بازی Inside به زودی برای نینتندو سوئیچ و iOS منتشر خواهد شد

بازی Inside

بازی Inside که توسط استودیوی تحسین شده «پلی‌دد» (PlayDead) در سال گذشته میلادی در سبک معمایی برای کنسول‌های نسل هشتمی و پی‌سی منتشر شد، به زودی برای نینتندو سوئیچ و iOS نیز منتشر می‌شود.

این خبر برای اولین بار توسط آقای «آرنت جنسن» (Arnt Jensen)، سازنده بازی Inside، در سایت «فامیتسو» (famitsu) منتشر شد. او اخیرا به ژاپن سفر کرده و ملاقاتی با سازنده بازی The Last Guardian و همچنین «هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima) داشته است.

لازم به ذکر بوده که در حال حاضر جزییاتی از قبیل تاریخ انتشار و قیمت نهایی بازی Inside برای پلتفرم‌های نینتندو سوئیچ و iOS منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که این عنوان معمایی حداقل برای کنسول هیبریدی شرکت نینتندو در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. در اخبار گذشته نیز اعلام شده بود که بازی‌های Doom ،Wolfenstein و The New Colossus نیز به زودی برای نینتندو سوئیچ منتشر خواهند شد.

جالب است بدانید که استودیوی پلی‌دد قصد دارد باندلی از ۲ بازی گذشته خود را با قیمت ۴۰ دلار در بازار منتشر کند. این باندل دارای بازی‌های Inside و Limbo خواهد بود و نسخه فیزیکی آن نیز در فروشگاه‌ها منتشر می‌شود. با توجه به اینکه پشتیبانی استودیوهای ترد پارتی و به خصوص استودیوهای مستقل از کنسول نینتندو سوئیچ افزایش پیدا کرده است، امیدوار هستیم که این باندل نیز برای این کنسول دستی/خانگی منتشر شود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *