ایمیل های دکتر ادگار میچل به مدیر مبارزات انتخاباتی هیلاری کلینتون در مورد موجودات فرازمینی و تکنولوژی انرژی نقطه

دکتر ادگار میچل

در تاریخ نهم اکتبر ۲۰۱۶ سایت ویکی لیکس هزاران ایمیل از حساب شخصی مدیر کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون به نام جان پوتسدا منتشر نمود در بین این ایمیل ها دو ایمیل مرتبط با مبحث فرازمینی ها ، تکنولوژی فرازمینی ، تکنولوژی انرژی نقطه صفر مشاهده شد . این دو ایمیل از طرف فضانورد سابق ناسا دکتر ادگار میچل برای او فرستاده شده بود . در ایمیل اول دکتر میچل از جان پوتسدا خواسته بود تا جلسه ای را با حضور او و تنی چند از متخصصان تعیین نماید تا در مورد انرژی نقطه صفر و مسایل فرازمین مذاکره کنند . اما در ایمیل دوم مسائل جالبی مطرح شده که متن ایمیل در زیر اورده می شود:

ایمیل از دکتر ادگار میچل فضانورد سابق ناسا به اقای جان پوتسدا

جان عزیز

همانطور که سال ۲۰۱۵ در حال اتمام است و فکر می کنم شما تا فوریه بیشتر سرکارتان نباشید لازم است به اطلاع شما برسانم که چون جنگ در مسابقه فضایی در حال گرم شدن است لازم می بینم تا مسائلی را به اطلاع شما برسانم . به یاد داشته باشید که موجودات فرازمینی صلح طلب همجوار ، به ما در آوردن انرژی نقطه صفر به زمین کمک می کنند ، آن ها به هیچ وجه هیچ شکل از خشونت نظامی را چه در زمین یا فضا تحمل نخواهند کرد . این اطلاعات توسط همکارم دکتر کارول روزین که سالها با دکتر ورنر ون برون کار کرده به من داده شده . من و کارول با هم بر روی معاهده پیشگیری از گسترش تسلیحات در فضا همکاری داشته ایم.

دکتر ادگار میچل

اما دکتر ادگار میچل که بود ؟ او ششمین انسانی است که به ماه قدم گذاشت و یکی از فضانوردان و دانشمندان برجسته ناسا بود که قویا به وجود حیات فرازمینی باور داشت . او در مصاحبه ای با روزنامه گاردین چاپ لندن در سال ۲۰۰۹ گفت :

فرازمینی ها مرتبا به زمین می ایند و الان زمانش فرا رسیده تا این پرده را برداشته و حقایق مربوط به وجود فرازمینی ها را افشا نماییم . من از دولت تقاضا می کنم تا این مهم را انجام داده و بخشی از جامعه بین سیاره ای شود که تلاش می کند نقش ما را به عنوان تمدنی فضایی به رسمیت بشناسد . اما منظور از انرژی نقطه صفر ، یک نوع تکنولوژی می باشد که می تواند این انرژی را که بصورت رایگان در کیهان پراکنده است قابل بهره برداری نماید که بقول میچل بدون کمک فرازمینی ها ممکن نیست . لازم به ذکر است تا کنون هیچ مقامی نه از جانب ناسا یا دولت امریکا یا حتی از طرف بستگان دکتر میچل در این باره اظهار نظر ننموده اند و صحت و سقم انها در هاله ای از ابهام قرار دارد.

مطالب مرتبط

۴ دیدگاه‌

  1. Azita گفت:

    دوست دارم بافرا زمینی ها ارتباط برقرار کنم

  2. hossein گفت:

    من در ایران با موجوداد فرا زمینی ارتبات دارم که به زور در کنترول ایران هستم که به عنوان نمونه سفر من به باکو که با اسکورت بود ونیز یک موجود شیتانی شبیح به انسان ادرس من تبریز جادسنتو شهرک بهشتی پلاک ۱۵۱

    • مسی گفت:

      حسین آقای اگه واقعاً تحت کنترل بودی مطمئمن باش دسترسی به رایانه نداشتی تا این مطلب رو بنویسی من منکر فرزمین هانیستم ولی ……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *