود بیاد و در اون ناحیه تومور سرطانی رشد کنه.
اما قبل از ایجاد اون با شناسایی به موقع این مشکل و سپس بعد از شناسایی و همچنین پاکسازی و رفع انسداد های انرژی و یا در مراحل سخت تر گرفتن انرژی از درمانگر میشه از اسیب نهایی جلوگیری کرد .

منبع : پیج اینستاگرام chakraha777@

نویسنده : میثم سلگی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *