ایمیلی به مشتریانتان بفرستید که نتوانند از آن بگذرند!

 

کمپانی Campaign Monitor که کار‌ بازاریابی ایمیلی را برای ما و شما انجام می‌دهد، تبلیغات متفاوت خود را رونمایی کرد. شعار تبلیغاتی این پوسترها ساده و بدون پیچیدگی، اصل مطلب را بیان می‌کند:

«ایمیلی به مشتریانتان بفرستید که نتوانند از آن بگذرند!»

اما شاید بار اصلی در بازی کلامی‌ای هست که طراح گرافیک و کپی‌رایتر انجام داده‌اند و آن استفاده از دو فریم کنار هم در یک پوستر عریض با عبارتهای متضاد اما مشابه: NO و OH و ‌BUY و BYE و YEAH و YAWN است!

در فریم سمت راست که در هر سه پوستر بنفش رنگ است، گویا شما در حال خواندن ایمیل‌های تبلیغاتی کمپین مونیتور هستید و توجه‌تان به متن آن جلب شده، اما در فریم سمت چپ، ایمیل‌هایی به شما رسیده است که حوصله‌تان را سر برده است! همچنین رنگهای فریم‌های سمت چپ، متغیر است. این کمپین تبلیغاتی برای کمپین مونیتور توسط آژانس BarrettSF طراحی شده است.

اینفو - Campaign Monitor اینفو - Campaign Monitor اینفو - Campaign Monitor

 ادزآودِورلد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *