بازی Assassin’s Creed Rogue برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان تایید شد

بازی Assassin’s Creed Rogue

یوبی‌سافت خبر از عرضه بازی Assassin’s Creed Rogue برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان داده است تا یکی دیگر از نسخه‌های این مجموعه نیز راه خود را نسل هشتم پیدا کند.

 

بازی Assassin’s Creed Rogue آخرین  عنوان از این سری محسوب می‌شود که برای کنسول‌های نسل قبلی، پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شده بود و حالا مانند دیگر عناوین این سری به نسل هشتم می‌آید.

Assassin’s Creed Rogue در سال ۲۰۱۴ برای پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شد و در همان سال ما شاهد عرضه Unity برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان بودیم ولی خیلی‌ها Rogue را عنوان بهتری از Unity می‌دانستند ولی نسل قبل محدودیت‌های زیادی برایش ایجاد کرده بود.

حالا خیلی از بازیکنان توانایی این را خواهند داشت تا داستان جدید و جالبی که شخصیت اصلی آن یک تمپلار است و دشمن اسسین‌ها محسوب می‌شود را تجربه کنند. دیگر نکته مهم درباره این بازی این بوده که گیم‌پلی آن بسیار شبیه Black Flag است که یکی از بهترین‌های این سری محسوب می‌شود و طرفداران بسیاری دارد.

همچنین این عنوان برای پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس نیز بهیه‌سازی خواهد شد و بر روی کنسول‌های میان نسلی از وضوح تصویر ۴K پشتبانی خواهد کرد و باید در ماه مارس منتظر عرضه آن باشیم.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *