ایستگاه فضایی فرازمینی ها

چندی پیش در جریان افتتاح فرودگاه دیغار ،وزیر حمل و نقل عراق بنام کاظم فینجان،اظهارت عجیبی مطرح ساخت که موجب تعجب گردید. او در طی سخنرانی اش در جمع حضار ادعا نمود که این منطقه یعنی عراق و خاورمیانه ،زمانی ایستگاه فضایی فرازمینی ها بوده است. فینجان در تایید مدعایش به نوشته های ذکریا سیچن ،باستان شناس و مولف مشهور روسی اشاره کرد . او اضافه کرد در کتاب سیچن بنام “تاریخ از سومر شروع می شود” نوشته شده اولین فرودگاه بشر در ناصریه عراق توسط سومریان با کمک فرازمینی ها دایر شد. علت انتخاب ناصریه برای این امر این بود که ناصریه ایده ال ترین و امن ترین مکان برای فرود و پرواز بوده و بهترین شرایط اب و هوایی را برای این هدف دارد.اما به محض اینکه سخنرانی اش تمام شد رسانه های عراق شروع به مسخره کردن اظهاراتش نمودند و برخی او را توهم زده و ناقص العقل خواندند.
اما به عقیده برخی از محققان قبل از اینکه این وزیر عراقی را تخطئه نماییم لازم است چیزهایی را در نظر گیریم.اولا اینکه ذکریا سیچن نظریه فضانوردان باستانی را دهه ها قبل نوشت و گرچه به عقیده برخی ممکن است او در ترجمه متون سومری ایده های خودش را وارد کرده باشد یا در ترجمه اشتباه نموده باشد اما علم باستان شناسی نیز متاسفانه نتوانسته توضیحات منطقی و محکمه پسندی در مورد تمدن اسرارآمیز سومر ارائه کند.
باستان شناسی به ما نمی گوید چطور سومریان در ۵۰۰۰ سال دارای شکل پیشرفته و کاملی از نوشتن ،نظام مالی دقیق،قوانین، تکنیک های ساختمان سازی و ویژگی های دیگر یک تمدن پیشرفته ،بوده اند؟ این در حالی است که بقول دانشمندان و خود باستان شناسان،انسان در ان دوران صرفا یک شکارچی با چوب و سنگ بیشتر نبوده است.
گراهام هنکوک محقق مشهور ادعا می کند در ۱۱۰۰۰ سال پیش جوامع بسیار پیشرفته ای در زمین وجود داشته اند که دارای دانشی بسیار پیشرفته بوده اند و ما انسان ها در عصر حاضر داریم کم کم آن دانش را دوباره کشف می کنیم.فقط یک مورد و تمام اینکه اهرام ثلاثه مصر که به قول دانشمندان و باستان شناسان با ابزار عهد مس ساخته شده است را ما امروزه نمی توانیم با تمام تکنولوژی که در اختیار داریم بسازیم.از این رو سخنان وزیر عراقی ممکن است برای بسیاری مضحک و مسخره جلوه نماید اما این را هم باید در نظر داشته باشیم که علم نیز عقل کل نیست و نمی تواند پاسخگوی سوالات بسیاری در زمینه گذشته اسرار آمیز زمین باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *